kummallista.
Ateismista kait olisi tarkoitus keskustella, tai edes kinata uskisten kanssa ja pitää siinä sivussa hiukan hauskaa, mutta höh.
Erimerkkiset uskovaiset tunkevat tänne kilpalaulantaan repullinen raamatulauseita mukanaan.
On tämä kanssa
20
529
Vastaukset
- HE,
voivat aina tuntea olevansa oikeassa kun taas tuolla "omilla" palstoillaan he saavat joka kerta joltakin taholta kuulla olevansa väärässä.
- Kössönöm
kun ne täälläkin kinaavat kumpi on väärässä. Siis keskenään.
- uudestisyntynyt kristitty
että saamme tuntea olevamme oikeassa, mistähän johtuu?
- uudestisyntynyt kristitty
uudestisyntynyt kristitty kirjoitti:
että saamme tuntea olevamme oikeassa, mistähän johtuu?
ensimmäinen askel siihen, jos haluaa olla oikeassa on huomata, että on väärässä. Toivottavasti et jää siihen.
- sama jolle vastasit
uudestisyntynyt kristitty kirjoitti:
ensimmäinen askel siihen, jos haluaa olla oikeassa on huomata, että on väärässä. Toivottavasti et jää siihen.
jää siihen. Kuten huomasit niin puhuin siitä että on TUNNE olla oikeassa. Siihen kuka on oikeassa en ottanut kantaa.
- H.H.
"Erimerkkiset uskovaiset tunkevat tänne kilpalaulantaan repullinen raamatulauseita mukanaan."
Halleluja;)- Kössönöm
tuossa jokin pointti.
- simmottista
meni saunaan, laittoi repun naulaan.
- tosiaan!!!!
Ateistit keskustelevat Ateismi-palstalla uskonnoista!
Uskovat tunkevat ateismi-palstalla keskustelemaan uskonnoista!
Kumpi ryhmä loppupelissä käsittelee uskontoa rehellisemmin ja erityisesti totuudenmukaisemmin? Selityshän on aivan naurettavan yksinkertainen: Ateismipalstalla ei ole sheriffiä, joten hihhuleiden aivopierut elävät täällä paljon pitempään kuin muualla. Etenkin islamia (tietysti syystäkin) arvostelevat krisselifundamentalisti-imbesillit ovat ottaneet ateismipalstan oikein lintukodokseen.
Asiasta toiseen: on mielestäni väärin, että esim. Islam-palstaa valvoo harras muslimi ja Toyota-palstaa vähintään yhtä harras Toyotan omistaja ja fani. Eikö sheriffin pitäisi olla puolueeton ja tasapuolinen arvioissaan eikä oman uskontonsa/harrastuksensa sokaisema yksipuolinen ääliö?- Kössönöm
vain hämäyksenä tuossa mainittu?
Sefun puolueettomuus on eräillä palstoilla pelkkä vitsi. Ei siinä mitään, että valvotaan, mutta kun esim. islam-palstalla mennään jo ihan järjettömyyksiin. Ihmisoikeudet on siellä tabu.
Niin, Toyota-palstan (onko sellainen tosiaan) sefu voisi olla fillarilla kulkeva ja yleisiä kulkuneuvoja käyttävä tyyppi.
Ja islam-palstalle sopisi vallan hyvin joku, joka tietää jotain tekijänoikeuslaista ja edes välttävästi hahmottaisi mitä Suomen rikoslaissa lukee. Ei taida hyllystä löytyä Finlexin säädöksiä, mutta ne olisi kyllä netistäkin löydettävissä.
Tiesitkö muuten, että jeesus ei asu enää taivaassa vaan sydämessä? Näin minulle eräs heppu tänään selitti. Niin ne opit muuttuvat. Paitsi tietysti islam. Kössönöm kirjoitti:
vain hämäyksenä tuossa mainittu?
Sefun puolueettomuus on eräillä palstoilla pelkkä vitsi. Ei siinä mitään, että valvotaan, mutta kun esim. islam-palstalla mennään jo ihan järjettömyyksiin. Ihmisoikeudet on siellä tabu.
Niin, Toyota-palstan (onko sellainen tosiaan) sefu voisi olla fillarilla kulkeva ja yleisiä kulkuneuvoja käyttävä tyyppi.
Ja islam-palstalle sopisi vallan hyvin joku, joka tietää jotain tekijänoikeuslaista ja edes välttävästi hahmottaisi mitä Suomen rikoslaissa lukee. Ei taida hyllystä löytyä Finlexin säädöksiä, mutta ne olisi kyllä netistäkin löydettävissä.
Tiesitkö muuten, että jeesus ei asu enää taivaassa vaan sydämessä? Näin minulle eräs heppu tänään selitti. Niin ne opit muuttuvat. Paitsi tietysti islam.Keestä en koskaan ole kuullut mitään, enkä hänestä mitään tiedä. Eipä ole näkynyt.
Toyota-palstasta sen verran, että piipahdapa autopuolelle joskus. Siellä on kova kuhina juuri erityisesti Toyotan ympärillä koskien moderaatiota ja sananvapautta. Palstalla on mennyt homma niin pahaksi, että epätietoinen Toyotan omistaja ei enää edes voi kysyä mistään autoonsa tulleesta viasta ilman, että palstan sheriffi julistaa sen provotrolliksi ja deletoi koko viestiketjun. Toyotassa ei vikoja ole eikä tule, joka muuta väittää on fleimaaja.
Sherwoodin karitsannussija ei tiedä sananvapauden rajoittamisesta vielä mitään, ennenkuin ostaa vanhan Toyotan ja kyselee sen vioista Suomi24:llä. ;)- Kössönöm
Kollimaattori kirjoitti:
Keestä en koskaan ole kuullut mitään, enkä hänestä mitään tiedä. Eipä ole näkynyt.
Toyota-palstasta sen verran, että piipahdapa autopuolelle joskus. Siellä on kova kuhina juuri erityisesti Toyotan ympärillä koskien moderaatiota ja sananvapautta. Palstalla on mennyt homma niin pahaksi, että epätietoinen Toyotan omistaja ei enää edes voi kysyä mistään autoonsa tulleesta viasta ilman, että palstan sheriffi julistaa sen provotrolliksi ja deletoi koko viestiketjun. Toyotassa ei vikoja ole eikä tule, joka muuta väittää on fleimaaja.
Sherwoodin karitsannussija ei tiedä sananvapauden rajoittamisesta vielä mitään, ennenkuin ostaa vanhan Toyotan ja kyselee sen vioista Suomi24:llä. ;)tuolla palstan seriffinä mainittu. Joku nuori kaveri, jolla on paljon harrastuksia. Sopii vallan hyvin minulle. Eipä ole koko ajan sörkkimässä viestejä roskiin.
Ihan totta vai, että on sellaistakin deletointia jollain autopalstalla?
Pitänee tutustua noihin muihin palstoihin tarkemmin. Mutta sen kyllä muistan aina, että katolisten palstalla ei saa kysyä, että saako mies mennä messuun peruukki päässä, vai katsotaanko se päähineeksi. Auts! Viestiketju poistettiin asiattomana. - firerose
Kollimaattori kirjoitti:
Keestä en koskaan ole kuullut mitään, enkä hänestä mitään tiedä. Eipä ole näkynyt.
Toyota-palstasta sen verran, että piipahdapa autopuolelle joskus. Siellä on kova kuhina juuri erityisesti Toyotan ympärillä koskien moderaatiota ja sananvapautta. Palstalla on mennyt homma niin pahaksi, että epätietoinen Toyotan omistaja ei enää edes voi kysyä mistään autoonsa tulleesta viasta ilman, että palstan sheriffi julistaa sen provotrolliksi ja deletoi koko viestiketjun. Toyotassa ei vikoja ole eikä tule, joka muuta väittää on fleimaaja.
Sherwoodin karitsannussija ei tiedä sananvapauden rajoittamisesta vielä mitään, ennenkuin ostaa vanhan Toyotan ja kyselee sen vioista Suomi24:llä. ;)palstalla.Itekin piipahdan siellä sillon tällön..
Vaikka ei toiskassa viellä vikaa ole ollukkaan,hyvin kulkee.
Ihan vittuiluksihan se meno siellä on menny,jos nyt ihan suoraan sanotaan..
teettää: kaikki muuttuu, Kössönöm :)
Tuo kaikki kuuluu tälle palstalle paitsi teinien hauskanpito joka näyttää olevan turhan yleistä.
Irkki-nuorisolle on omat palstansa hauskanpitoon ja omien suhteidensa hoitoon.
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi-FI:official&hs=hOR&q=irc&btnG=Hae&meta=
Kannattaa opetella tuntemaan Raamatunjakeita sillä se on helpoin tapa lyödä uskovaiset laudalta.
Itse käyn uskovaisten palstoilla säännöllisesti kirjoittamassa Raamatunjakeita jotka ovat vastoin heidän omia oppejaan.- Kössönöm
mutta siinä on niin pientä pränttiä, että silmät väsyy. Löytyy se tietysti netistäkin.
Täytyy sanoa, että olen aika pihalla siitä, mitä nämä erimerkkiset uskovat kannattavat. Koska sama raamattuhan niillä kaikilla on. Eikö olekin? Joten mistä ne kinaavat? Kössönöm kirjoitti:
mutta siinä on niin pientä pränttiä, että silmät väsyy. Löytyy se tietysti netistäkin.
Täytyy sanoa, että olen aika pihalla siitä, mitä nämä erimerkkiset uskovat kannattavat. Koska sama raamattuhan niillä kaikilla on. Eikö olekin? Joten mistä ne kinaavat?Nehän kyllä tulkitsevat Raamattua kukin tavallaan lahkojen sisälläkin.
Ite joskus aloin netistä hakemaan Raamatunkohtia joilla voi kumota helposti minkä tahansa heidän väitteistään kun lisäksi Raamattukin on niin ristiriitainen.
Noita sopivia kinaa aiheuttavia Raamatunkohtia ja sen ulkopuolisia kirjoituksia ja historiaa on myös valmiiksi kerättynä monille sivustoille.
Mulle on tullut läjäpäin helvetintuomioita varsinkin kun ne huomaa että ateisti tulkitsee Raamattua ja sehän on vaan hauskaa ja siinä samalla tietää viestin menneen perille.- Kössönöm
Pe.ku kirjoitti:
Nehän kyllä tulkitsevat Raamattua kukin tavallaan lahkojen sisälläkin.
Ite joskus aloin netistä hakemaan Raamatunkohtia joilla voi kumota helposti minkä tahansa heidän väitteistään kun lisäksi Raamattukin on niin ristiriitainen.
Noita sopivia kinaa aiheuttavia Raamatunkohtia ja sen ulkopuolisia kirjoituksia ja historiaa on myös valmiiksi kerättynä monille sivustoille.
Mulle on tullut läjäpäin helvetintuomioita varsinkin kun ne huomaa että ateisti tulkitsee Raamattua ja sehän on vaan hauskaa ja siinä samalla tietää viestin menneen perille.sinulle tuttu, mutta laitan sen kuitenkin.
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam3.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532