Sviitti

siihen sydämen sviittiin
jonka Sinulle iäksi varasin
ei ollut kuin yksi avain
ja se on edelleen Sinulla

18

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Rakkaudenlahja*

      tainnut sanat loppua joilla kommentoisin runoja kun nykyään vain kiittelen.Toivon että sinäkin tiedät kun sanon pitäväni runostasi niin sanon sen sydämestäni ja jälleen sydämellinen kiitos tästä runostasi!*lämmin halaus*

      • Kyllä lukeminen ja kiitos riittääkin,
        ei aina tarvitse keksiäkään kamalasti
        sanottavaa.
        Sinua kiitän ja kumarran:)


    • padme_amidala

      ihana sana, minä matkustan aina vaan turistiluokassa runojeni kanssa. Koira on ainut, jolla on ollut sviitti ja sekin koirahotellissa.
      Pienessä runossasi oli kaikki tarvittava, pidin kovasti.

      • On mukava joskus poistua turistiluokasta,
        vaikkapa vain kurkistamaan ;) kuinka
        asiat voisivat olla.

        Mukavaa runopäivää Sinulle :)


    • Mysteriet

      Etpä näy olevan asiasta huolissas joten en minäkään ole, kunhan vaan totean että... runossasi on ihan kaikki, muutamassa sanassa - Upeeta !

      Mulla on kans yks avain... m--

      • Sinun avaimesi on kyllä "vähän samannäköinen",
        mutta eräs pieni ero siinä on.
        Tiedät varmaan mikä ;DD


    • kaaru

      lyhyt ja kaunis "

      ..ja se on edelleen Sinulla", näinhän se on...huokaa.

      • minulla on ainoan avaimen syndrooma... vissiin ;)


    • peres

      Kunis lyhyt
      Hieno
      Kiitos

      • olet niin kauniiden runojen
        mestari, että kumarran sinulle
        syvään ja kiitän
        sanoistasi:)


    • Copo

      et ole vielä vaihtanut lukkoa?
      Ei vaan lyhyt ja ytimekäs. Toimii!
      peace

      • ole vielä saanut lukkoseppää kiinni;)

        Sinulle kaunis kiitos kiitoksistasi:)


    • lindalinda1

      Haaa !

      Hanki vainukoira, Cherlock Holmes tai jotain joka
      auttaa sen avaimen etsinnässä :)

      Ei vaan. Kuten tuolla taannoin sanoin, Sinusta
      on kehkeytynyt lyhyiden runojen mestaritar.
      Tämä runo on aivan ihana. Siinä on se ydin; rak-
      kauden luoksetulo ja sen tärkeän katoaminen.
      Kyllä se vielä löytyy, ennemmin tai myöhemmin,
      usko pois Sisko.

      • Harkitsitko ollenkaan mitä kirjoitit :)
        Syötän nuo sinulle sopivassa mutkassa.:D

        Harkitsin jo mangneettia sen avaimen etsimiseen,
        jos auttaisi:)
        Kiitäen kumarran.


    • tomppa2006

      ...on 17 sanaa. Todellakin neljällä rivillä ja 17 sanalla pystyt tekemään ihanan rakkausrunon. Se on lahja...

      Voin kysellä sen avaimen perään, tuttavapiirini on melko laaja, jos sattuisi löytymään jostain, heh.

      • Jos sinä perustat avaimenetsintäsuurpartion, niin
        minä tarjoan pullakahveet :)

        Sinä osasit sanoa minulle tosi ihanasti
        *ujona punastelee*
        Kiitos Tomppa.


    • XSS

      mutta minä ne sviitit kuule varasin.


      Tämä oli kiva ja ytimekäs runo - Rakkauden poreallas pirtsakasti pulputtaa.

      • Ollaanko nyt sitten samassa sviitissä ilman avainta pulppuavan poreammeen kanssa?

        Mukava kun piipahdit:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe