Onko kukaan nähnyt viikatemiestä ja on silti hengissä? Itse näin unihalvauksessa viime viikolla pimeydestä minua kohti kurottavan laihan pitkäsormisen käden ja osan viikatteesta. Jos rukoukset kerta toimii unihalvauksiin ja ne eivät näin ollen olekaan unihalvauksia niin sittenhän näkemäni on totta. Kauankohan minulla on elinaikaa? Voiko viikatemies tai sen osin näkeminen merkitä mitään muuta kun kuolemaa? Voiko se olla joku muu olento?
Laitoin tämän uskonto-palstalle siksi koska ajattelin että täällä on ehkä oikealla tavalla henkimaailman asioista tietäviä. Tämä todella vaivaa mieltä eikä tästä voi reaalimaailmassa kenellekään puhua.
Viikatemiehen nähneitä elossa?
12
3013
Vastaukset
- aikaan
saattaa ilmetä kaikenlaisia mielenkuohuja, ne ovat ohimeneviä, ole ihan huoleten, elämä jatkuu.
Planeetat vaikuttavat meihin, vaikka kukaan ei halua myöntää. - unientulkitsija
sinulla näyttää alkavan aivan uudenlainen vaihe elämässäsi - jotain vanhaa "kuolee" ikäänkuin pois, ja antaa tilaa uudelle.
Ihan voit olla luottavaisin mielin.
Don´t worry - be happy :)- säikähtänyt :(
onko unihalvaus oikeasti uni? Siinähän ollaan kuitenkin periaatteessa hereillä ja silmät on auki ja näkee todellisuuden näitä lisiä, ei vaan pysty liikkumaan.
- lievä
säikähtänyt :( kirjoitti:
onko unihalvaus oikeasti uni? Siinähän ollaan kuitenkin periaatteessa hereillä ja silmät on auki ja näkee todellisuuden näitä lisiä, ei vaan pysty liikkumaan.
paniikkihäiriökohtaus.
Pelkää kuolevansa, ei voi liikkua, henki ei kulje, tuntuu, että joku puristaa. Kun se on ohi, sydän hakkaa. Ei ole vaarallista, käännät kylkeä ja jatkat nukkumista. - säikähtänyt :(
lievä kirjoitti:
paniikkihäiriökohtaus.
Pelkää kuolevansa, ei voi liikkua, henki ei kulje, tuntuu, että joku puristaa. Kun se on ohi, sydän hakkaa. Ei ole vaarallista, käännät kylkeä ja jatkat nukkumista.henki kulkee kyllä, mikään ei purista, eikä sydän hakkaa, eikä juuri silloin pelkää kuolevansa. Tuli vaan tuosta viikatemiehestä mieleen se kuolema sen jälkeen ja on mietityttänyt. Yleensä olen ottanu unihalvaukset rennosti kun niissä on vaan kuullu murtovarkaita yms. ei niin vakavaa. Eikä mulla oo paniikkihäiriötä.
Tuommonen siis http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Mutta mikä se sitten todellisuudessa on jos ajatellaan ettei maailma oo kaikki mitä nähdään? - Jos lähetät minulle
henki kulkee kyllä, mikään ei purista, eikä sydän hakkaa, eikä juuri silloin pelkää kuolevansa. Tuli vaan tuosta viikatemiehestä mieleen se kuolema sen jälkeen ja on mietityttänyt. Yleensä olen ottanu unihalvaukset rennosti kun niissä on vaan kuullu murtovarkaita yms. ei niin vakavaa. Eikä mulla oo paniikkihäiriötä.
Tuommonen siis http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Mutta mikä se sitten todellisuudessa on jos ajatellaan ettei maailma oo kaikki mitä nähdään?pankki tunnuksesi ja käyttäjä tietosi, loppu selviää sitten kuin itsestää. Lupaa että heräät tähän maailmaan varmuudella. Pistätkö ne pikana?
- säikähtänyt :(
Jos lähetät minulle kirjoitti:
pankki tunnuksesi ja käyttäjä tietosi, loppu selviää sitten kuin itsestää. Lupaa että heräät tähän maailmaan varmuudella. Pistätkö ne pikana?
että maailma ei ole se kaikki mitä me näemme, henkimaailma on olemassa, kuulostan sitten kuinka hullulta, naurettavalta tai tyhmältä tahansa...joku päivä vaan tiedät. Sitä en toki tiedä onko unihalvaus oikeasti vain unihalvaus ja unta.
- on olemassa.
että maailma ei ole se kaikki mitä me näemme, henkimaailma on olemassa, kuulostan sitten kuinka hullulta, naurettavalta tai tyhmältä tahansa...joku päivä vaan tiedät. Sitä en toki tiedä onko unihalvaus oikeasti vain unihalvaus ja unta.
On olemassa Pyhä Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki. Ja on myös paholainen ja sen demonit.
Voi olla niin, että Jumala on alkanut kutsua sinua pelastukseen ja pahan voimat alkavat pelotella.
Mutta kun pyytää Jeesusta tulemaan elämäänsä, ja alkaa rukoilla Jeesuksen nimessä, niin pahan voimat kaikkoavat ja saat rauhan ja levon sydämeesi.
- nettari
Se viikatemiesjuttu on sellainen hoax, eli ei sellaista ole olemassakaan ja ei se viikatemies halua ihmisiä niittääkään, vaan viljaa tms., vaan on kyse lankeemuksen tilasta, jonka Jeesus on sovittanut ja saa uskoa anteeksi ja maaseutuyhteiskunnan työmuodosta, joka heijastuu tuollaisena painajaisena!
Raamatun mukaan nyt tilanne on toisenlainen:
"Kuolema hallitsi Moosekseen asti ja Mooses Kristukseen asti ja Kristus maailmanloppuun asti, kunnes antaa kaiken vallan ja hallituksen JUMALALLE! Ja niin JUMALA on kaikki kaikessa!- Traumainen
Itse olen uskoinen ja tietoinen, ei syytä pelätä kuitenkaan. Kerron vain että portteihin ei ole koskemista!!
- juomari---turmio
Viikon olin ollut ryyppäämättä,tuli deliriumi, näin viikatemiehen pimeässä metsässä ja lähdin juoksemaan karkuun.
- jaetta ja käytä niitä
aina kun paha yrittää hyökätä. Muista tuhoojan kiusatessa Jeesus aina sanoi: Kirjoitettu on. Samalla tavalla mekin saamme voiton.
Opettele ulkoa : (1Kor 10:13) Teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus; ja Jumala on uskollinen, hän ei salli teitä kiusattavan yli voimienne, vaan salliessaan kiusauksen hän valmistaa myös pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää.
(Heb 2:13-15) ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"
Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, (opettele ulkoa tämäkin jae)
ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.
(Kol 2:8-15) Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,
ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää,
ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella:
ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.
Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
(ja nämä kaksi jaetta. Ajattele niitä ja toista niitä niin kauan että paha väistyy.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760