TIEDETÄÄN, TIEDETÄÄN - advari tunnustautuu epäpyhäksi!!
Kiitos hirvas, että nostit esiin mitä tärkeimmän
sanankohdan! Pureskelin sitä ja tämän sain irti.
Laki on epähurskaille ja epäpyhille (1.tim.1:9:
1.Timoteuksen kirje:
1:9 ja TIEDETÄÄN, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle,
vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille,
epähurskaille ja epäpyhille,
isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
10 haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan
VAI MITEN ON ? Mitä tästä luettelosta tahdot edustaa ja tuntea lain kouran nisakssasi. Oletko:
murhamies?
epäpyhä?
epähurskas?
laiton?
valhettelija?
JOS tahdot lakia ihannoida ja markkinoida meille,
niin tässä ehdotus, missä lajeissa voisit kisailla
lain alla ja sitten todeta, että laki on makea.
Mutta ME emme ole lain alla:
Room. 6:14
Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
Gal. 5:18
Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
Kaiket päivät ja yöt advari lukee meille lakia
tälläkin forumilla. Olkaa hyvät, advarit - ja
valitkaa, mitä suuntausta lähinnä itsekukin
tahdotte edustaa omassa lihassanne.
Sillä joka toisten lihaa kaivelee, se kaivakoon
myös oman lihan opilliset suuntaukset esiin.
TE ADVARIT JAARITTELETTE J O U T A V I A! (j.6)
1.Tim.1:5-11
5
Kehotuksemme päämääränä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä, hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta. [Mark. 12:31 ]
6
ERÄÄT ovat eksyneet tästä pois ja ruvenneet jaarittelemaan joutavia.
7
He haluavat esiintyä lainopettajina, vaikka eivät itsekään ymmärrä, mitä puhuvat ja mitä niin varmasti väittävät.
8
Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain tarkoituksen mukaisesti. [Room. 7:12]
9
Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, [1:9,10: 2. Moos. 21:12,15,16; 3. Moos. 18:22, 19:11,12]
10
siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. [1. Tim. 6:3; 2. Tim. 4:3; Tit. 1:9, 2:1]
11
Näin sanoo iäti ylistettävän Jumalan kirkkautta julistava evankeliumi, joka on minulle uskottu.
Olkaa armossa siunatut, rakkaat lukijat!
Advarit tunnustautuvat EPÄHURSKAIKSI !
2
80
Vastaukset 2
- Opettamaan lakia
1.Timoteus 1:6-7 - avaavatko nämä 2 antin viestistä
laianttua ajetta sinun ja minun silmät? Kyllä minun.
Tuohan osoittaa, että ollaan "eksyneet", kun aletaan
lakia opettaa!
6
ERÄÄT ovat eksyneet tästä pois ja ruvenneet jaarittelemaan joutavia.
7
He haluavat esiintyä lainopettajina, vaikka eivät itsekään ymmärrä, mitä puhuvat ja mitä niin varmasti väittävät.
olkaatten siunatut! - Valheella parsitaan valhetta
2. Tim. 2:16
Vältä epäpyhiä ja tyhjänpäiväisiä puheita, sillä niiden puhujat menevät jumalattomuudessa yhä pitemmälle [1. Tim. 1:4 ]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58678- 45640
- 50624
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552