http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id80970.html
USA ei siis ole kehittynyt maa, vai onko se jo ylikehittynyt niin, että sen ei tarvitse huolehtia ilmastosta, koska päästöjäkään ei tule?
Irak kehittynyt maa
2
171
Vastaukset
- tebe
Sinä olet kertonut ajavasi lähes 2000 km päivä lenkkejä autollasi. Ja täysin ilman järkevää syytä!
Tottakai kaikki ymmärtävät, ettei se ole totta tai edes mahdollista.
Mutta etkös sinä ole henkilötasolla melko paha saastuttaja? Tai siis jos edes tuo 2000 km/päivässä juttusi olisi totta.
Mutta kuten kaikki tietävät, iiroilijoiden, kuten sinun, jutut eivät ole koskaan totta.
Hävettääkö sua taas?Olen kertonut, että pitkään ajoon on syy olemassa, mutta sehän ei sinulle heikkolahjaiselle kuulu, koska et ymmärrä mitään muutakaan, etkä tiennyt edes sekeistä (voidaan kirjoittaa myös muodossa "shekki"). Enkä edelleenkään aja 2000 km jokaisena päivänä, enkä edes joka viikko. 100 000 km/v tulee kuitenkin vaihtelevin päivämatkoin. Joitain vuosia sitten ajoin vielä 150 000 - 180 000 km/v.
Kyllähän niitä saasteita tietysti pakoputkesta hiukan tupruaa, mutta ei mitenkään merkittävästi. Autojen osuushan hiilidioksidipäästöistä koko EU:n alueellahan on vain vaivaiset 12 %!
"Mutta kuten kaikki tietävät, iiroilijoiden, kuten sinun, jutut eivät ole koskaan totta."
Ei vai? Olen kertnut, että jopa telkkarin katselu ajaessa on täysin laillista, kunhan ei vaaranna muuta liikennettä, myös kuvata saa ajaessa. Otapa selvää onko nuo totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490