tuttumies, outsider ja sup

ihme tissiposkia

käsittämätöntä touhua kun teillä kaikilla on kyllä munaa arvostella suu torvella tieteellisiä tutkimuksia, esimerkiksi tuossa aiemmin iänmäärityksiä, perusteilla jotka osoitetaan virheellisiksi. sen jälkeen kun homma tuntuu menevän teille liian vaikeaksi niin kadotaan kuin kusi lumeen. kellään teistä ei sitten tunnu kuitenkaan olevan pokkaa myöntää olleensa väärässä.

pistäkäähän nyt sitten vaikka viisaat päänne yhteen ja keksikää joku ihan oma iänmäärityskeino joka on teidänkin mielestä luotettava ja antaa ihan oikeita tuloksia. olisiko vaikka puiden vuosirenkaat hyväksyttävä tapa? vuosirenkaatkin tosin osoittaa maapallon olevan vähintään 10 000 vuotta vanha.

asioiden arvosteleminen, varsinkin virheellisillä ja vääristellyillä tiedoilla on aika paljon helpompaa kuin uusien ideoiden tuottaminen. nostakaa rima vähän korkeammalle tai käykää ostamassa hamekangasta.

17

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan melko turha vastata nikittömän kirjoittajan henkilökohtaisuuksiin, mutta jospa nyt lyhyesti jotain. Olihan minun nimeni ensimmäisenä, ehkä kuitenkin aakkosjärjestyksen perusteella?

      1. Jo aiemmin olen kirjottanut, etten katso mitenkään olennaiseksi saada sanottua viimeistä sanaa

      2. Iänmääritys ei nyt edes ole minun alaani, että virheitäkin voi tulla.

      3. Alla olevasta Ajanmäärityskeskustelusta minun viestini ja vastaus (olisiko sinun?) siihen:
      [Tulkinta
      Kirjoittanut: tuttumies 24.1.2008 klo 13.00
      Poista oma viesti
         Ensiksikin varmistin, että antamasi viite on oikein. On se.
      Sitten voisi sanoa, että ko. tapaus kertoo sen, että argonia jää laavaan sen kiteytyessä. Ehkä tämän asian suhteen on olemassa joku korjausmenetelmä, mutta ainakaan noissa laboratorioissa sitä ei ollut käytetty.

      Kalium-argon iänmääritysmenetelmä ei siis ole riippumaton ja yksin riittävä.    ]

      [   Tärkein
      Kirjoittanut: unohtui 24.1.2008 klo 16.57

         "Kalium-argon iänmääritysmenetelmä ei siis ole riippumaton ja yksin riittävä."

      Ei tietenkään ole, myös jeesuskortti pitää lyödä pöytään niin luvut täsmäävät oitis ! ]

      En nyt näe tuossa mitään aihetta jatkaa tai vastata.

    • Osaatko arvata, miksi ? Jos et itse keksi vastausta, niin lyökää evot kallonne yhteen ja miettikää yhdessä :) Jos vieläkin jää jotakin epäilyksen varaan, niin katso nimimerkkini aikaisemmista kirjoituksista, sieltä löytyy vastaus...

      • hullunhauskaa

        Kerros nyt vastaus ettei tarvi selata kaikkia satoja blogeja lävitse :)


      • ihme tissiposkia

        tätä tarkoitin. sup ei ilmeisesti saa rimaa ikinä asetettua niin alas että ylettyisi sitä edes pudottamaan. hävettää tuo alkuperäinen kirjoitus, tuttumiestä ei olisi pitänyt niputtaa samaan porukkaan vaikka välillä limboja saakin aikaan, pahoittelut siitä. nuo kaksi muuta viikaria on täysin ylivoimaisia.

        kerrohan nyt sitten sup millainen iänmääritys on sinun mielestä pätevä? vai kerrotko minkä väristä kangasta hommataan?


      • Kössönöm

        tästä linkistä.

        En ole mikään tiedemies, mutta jotenkin tässä esitetyt asiat ovat sellaisia, että niiden voi olettaa olevan totta. Onhan niitä tutkittu jo kauan.

        Luomiskertomuksen totuudellisuudesta ei sen sijaan ole mitään näyttöä. Ainoastaan jonkun kirjan ensimmäisellä sivulla oleva satu maailman synnystä. Jossa siinäkin on vaikutteita muista muinaisista tarustoista.

        Joo, yhtä vähän totuuspohjaa kuin siinä vanhassa tarussa, että maailma on syntynyt sotkan munasta.

        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/oldf.html#51


      • Kössönöm kirjoitti:

        tästä linkistä.

        En ole mikään tiedemies, mutta jotenkin tässä esitetyt asiat ovat sellaisia, että niiden voi olettaa olevan totta. Onhan niitä tutkittu jo kauan.

        Luomiskertomuksen totuudellisuudesta ei sen sijaan ole mitään näyttöä. Ainoastaan jonkun kirjan ensimmäisellä sivulla oleva satu maailman synnystä. Jossa siinäkin on vaikutteita muista muinaisista tarustoista.

        Joo, yhtä vähän totuuspohjaa kuin siinä vanhassa tarussa, että maailma on syntynyt sotkan munasta.

        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/oldf.html#51

        En ihmettele evolutionistien ajatuksenjuoksua, jos heillä kerran on tikkasen hupisivut yhtenä dogmina :D


      • ihme tissiposkia kirjoitti:

        tätä tarkoitin. sup ei ilmeisesti saa rimaa ikinä asetettua niin alas että ylettyisi sitä edes pudottamaan. hävettää tuo alkuperäinen kirjoitus, tuttumiestä ei olisi pitänyt niputtaa samaan porukkaan vaikka välillä limboja saakin aikaan, pahoittelut siitä. nuo kaksi muuta viikaria on täysin ylivoimaisia.

        kerrohan nyt sitten sup millainen iänmääritys on sinun mielestä pätevä? vai kerrotko minkä väristä kangasta hommataan?

        Mitä taas vuosirenkaisiin tulee, niin ne eivät ole muuta kuin suuntaa antavia. Keväällä alkanut vuosikasvu voi ilmojen kylmetessä katketa..kun taas ilmat lämpenee, kasvu alkaa uudelleen ja voi jatkua myöhään syksyyn. Mot...Tämä taas saa aikaan sen, että yhdessä vuodessa tuleekin kahdenvuoden edestä vuosirenkaita. Mot .. En itsekään viitsi asiaan tämän enempää paneutua, joten revi siitä kaikki se huumori mitä on irti revitävissä :D


      • sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ihmettele evolutionistien ajatuksenjuoksua, jos heillä kerran on tikkasen hupisivut yhtenä dogmina :D

        Kato suppi, mä löysin tällaisen hupipläjäyksen - täynnä tahatonta komiikkaa!

        http://www.kotimaanevankeliointi.fi/index.php?id=108

        Kätevästi kuviakin tulostettavissa vaikka tikkatauluksi!


      • Kössönöm
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ihmettele evolutionistien ajatuksenjuoksua, jos heillä kerran on tikkasen hupisivut yhtenä dogmina :D

        kelpaa, niin jatka sitten vain luomisuskoharrastuksesi parissa.

        http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/enqvist.htm


      • Outsider____!
        Kössönöm kirjoitti:

        tästä linkistä.

        En ole mikään tiedemies, mutta jotenkin tässä esitetyt asiat ovat sellaisia, että niiden voi olettaa olevan totta. Onhan niitä tutkittu jo kauan.

        Luomiskertomuksen totuudellisuudesta ei sen sijaan ole mitään näyttöä. Ainoastaan jonkun kirjan ensimmäisellä sivulla oleva satu maailman synnystä. Jossa siinäkin on vaikutteita muista muinaisista tarustoista.

        Joo, yhtä vähän totuuspohjaa kuin siinä vanhassa tarussa, että maailma on syntynyt sotkan munasta.

        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/oldf.html#51

        ******Luomiskertomuksen totuudellisuudesta ei sen sijaan ole mitään näyttöä.*****

        Kerro itse mikä näyttö on olemassa elämän synnystä ilman Luomista. Siis spontaanisti, noin vaan, elottomista aineksista.

        Tietääkseni ei ole pienintäkään näyttöä. Mutta on päinvastaín jo satoja vuosia vanha, kumoamaton näyttö, että elämää syntyy vain elävästä olennosta, ei kuolleista aineista.

        Kun noin intoilet niin olisi aika jo evouskovienkin alkaa jotain näyttöänsä esittää.

        Tosin evouskovat sanoo, että elämän synty ei ole evoteoriaa mutta koska sitä kyselet ja itse evouskovalta vaikutat niin voinet kertoa mikä ja millainen on todistettu, tieteen mukainen elämän alku.


      • Kössönöm
        Outsider____! kirjoitti:

        ******Luomiskertomuksen totuudellisuudesta ei sen sijaan ole mitään näyttöä.*****

        Kerro itse mikä näyttö on olemassa elämän synnystä ilman Luomista. Siis spontaanisti, noin vaan, elottomista aineksista.

        Tietääkseni ei ole pienintäkään näyttöä. Mutta on päinvastaín jo satoja vuosia vanha, kumoamaton näyttö, että elämää syntyy vain elävästä olennosta, ei kuolleista aineista.

        Kun noin intoilet niin olisi aika jo evouskovienkin alkaa jotain näyttöänsä esittää.

        Tosin evouskovat sanoo, että elämän synty ei ole evoteoriaa mutta koska sitä kyselet ja itse evouskovalta vaikutat niin voinet kertoa mikä ja millainen on todistettu, tieteen mukainen elämän alku.

        todistetta siitä luomiskertomuksen totuudellisuudesta vai ei? En minä ainakaan ole kuullut. Oletko sinä?



      • .......
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Mitä taas vuosirenkaisiin tulee, niin ne eivät ole muuta kuin suuntaa antavia. Keväällä alkanut vuosikasvu voi ilmojen kylmetessä katketa..kun taas ilmat lämpenee, kasvu alkaa uudelleen ja voi jatkua myöhään syksyyn. Mot...Tämä taas saa aikaan sen, että yhdessä vuodessa tuleekin kahdenvuoden edestä vuosirenkaita. Mot .. En itsekään viitsi asiaan tämän enempää paneutua, joten revi siitä kaikki se huumori mitä on irti revitävissä :D

        Kerro nyt mitä on tämä rehellinen iänmääritys, ilman evoluutioteorian sovittelua.


      • ihme tissiposkia
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ihmettele evolutionistien ajatuksenjuoksua, jos heillä kerran on tikkasen hupisivut yhtenä dogmina :D

        kerrohan suppo mitä virheellisiä kohtiä löydät "huuhaa" tikkasen sivulta. mikä erityisesti sillä sivulla naurattaa?


      • ihme tissiposkia
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Kun professoritason puhuja olettaa. Lol

        Pureskele joutessasi tuota.

        http://www.evoluutio.com/?o=30&a=0&st=0

        kerro nyt ihmeessä mikä on se iänmäärityskeino joka sinustakin on hyväksyttävää!

        tuo sinun "eiooeiooeiooeiooeioo"-touhu on ihan pelkkää idiotismia.


      • illuminatus kirjoitti:

        Kato suppi, mä löysin tällaisen hupipläjäyksen - täynnä tahatonta komiikkaa!

        http://www.kotimaanevankeliointi.fi/index.php?id=108

        Kätevästi kuviakin tulostettavissa vaikka tikkatauluksi!

        Tämmönenkö se SUP=Markku onkin :D


      • Legolas
        Outsider____! kirjoitti:

        ******Luomiskertomuksen totuudellisuudesta ei sen sijaan ole mitään näyttöä.*****

        Kerro itse mikä näyttö on olemassa elämän synnystä ilman Luomista. Siis spontaanisti, noin vaan, elottomista aineksista.

        Tietääkseni ei ole pienintäkään näyttöä. Mutta on päinvastaín jo satoja vuosia vanha, kumoamaton näyttö, että elämää syntyy vain elävästä olennosta, ei kuolleista aineista.

        Kun noin intoilet niin olisi aika jo evouskovienkin alkaa jotain näyttöänsä esittää.

        Tosin evouskovat sanoo, että elämän synty ei ole evoteoriaa mutta koska sitä kyselet ja itse evouskovalta vaikutat niin voinet kertoa mikä ja millainen on todistettu, tieteen mukainen elämän alku.

        ***
        Mutta on päinvastaín jo satoja vuosia vanha, kumoamaton näyttö, että elämää syntyy vain elävästä olennosta, ei kuolleista aineista.
        ***

        Tätäpä en ole valmis uskomaan. Kerropa mikä sellainen näyttö on. En usko että pystyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe