Olisiko tietoa mistä löytäisin tekstityksiä Simpsoneiden tuotantokausiin 10-15 suomeksi, sillä olen ostellut ulkomailta vähän halvemmalla tuotantokausipaketteja ja haluaisin lisätä niihin tekstitykset, sillä veljenpoikani pitää hirveästi Simpsoneista ja haluaisi katsoa niitä, mutta kun ei ole tekstityksiä.
-Kiitos-
Tekstityksiä Simpsoneihin 10-15
7
2069
Vastaukset
- muissa ei
kausissa 1-10 on tekstit, noissa 11-15 ei oo suomenkielistä tekstiä..
- Miks???
Miks ei oo suomenkielistä tekstitystä!!?? :O Vähä tyhmää!
- jjjjjjjj
onpas
- Jerry cotton
http://www.divxfinland.org/index.php/Etusivu
täältä pitäisi löytyä ja oon itsekin hakenut täältä- fs
rami laaksonen kirjoitti:
http://subsearch.org/. Löytyy aika hyvin subei.
Kauteen 11 on jo suomenkieliset tekstit. mutta kausi 12 tulee vasta syyskuussa markkinoillesuomeen. ja muista ei olekaan tietoa
- tyhma
fs kirjoitti:
Kauteen 11 on jo suomenkieliset tekstit. mutta kausi 12 tulee vasta syyskuussa markkinoillesuomeen. ja muista ei olekaan tietoa
miksei mistään löydy siihen suomalaisia subeja :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053651
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472600- 982380
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401944Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261634- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211478- 221318
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701225