Jos saisitte

10 000 euroa

Leikitään ajatuksella,jotta saisitte kokonaisen hotellin porukallenne viikoksi. Miten käyttäisitte rahat ja hotellin tiloja hyväksenne?

A)Törsäsitte rahat viinaan
B)Törsäisitte rahat naisiin/miehiin
C)Järjestäisitte ateistien puheripuli illan
D)Parantaisitte maailmaa ja veisitte rahat köyhille ja antaisitte hotellin asunnottomille viikoksi
E)Jotain ihan muuta

13

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle, ystäväni

Dokaisin hotellissa koko viikon ja ajelisin limusiinillä. Jos päästäisin sinne kodittomia, ne varmaan yrittäis varastaa kaiken mikä irti lähtee, ja sit vielä oksentelis ja paskois koko paikan pilalle, ja minulle tulisi siitä lasku.

• ihan

muuta.

En ole rahanpuutteessa;

iskisn tuon summan hifkin puolesta seuraavaan paikallismatisiin.
      Puattiralaa tuplaantuvat (mahdolisesti) rahani käyttäysin elämiseen.

• puusilima_

E: ostaisin koko rahalla viinaa(A) ja kutsuisin kaikki tämän palstan atet nauttimaan sitä jumalaista eliksiiriä savonarola,aksu ja shervoodin mediat unohtamatta muita palstan hihhuleita.
      sitten voisimme viinapäissään ottaa mittaa jumalan olemisen ja olemattomuuden puolesta.
      tuliskohan tappelu?

• ...

• konna

on sellainen ihmeellinen taipumus, että sen voi jakaa moneen eri kohteeseen. En syytä sinua siitä, että et asiaa tajua, koska eivät politiikotkaan tajua puhuessaan korvamerkityistä rahoista esim. kuntataloudessa.

Mitä itse kysymykseen tulee, niin naisille annettu euro on kaikkein tehokkain tapa pitää talous pyörimässä. Raha on parasta levitettynä. Viinan ryyppääminen auttaisi valtion taloutta parhaiten, etunsa siinäkin.

Ateistien puheripuli-ilta olisi aika hauska, mutta ei me koko kypää saada yhdessä illassa tuhottua. Jos siis meinataan puheitakin pitää. Mitä köyhien auttamiseen tulee, niin tekisimmekö väärin, jos noudattaisimme kirkon toimintapolitiikkaa, ja pitäisimme kaiken vain itsellämme?:D

• puusilima_

ihantäysin samoilla linjoill ja samaa mieltä:|

• firerose

veit sormet suustani,mutta aloittajalle vastaan E)jotain ihan muuta.

Kymppitonnilla sais kaikenlaista,kyllähän siitä siivun vois antaa vaikka kodittomille eläimille :)ötömöllit on niin mukavia..

• en kyllä osaa sanoo..
      Uskovalta ihmiseltä ehkä odotettas tota D vastausta mutta olen nyt rehellinen ja voin kyllä sanoa että en ainakaan tuota koko summaa siihen laittaisi..:)

sen verran itsekäs olen että voisin viikon viettää kavereitten kanssa ja pitää hauskaa..
      Aika moniin juttuihin se kyllä menis..

• alan.

uskikseksi.

siis mitä vittua?

"Uskovalta ihmiseltä ehkä odotettas tota D vastausta"

mä olen tästä lähtien uskis, ja multa saa ihan vapaasti odotella D-vastausta.

• totuutta
        alan. kirjoitti:

uskikseksi.

siis mitä vittua?

"Uskovalta ihmiseltä ehkä odotettas tota D vastausta"

mä olen tästä lähtien uskis, ja multa saa ihan vapaasti odotella D-vastausta.

tuomitsemaan toista, jos itse toimisit samalla tavalla?

• totuutta

viinaan ,uhkapeliin ja naisiin.

• apina

Ostaisin uuden auton.

• Atte Ateisti

Tuo D olisi minusta ihan hyvä vaihtoehto, mutta näytäpä minulle hotellinomistaja, joka ottaisi ne asunnottomat (ja yleensä alkoholistit) tiloihinsa viikoksi...

A. Ei kävisi siksi että en juo. Ja jos josinkin, ei siihen koko hotellia tarvittaisi.

B. Ei kävisi, koska olen naimisissa. Sitä paitsi se että saisin 10 000 euroa ja/tai hotellin viikoksi ei vielä takaisi sinne yhtään miestä/naista minun lisäkseni.

C. Eeeeii... Kenelle puhuisin? Itselleni? Kuka minun ateistisia puheripuleitani tulisi kuuntelemaan? Toiset ateistit? Voisimme keskenämme riidellä siitä, miten monella eri tavalla jumalia ei ole olemassa?

E. Jaa. Jättää mahdollisuuksia... Todennäköisesti ihan perheen parissa lomailuun se sopisi. Mutta ei siihenkään koko hotellia tarvitsisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe