Leikitään ajatuksella,jotta saisitte kokonaisen hotellin porukallenne viikoksi. Miten käyttäisitte rahat ja hotellin tiloja hyväksenne?
A)Törsäsitte rahat viinaan
B)Törsäisitte rahat naisiin/miehiin
C)Järjestäisitte ateistien puheripuli illan
D)Parantaisitte maailmaa ja veisitte rahat köyhille ja antaisitte hotellin asunnottomille viikoksi
E)Jotain ihan muuta
Jos saisitte
13
342
Vastaukset
- sinulle, ystäväni
Dokaisin hotellissa koko viikon ja ajelisin limusiinillä. Jos päästäisin sinne kodittomia, ne varmaan yrittäis varastaa kaiken mikä irti lähtee, ja sit vielä oksentelis ja paskois koko paikan pilalle, ja minulle tulisi siitä lasku.
- ihan
muuta.
En ole rahanpuutteessa;
iskisn tuon summan hifkin puolesta seuraavaan paikallismatisiin.
Puattiralaa tuplaantuvat (mahdolisesti) rahani käyttäysin elämiseen. - puusilima_
E: ostaisin koko rahalla viinaa(A) ja kutsuisin kaikki tämän palstan atet nauttimaan sitä jumalaista eliksiiriä savonarola,aksu ja shervoodin mediat unohtamatta muita palstan hihhuleita.
sitten voisimme viinapäissään ottaa mittaa jumalan olemisen ja olemattomuuden puolesta.
tuliskohan tappelu? ...
- konna
on sellainen ihmeellinen taipumus, että sen voi jakaa moneen eri kohteeseen. En syytä sinua siitä, että et asiaa tajua, koska eivät politiikotkaan tajua puhuessaan korvamerkityistä rahoista esim. kuntataloudessa.
Mitä itse kysymykseen tulee, niin naisille annettu euro on kaikkein tehokkain tapa pitää talous pyörimässä. Raha on parasta levitettynä. Viinan ryyppääminen auttaisi valtion taloutta parhaiten, etunsa siinäkin.
Ateistien puheripuli-ilta olisi aika hauska, mutta ei me koko kypää saada yhdessä illassa tuhottua. Jos siis meinataan puheitakin pitää. Mitä köyhien auttamiseen tulee, niin tekisimmekö väärin, jos noudattaisimme kirkon toimintapolitiikkaa, ja pitäisimme kaiken vain itsellämme?:D- puusilima_
ihantäysin samoilla linjoill ja samaa mieltä:|
- firerose
veit sormet suustani,mutta aloittajalle vastaan E)jotain ihan muuta.
Kymppitonnilla sais kaikenlaista,kyllähän siitä siivun vois antaa vaikka kodittomille eläimille :)ötömöllit on niin mukavia..
en kyllä osaa sanoo..
Uskovalta ihmiseltä ehkä odotettas tota D vastausta mutta olen nyt rehellinen ja voin kyllä sanoa että en ainakaan tuota koko summaa siihen laittaisi..:)
sen verran itsekäs olen että voisin viikon viettää kavereitten kanssa ja pitää hauskaa..
Aika moniin juttuihin se kyllä menis..- alan.
uskikseksi.
siis mitä vittua?
"Uskovalta ihmiseltä ehkä odotettas tota D vastausta"
mä olen tästä lähtien uskis, ja multa saa ihan vapaasti odotella D-vastausta. - totuutta
alan. kirjoitti:
uskikseksi.
siis mitä vittua?
"Uskovalta ihmiseltä ehkä odotettas tota D vastausta"
mä olen tästä lähtien uskis, ja multa saa ihan vapaasti odotella D-vastausta.tuomitsemaan toista, jos itse toimisit samalla tavalla?
- totuutta
viinaan ,uhkapeliin ja naisiin.
- apina
Ostaisin uuden auton.
- Atte Ateisti
Tuo D olisi minusta ihan hyvä vaihtoehto, mutta näytäpä minulle hotellinomistaja, joka ottaisi ne asunnottomat (ja yleensä alkoholistit) tiloihinsa viikoksi...
A. Ei kävisi siksi että en juo. Ja jos josinkin, ei siihen koko hotellia tarvittaisi.
B. Ei kävisi, koska olen naimisissa. Sitä paitsi se että saisin 10 000 euroa ja/tai hotellin viikoksi ei vielä takaisi sinne yhtään miestä/naista minun lisäkseni.
C. Eeeeii... Kenelle puhuisin? Itselleni? Kuka minun ateistisia puheripuleitani tulisi kuuntelemaan? Toiset ateistit? Voisimme keskenämme riidellä siitä, miten monella eri tavalla jumalia ei ole olemassa?
E. Jaa. Jättää mahdollisuuksia... Todennäköisesti ihan perheen parissa lomailuun se sopisi. Mutta ei siihenkään koko hotellia tarvitsisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693