Suurin käsky

Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä?
En tiedä ketään jonka elämässä tämä kysytty rakkaus menisi rahan edelle.
Se on synti.
Mun sivulla käy paljon kuitenkin itseäni vanhempia ihmisiä. Heistä saan niin paljon tukea, että saatan kirjoittaa tämän tähän ilman kiusatuksi tulemisen uhkaa.
Luuk.16:10-15...ne jakeet ovat Jumalan Sanaa.
Lapsellista ja naurettavaa ajatella Jeesusta vain ja ainoastaan historian henkilönä niin kuin täällä tavataan tehdä ja miksi...siksi koska vain niin voi välttää kohtaamasta oikeaa, elävää ja ymmärtäväisen Jumalan.
Liian monet maallistavat asiat, kun ne voisi hengellistää.
Meidän tulee koota aarre taivaaseen.
Tätä mieltä ovat jotkut jotka uskollisesti todistavat Hänestä täällä, tällä palstalla.
"jokainen"tulee Raamatun mukaan vainotuksi Sanan tähden. Jotkut tulevat tapetuksi.
Ne olivat aikanaan apostoli Paavalin sanoja.
Onko tosiaan näin?
Niinkö vähän meillä on sitä mikä olisi tärkeintä:rakkautta?

Minä ainakin uskon jeesukseen ja menen ensi viikolla kokoukseen vaikka olis mikä.
Oon tunetnut siellä joskus Pyhän Hengen ja se vetää mua sinne takas...
Jumala tahtoo rakkautta, ei fariseusten kirjaviisautta.

4

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      pitääkö sun aina kirjoittaa noin vihaisena? sä et tiedä, miten suloista luetavaa on vihaisen mussukan kirjoittama teksti. Jonkun pitäisi pussata sua nyt!

    • Niin, kaikki laki on näissä kahdessa: rakasta Herraa sinun Jumalaasi yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

      Ihminen ei voi rakastaa Herraa ellei Hän ensin ole rakastanut ihmistä. Mutta Jumala on osoittanut rakkautensa meitä kohtaan antamalla Poikansa sovintouhriksi syntiemme tähden.

      Mitähän Sulle kuuluu? Mulla olisi aivan henkilökohtaistakin asiaa, siis asiaa, jota en voi nyt palstalle kirjoittaa. Koska koneeni on formatoitu ja en tiedä sähköpostiosoitettasi, niin olisitko niin ystävällinen, että lähettäisit sähköpostiosoitteesi minulle e-mail [email protected]. Laitan vastaukseen puhelinnumeroni. Sopimukseni Elisan kanssa päättyi syksyllä ja nyt minulla on DNA liittymä. Numeroni on kyllä julkinen.

      Herran Jeesuksen armo ja varjelus kanssasi. Jokainen, joka haluaa vaeltaa jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, tulee vainotuksi. Otetaan jokainen päivä Herran kädestä.

      • väreet

        pitkin selkäpiitä, kun luen tuon limanuljaskan valheita...YÖK.


    • Jos et vastaa palstalla niin laita viestiä sähköpostiini. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe