soi sydämeni kuulethan

padme_amidala



puhtaasti saat soimaan
sävelmämme yhteisen
sinfonian rakkauden
taitavasti hyväillen
sieluni taffelipianon
norsunluisia koskettimia

sävelmääsi sulaudun
sitä vastustaa voi en
kuin moldau smetanan
soi sydämeni kuulethan

pienesti ja kevyesti alkaen
välillä kosken lailla pauhaten
tahtiansa kiihdyttäen
suvannossa rauhoittuen
lopulta mereen yhtyen

sinua rakastan
soi sydämeni kuulethan

12

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Hyvät mussiikit sulla ainakin on!!!! *huoh*
      Jos ei 'kuule' tuota sun runoa, täytyy olla melekonen Peettoveni ja sekin kuuli, vaikka ei kuullutkaan, sanovat viisaat ja ne tuntee kaikki maailman asiat, tunnetusti! ;)

      'sinua rakastan
      soi sydämeni kuulethan' - Tästä on hyvä aloittaa pvä! :D

      Iloista viikonalkua, padme_ *Muru veivaa lumenteko konetta* Joko sataa? :D

      ps. kävikkö muuten tarkistamassa mun päntiä?.. ;þ

      • padme_amidala

        Smetanakin kuuli, vaikkei kuullutkaan. Musiikki tuli hänelläkin sydämestä, kuten "Peittoven":lta (pojan kanssa keksitty nimi koiraleffasta). Sulla oli nappulat väärässä asennossa siinä sateentekokoneessa. Katsos talvella kuuluu sataa lunta, ei vettä. Laita se kone talviasentoon.
        Lukenut olen runosia niin, ettei meinaa ehtiä töihin lähteä. Mutta nyt on pakko joutua, että ehtii mennä vielä lopuksi kimppajumppaan rääkättäväksi.
        Kiitos aamunhymystä : )


    • Syvästi sykkii runosi,
      rakkautta pärskien.

      Rakkaus, mikä ihana syy tehdä
      runoja ja
      näin hempeitä vielä.
      Kiitos padme:)

      • padme_amidala

        kiitä niitä. Surullinen mieli, mikä ihana syy syödä suklaakonvehteja : )
        Mukavaa, jos onnistuit tavoittamaan runon tunnelman.

        Hauskaa sateisen päivänjatkoa : )


    • Mysteriet

      Oi, Padme, minä kuulen tämän musiikkina !

      • padme_amidala

        kommentistasi päätellen mustassa aukossa vellominen silloin tällöin tekee hyvää runosuonelle.

        Runollista päivänjatkoa : )


    • peres

      Vain musiikki ja rakkaus voi luoda näin kauniin runon
      Kiitos

      • padme_amidala

        ehkä ylikehuvat ovat sanasi, en saanut tuota ensimmäistä säkeistöä onnistumaan, sen loppu on kömpelö ja harmittaa minua.
        Omat runosi ovat paljon kauniimpia, niinkuin tuo tämänpäiväinenkin.

        Mukavaa päivänjatkoa Sinulle : )


    • *Rakkaudenlahja*

      suuremmoinen runo sinulta.Tässä tunnetta ja rakkautta.Pidin hyvin paljon siksi sydämellinen kiitos ja halaus!

      • padme_amidala

        Tunteella kirjoitinkin, hyvä jos se välittyi lukijalle asti.
        Hyvää yötä/huomenta sinulle : )


    • lindalinda1

      Jestas sentäs, tässä runossasi on monta hienoa
      oivallusta. Miellyttää ensimmäinen säkeistö eri-
      toten - oikeastaan toinenkin, kun tarkemmin sitä
      lueskelen.

      Hieno kokonaisuus tämä on Padme, kyllä !

      • padme_amidala

        kiitos lämmittävistä sanoistasi. Ensimmäisen säkeistön lopun pari riviä eivät mielestäni olleet hyviä. Mutta kun runo oli valmis, olin itse pitkästä aikaa tyytyväinen. Tauko teki hyvää, vaikken pitkään malttanutkaan olla pois tältä ihanalta palstalta.
        Kiitos Linda, sinulta saatu palaute on suuri kunnia : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe