Hei! Tietääkö kukaan miten menee kirkkokonserttien maksut? Jos ilmoitetaan että ohjelma 5e niin eikö se ole vapaaehtoinen? jos taas on pääsy maksu niin se on sit pääsymaksu!!
kirkkokonsertit
2
883
Vastaukset
- tiedetään
Jos ilmoituksessa mainitaan ohjelman hinta, niin ohjelma maksaa sen summan. Jos siihen konserttiin on pääsymaksu, se voi sisältää jo ohjelman. Kirkkokonsertteihin on vapaa pääsy, ellei toisin ilmoiteta. Seurakunta on silloin järjestäjänä ja maksaa kaikki kulut palkkioineen.
Jos joku taho vuokraa kirkon ja järjestää siellä (kirkko)konsertin, on sellainen lähes aina maksullinen joko ohjelman tai pääsymaksun muodossa. Maksaahan soittajien palkkiot aina joku taho.
Monimutkaisesti sanottu?- tietoa
Kirkkokonsertin ohjelmalle ilmoitetaan mainoksissa hinta. Kirkkoon pääsystä ei peritä pääsymaksua. Kirkkokonserttiin voi mennä ilmaiseksi, jossei osta ohjelmaa. Useimmissa seurakunnissa vuokrauskäytössäkin on mainittu ehto, ettei vuokrata kaupalliseen käyttöön, joten silloinkaan ei voi olla pakollista pääsymaksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175