Banana republic

15

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos eivät jo ole, niin kohta.

      Ovat saaneet lykkäystä vain toisen maailmansodan pakolaisten ansioista.

      • Moni fiksukin menee siellä paikallisen kulttuurin läpitunkemaan jeesusvipuun, ja uskonnoilta on siellä usein mahdotonta välttyä. Tällä palstalla vingutaan kreationismin kritisoinnista, mutta vertaisivatpas omaa asemaansa ateistien asemaan USA:ssa.

        Kreationisti supervallan johdossa on kuitenkin riski kaikille, ja tuo saisi USA:ssa muuttua mieluummin heti.


      • rahnan voima

        Nythän on niin,että tällä hetkellä suuri osa Usa:n huippututkijoista on sukunimen perusteella lähtöisin joko aasiasta tai itä-euroopasta.Jos Usa:n talousmahti romahtaa voi edessä olla tilanne jossa aivo-tuonti kääntyy -vienniksi eli porukka äänestää jaloillaan.Esim nykyistä vauhtia vaurastuva Venäjä kykenee pian ostamaan rahalla huippututkijoita.
        Amerikkalainen koululaitos ei taida nykyään pystyä tuottamaan riittävästi laadukkaita luonnontieteilijöitä.Kreationisti presidenttinä olisi todennäköisesti viimeinen niitti Nooan arkkiin.
        Kun niissä Usa:n kehutuissa huippu-yliopistoissakin moni opiskelija on hankkinut paikkansa iskän rahojen luomalla intelligenssillä.


      • Mr.K.A.T.

        Luemma yli puolet HS:n NYT-liitteen rihvelitauluun kirjoittaneista haastatelluista julkkiksista ei tiennyt mitä 1918 tapahtui (jonka muistopäivää tänään vietämme), joten en yhtään ihmettelisi jos suuri osa julkkiksistammekin olisi evon kanssa eksyksissä..

        Lahtarin pojanpoeka
        MrKAT


      • k-mart.........

        .. tekee mieli olla samaa mieltä, mutta ollaan kai vähän subjektiivisia, jos pitäydytään vaan "tyhmyys"-sanassa. Eikö porukkaa menny sinne jo 20-40luvulla eli muuttoliikettä oli paljon. Ja geenejä virtanaan, mikä kai aika hyvä, kuten kai tarkoitit. Mutuosastolla tulee mieleen, että koska Usa kuitenkin on kunnostautunut tappajana ja sotaisana kansana ja ulottanut mustekalan lonkeronsa tänäpänä pitkin maapalloa, niin ei voida pitää sitä siinä mielessä tyhjänpäiväisenä valtiona. Joku joskus totesi, että kaikille voimille syntyy vastavoimia, ja nykyäänhän usa-vastaisuus on aika korkealla. Liittyneekö juuri tuohon maailmanpoliisi ja egoasemaan. Saatikka nyt historiasta puhumattakaan.


      • k-mart......... kirjoitti:

        .. tekee mieli olla samaa mieltä, mutta ollaan kai vähän subjektiivisia, jos pitäydytään vaan "tyhmyys"-sanassa. Eikö porukkaa menny sinne jo 20-40luvulla eli muuttoliikettä oli paljon. Ja geenejä virtanaan, mikä kai aika hyvä, kuten kai tarkoitit. Mutuosastolla tulee mieleen, että koska Usa kuitenkin on kunnostautunut tappajana ja sotaisana kansana ja ulottanut mustekalan lonkeronsa tänäpänä pitkin maapalloa, niin ei voida pitää sitä siinä mielessä tyhjänpäiväisenä valtiona. Joku joskus totesi, että kaikille voimille syntyy vastavoimia, ja nykyäänhän usa-vastaisuus on aika korkealla. Liittyneekö juuri tuohon maailmanpoliisi ja egoasemaan. Saatikka nyt historiasta puhumattakaan.

        karu totuus on että yleissivistyksen taso ko. maassa on todella heikko.

        Loppu sitten korvataan taikauskoilla yms. Kontrasti vaikkapa Kanadaan on järkyttävä.

        USA ajaa alas koko valtion parissakymmenessä vuodessa.

        Se tapahtuu talouden keinoin, ne vaan sortuvat. Viimeistely tapahtuu sisällisodan keinoin, kaikki vastaan kaikki.

        Haluaako joku paikallinen hihhuli ostaa vielä menolipun?

        Paikallisiahan homman ei haittaa, neghän pääsevät taivaasenn, tai temmataan.


      • eleven
        Nas.se kirjoitti:

        karu totuus on että yleissivistyksen taso ko. maassa on todella heikko.

        Loppu sitten korvataan taikauskoilla yms. Kontrasti vaikkapa Kanadaan on järkyttävä.

        USA ajaa alas koko valtion parissakymmenessä vuodessa.

        Se tapahtuu talouden keinoin, ne vaan sortuvat. Viimeistely tapahtuu sisällisodan keinoin, kaikki vastaan kaikki.

        Haluaako joku paikallinen hihhuli ostaa vielä menolipun?

        Paikallisiahan homman ei haittaa, neghän pääsevät taivaasenn, tai temmataan.

        moro Nas.Se. Nys sää tairat puhella toivepuheita?
        En oo käyny jenkkiläs, joten ei oo muuta ku mutua, mut oon määki kuullu tosta yleis"pöllöydestä", että ei tiedetä missä on Italia tai kuka oli Darwin. Eipä ne taida tietää, ku omasta maastaan ja omasta osavaltiostaan jotain. Mut maantieto ei ehkä oo maailman tärkein juttu. Enpä taida ihan uskoo tohon 20v mut vaarallinen se maa on joka tapauksessa kaikkine sotakoneistoineen. Irak näytti muiden muassa, että Usa voi mennä ja tehdä mitä vaan ja missä vaan, eikä kukaan näytä voivan sille mitään että se näin toimii. Ja toihan tietty paha yhdistelmä, sotakone, tyhmät ja hihhulit kimpassa :-)


    • School Board

      Ihmekös tuo, tuonkin koululautakunnan suupalttihan on pastori.

    • :)) ))

      hassu mies :) saan nauraan sun jutullesi jatkuvasti vesi silmissä. Uskot satuihin heh heh..

      • >>hassu mies :)saan nauraan sun jutullesi jatkuvasti vesi silmissä.>Uskot satuihin heh heh..


      • Elikä:
        illuminatus kirjoitti:

        >>hassu mies :)saan nauraan sun jutullesi jatkuvasti vesi silmissä.>Uskot satuihin heh heh..

        >>Uskomme juutalaiseen zombieen>joka oli oma isänsä>ja pystyy antamaan meille iänkaikkisen elämän,>jos symbolisesti syömme hänen ruumiinsa ja kerromme hänelle telepaattisesti, että hyväksymme hänet hallitsijaksemme,>jotta hän voi pyyhkiä sielustamme pahat voimat,>jotka ovat peräisin siitä että puhuva käärme uskotteli kylkiluusta sikinneen naisen syömään taikapuusta.


      • tarkoitin:
        Elikä: kirjoitti:

        >>Uskomme juutalaiseen zombieen>joka oli oma isänsä>ja pystyy antamaan meille iänkaikkisen elämän,>jos symbolisesti syömme hänen ruumiinsa ja kerromme hänelle telepaattisesti, että hyväksymme hänet hallitsijaksemme,>jotta hän voi pyyhkiä sielustamme pahat voimat,>jotka ovat peräisin siitä että puhuva käärme uskotteli kylkiluusta sikinneen naisen syömään taikapuusta.

        vedelläkin voi olla kolme olomuotoa.


      • Elikä: kirjoitti:

        >>Uskomme juutalaiseen zombieen>joka oli oma isänsä>ja pystyy antamaan meille iänkaikkisen elämän,>jos symbolisesti syömme hänen ruumiinsa ja kerromme hänelle telepaattisesti, että hyväksymme hänet hallitsijaksemme,>jotta hän voi pyyhkiä sielustamme pahat voimat,>jotka ovat peräisin siitä että puhuva käärme uskotteli kylkiluusta sikinneen naisen syömään taikapuusta.

        >>Toki em. asiat ovat vaikeita ja rationalistis-materialistiselle mielelle vaikeita uskoa, ei siinä mitään.>Usko ei ole joka miehen (eikä naisen) sen Raamattukin meille kertoo, eikä usko tai uskomattomuus katso älykkyyteen, siviilisäätyyn tai tulotasoon (mitä nyt ehkä viitteellisesti.."Ei ole monta jalosukuista, ei..", kts Paavalin kirjeet.).


      • kuu....
        Elikä: kirjoitti:

        >>Uskomme juutalaiseen zombieen>joka oli oma isänsä>ja pystyy antamaan meille iänkaikkisen elämän,>jos symbolisesti syömme hänen ruumiinsa ja kerromme hänelle telepaattisesti, että hyväksymme hänet hallitsijaksemme,>jotta hän voi pyyhkiä sielustamme pahat voimat,>jotka ovat peräisin siitä että puhuva käärme uskotteli kylkiluusta sikinneen naisen syömään taikapuusta.

        >>>" Usko ei ole joka miehen (eikä naisen) sen Raamattukin meille kertoo, eikä usko tai uskomattomuus katso älykkyyteen, siviilisäätyyn tai tulotasoon "


      • illuminatus kirjoitti:

        >>Toki em. asiat ovat vaikeita ja rationalistis-materialistiselle mielelle vaikeita uskoa, ei siinä mitään.>Usko ei ole joka miehen (eikä naisen) sen Raamattukin meille kertoo, eikä usko tai uskomattomuus katso älykkyyteen, siviilisäätyyn tai tulotasoon (mitä nyt ehkä viitteellisesti.."Ei ole monta jalosukuista, ei..", kts Paavalin kirjeet.).

        "syvä uskonnollisuus itseasiassa korreloi *keskimäärin* alhaisemman älykkyysosamäärän, heikomman koulutuksen ja matalamman tulotason kanssa."

        Siksi hihhulismi kutsuukin hitaimpia, he mielellään ostavat ajatuksen "tuomiosta" tai "iänkaikkisesta elämästä", jossa korjataan nykytilanne.

        Tilanne jossa shit hits the fan.


        Kosto, katkeruus ja kusipäisyys. KKK - kysy vaikka tuttikselta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe