Ajattelin nyt kysyä teidän kokemuksia täältä, ennenkuin varaan lääkärilleni puhelinajan...
Onko teillä kokemusta siitä, että kun on kuumetta vähän enemmän n.38-38.5 asteltta ja syö e-pillereitä, yöllä saattaa tulla tiputteluvuotoa. Vanhaa verta tulee sillon suhteellisen paljon...
Ensimmäisellä kerralla luulin sen olevan sattumaa, mutta kun nyt se tuli viime yönä uudestaan, aloin huolestua. ja näiden kertojen välillä on noin vuosi.
E-pillerit, kuume
5
4273
Vastaukset
- mul ainakaa
En tiiä...itellä ei ainakaa oo vaikuttanu ..
Onksul tietoo et voiko pillerit nostaa ruumiin lämpöä korkeammaksi??? Mulla ennen ollut normaalisti 36.8 nykyää on melkee aina 37.2-37-5.....???
Mitä pillereitä syöt...mä mercilonia....- tiedä
Kannattaisi varmaan kysäistä jostain, minulla ei ainakaan pillereiden takia ole ruumiinlämpö noussut... syön harmonet-merkkisiä.
- e-pillerit
Minulla oli ennen ruumiinlämpö 36,5, kun aloin syömään e-pillereitä, se nousi 37-37,3 asteeseen. Ja on siis tasaisesti tuon verran. Lääkärissä tutkittu, ettei mistään sairaudesta ole kyse.
- gweg22
Mullakin on noussut ruumiinlämpö Yasmin e-pillereiden takia, joskus yöllä on oikeen vaikea nukkua kun on liian kuuma! En kyllä ole tätä oiretta löytänyt pakkauksen haittavaikutuksista.
- Anonyymi
Minulla myös ruumiinlämpö noussut e-pillerien käytön myötä ja on jatkuvasti noin 37,0-37,2 astetta. Tauon ja tyhjennysvuodon aikana laskee hieman (noin 36,8), mutta palaa taas ylös, kun jatkan pillerien ottamista. Mulla käytössä Yasminellet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886