Mistä voisi johtua sahaava kuume?Minulla poistettiin pian 2vkoa sitten viisaudenhammas, jonka jälkeen alkoi kuumeilu ja sain vko sitten lääkekuurin ja putsattiin poistopaikka mikä oli suhteellisen hyvännäköinen.Edelleen on kuumetta mikä myös sahaa edestakaisin pisin päivää, Se ei tosin ole korkea, 37-38.2, joten sepsiksestä tuskin on kyse..Lääkekuuri on edelleen päällä ja loppuu sunnuntaina, aloitin myös eilen hammaslääkärin määräyksestö samanaikaisesti toisen kuurin eli päällekkäin on tällä hetkellä Kefexin ja Flagyl.
Alkaa pikkuhiljaa harmittamaan jatkuva lepäily ja kuumeen pois menon odottelu.Ai niin muita oireita on kamalat nivelkivut ja väsymys tietenkin kuumeesta, muita ei ole..
Olisin kiitollinen jos joku tietävä voisi valottaa asiaa =)
Sahaava kuume
2
2183
Vastaukset
- sulla ole
mitään sydänläppävikoja, esim. läppävuotoja tai -ahtaumia? Hammastoimenpiteissä bakteereja pääsee verenkiertoon ja ne saattaa napata kiinni vialliseen läppään (normaaliin ne nappaa todella harvoin) ja aiheuttaa endokardiitin, sydänläppätulehduksen. Siinä on usein oireena sahaava kuume, voi olla nivelkipujakin. Tietenkin vähän kaukaa haettua, mutta kannattaa pitää mielessä kuitenkin, koska se on vaarallinen tauti ja vaatii suonensisäisen pitkän antibioottihoidon.
- kuumeilija
ole sellaisia. Ei pitäs kuulua mihinkään riskiryhmään.Nivelkipuja koviakin välillä on, mut kai ne kuuluu tähän kuumeiluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657