Toimistosta himaan...

Mysteriet

Se oli taas yks paska päivä
nii mä ehkä sanoisin
paiskaisin oven perässäni kii
istuisin veskis pytyl
ja kiskoisin röökii
posket lommol

Mä huutaisin sul varmaan
koit tuoda sitä paperii
tää paska päivä
tulee vaan paskemmaks
ja mä kiroisin
ohimennyttä elämääni

Mä kait kiroisin sutki
ja sun kaljamahas
riivökersat - ainaki naapurista
samalla mä ettisin
ehjiä sukkahousuja huomiseks
sukkahousuja! Voi helv...

Mut Hani - mä tulin just duunist
ja herätän sut pusulla
eikä ollu paskempi yö
ikävä vaan Sua...
Sun vuoros mennä ny
hyvää työpäivää, Hani

22

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      ja heti aamusta myyty runolles:) Aivan ihanasti osaat...siis oikeesti, pidän teksteistäsi aivan valtavasti

      • Mysteriet

        No sehän sattui - minä nimittäin pidän Sinun teksteistäsi kanssa, ihan valtavasti =)

        Kiitos Sinulle !


    • Ei ol paskemp runokaa.;)

      Sullekin mukavaa päivää, ehkä sitten nukut..:)
      ja jos nukut, niin kauniita unia.

      • Mysteriet

        Nukkusinhan mää - lyhyeks jäi, mutta sitäki sitkeemmi =)

        Kiitos Sinulle, olet aina liikkeellä kauniiden sanojen kanssa !


    • padme_amidala

      Mikä ihana tapa herättää toinen työpäivään. Minä pidän näistä muurrerunoistasi. Taitavasti saat murteellakin tehtyä mukaansatempaavan runon.
      Kiitos lukuhetkestä : )

      • Mysteriet

        Kun itse saa kellahtaa vällyjen väliin - kaukana kavala maailma =)

        Kiitos Sinulle !


    • vakava

      On päiviä erilaisia
      niinkuin miehiä ja naisia
      Joskus tummat pilvet peitää taivaan
      silloin kokee läpi suuren vaivan
      Mutta muista ehkä huomiseen
      heräät päivän paisteeseen

      Kiitti ja taistele edelleen Mystis neito / ec ♥♥

      • Mysteriet

        Täällä ollaan hereillä jo... =)
        Ei paista vaan eipä jaksa sataakaan - huh =)

        Kiitos Vakava !

        PS; Posti ei lähety Sinulle... variksia langalla???


    • *MURUKULTA*

      Tota....jos aamu on tolanen...
      ..parempaa pvää....:] ...ja jokos ikävä lähti.. ;þ

      *Muru hiippailee...jonnekin*..

      • Mysteriet

        Se oli onneksi vaan kauhukuva *ristii sormensa* ;D

        Mitä mainioin tuuli puhaltaa täällä - lähetän Sinullekin *puuh*

        ...ikävästä tietoakaan, paitti että vihreepaitanen on sataseitkytkuuskilometriä minusta etelään tai jonnekin *jupisee*...


    • lindalinda1

      voin muuten kuvitella ihan helkkarin hyvin tuon
      kaiken - noin ne asia menis varmaa.

      " samalla mä ettisin
      ehjiä sukkahousuja huomiseks
      sukkahousuja! Voi helv... "

      Nauratti lukea tuota, vaik kyl koko runoki - ei
      paskempi ollenkaan * nauraa *

      Vaan oikeesti, aukuisten oikeesti - Sää ole
      mahtava runoilijatar.

      • Mysteriet

        Joo, kuvittele ny mua 8-4-duuniin... *apuva*

        Paree että mä vaan hiippailen tuolla yön pimeydessä - säästyy monelta mieliharmilta *nauraa*

        Kiitos Sinulle, sanainen arkkusi on ylitsevuotavainen ;D


    • jusu

      • Mysteriet

        U 2


    • *Rakkaudenlahja*

      on oikein hieno ja hyvin erilainen mutta tästä löytyy paljon kaikkea kaunista.Pidin runostasi paljonkin sydämellinen kiitos!

      • Mysteriet

        Sinulta riittää minulle kauniita sanoja aina - kiitän Sinua niistä !


    • Mut mä nautin nyt .
      Mulla loma pääl.
      2 viikkoa ja silleen.
      On polleena hilpee.
      Illatsuja.
      Räntää sataa.
      Ihanaa
      Vedän virnee naamalla.
      Täällä niin "ihanalla":)

      • Mysteriet

        Ääää, mä haluun kanssa !

        Ei vainen, työyö oli mitä loistavin - sää hieman viilensi tunteita, mutta muuten kelpo yö =)

        Kiitos Margitta!!

        PS: Pysythän poissa kylmistä vesistä... *huokaa*


    • XSS

      Office Home and Student 2007


      Kyllä tämä vessamania on sitten riemastuttavaa. Mä hirnuin tässä ja tirskuin kuin jokin aasi, joka on saanut voikukan laskuvarjo-ukot nenään sniffaillessään kevään emituoksuja.

      Sä oot kyllä niin hellyttävän dekadenssi että haluan heti naimisiin (kunhan vessattomasta depressiosta selviän ja sä tuut sieltä depressiovapaasta vessasta ulos).

      Hirvee savu!

      :)

      • Mysteriet

        Sitä lupaillaan, hetken huumassa, kaikenlaista... =)

        Hellyttävän dekadenssi - Ite oot - mutta kiitos (pelkäsin jo että housut vähintään pitää olla pois)


    • Copo

      tässä on tyyliä! Hienoa!
      "istuta vielä se omenapuu,
      vaikka tuli jo tukkaasi nuolee"
      Peace

      • Mysteriet

        Kiitos !

        "ihollamme on hämärää"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe