Hesarissa mainostaa Itäkeskuksen poliklinikka yläluomileikkauksia hintaan 750 e. Leikkaava kirurgi on Kari Linna.
On ilmeisen tarkka kirurgi ja tehnyt onnistuneita leikkauksia jo vuosia. Myös tuttuni ovat aikoinaan käyneet siellä onnistuneissa luomileikkauksissa.
Onko palstan lukijoilla kokemuksia viime tai tältä vuodelta? Oletteko tyytyväisiä lopputulokseen.
Olisin kiitollinen kommenteista.
Yäluomileikkaus Itiksessä
3
2035
Vastaukset 3
- alkutalvesta 2005
ja yhtään vastausta ei tullut. Ilmeisesti Kari Linnalla silmäluomensa leikkauttaneet eivät jostain syystä seuraa tätä keskustelupaikkaa.
Itse päädyin sitten toiseksi edullisemmalle lääkärille (890€) ja olen tulokseen tyytyväinen.- Varman päälle
Itse asiassa tällä palstalla keskustellaan hyvin vähän muista vaihtoehdoista kuin Salmi ja Rintamäki. Leikkauksia tehdään paljon, joten luulisi kokemusta löytyvän muistakin.
Kysymäni kirurgin osalta kerrotaan, että heidän tietoonsa ei ole tullut komplikaatioita ja leikkauksia on tehty pitkän aikaa. Ilmeisesti ainakin lääketieteelliseltä tasoltaan hyvää työtä. Olen nähnyt leikkauksessa käyneitä - tosin joitakin vuosia sitten - ja ainakin heidän silmänsä oli hyvin leikattu. - luometar
Varman päälle kirjoitti:
Itse asiassa tällä palstalla keskustellaan hyvin vähän muista vaihtoehdoista kuin Salmi ja Rintamäki. Leikkauksia tehdään paljon, joten luulisi kokemusta löytyvän muistakin.
Kysymäni kirurgin osalta kerrotaan, että heidän tietoonsa ei ole tullut komplikaatioita ja leikkauksia on tehty pitkän aikaa. Ilmeisesti ainakin lääketieteelliseltä tasoltaan hyvää työtä. Olen nähnyt leikkauksessa käyneitä - tosin joitakin vuosia sitten - ja ainakin heidän silmänsä oli hyvin leikattu.leikkasi luomet Rintamäki ja Linna nimisestä plastiikkakirurgista en ole kuulutkaan,mutta varmaan
on asiansa osaavan lääkäri
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552