tän palstan kirjoitusten mukaan ihminen jolla oli liian kiire lupia kyselemään kun tarvittiin aasia...
Muitakin mielikuvia hänestä saa kun lukee palstaa: Hän joi viinaa mielellään ja teki sitä lisää kun loppui.
Itse asiassa kaikki syntimme olivat hänen päällänsä. Mä oon odottanut sitä päivää, että ikään kuin löytäisin hänet.
Mut saa aivopestä uskoon...
Mutta mikä on että tällä palstalla, päivä päivältä, se uskominen muuttuu aina vaan mahdottomammaksi!
Tuntuu että mitä enenmmän omaat kirjaviisautta ja mitä ns.parempi elämä, maallisesti ajatellen sinulla on(ulkonäkö vaikuttaa jne.)sitä enemmän uskossa olet.
Säälitti lukea viime viikollakin kuinka joku,kirjotti muuten vaan, niinku itseään ois muistuttanut miten asioiden kuuluu olla yhdisti helluntailaisuuden ja mielenterveysongelmat.
Miksi helluntailaisuuspalstalla usko on väärin? Kelpaako Jumalalle vaan ne jotka katsovat itse itsensä esimerkillisiksi?
Nyt on sunnuntaipäivä ja olisi kiva saada tietää...millä tavalla ihminen uskoo terveellä tavalla??
vai onko niin että sitä uskoa ei enää löydy? Entä epäusko...vai luetko paremmin skeptisyys, nähdäänkö sitä enää siis syntinä ollenkaan?
Lähimmäisten auttaminen? Tahtooko jumala todella että muutat sen homorakkauden puolustamiseksi?
Mitä on synti?
Jeesus oli
12
492
Vastaukset
synti on sitä, että ihmiset eivät usko Jeesukseen. Joh.16:9
- ei voi
ottaa uskoa, ellei sitä hänelle anneta taivaasta.
Oletko sinä valmis elämään parannuksessa, eli Jumalan Tahdon tuntemisessa ja sen kunnioituksessa?
Syntiä on rakkaudenlain rikkominen, sillä rakkaus täytti lain. Eli kaikki kymmenen käskyä ovat voimassa ja muistuttavat mien meidän tulee rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimäistä niin, kuin itseämme ja näihin kahteen suureen käskyyn sisältyvät pienimmätkin käskyt.
Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa niin kaikki teille annetaan, on Raamatun kertomaa ja täydellisen totta. - amadiini
on vain surullinen osoitus siitä, kuinka Raamatun yksinkertainen totuus on väännetty niin moneen mutkaan, ettei siitä ota kukaan selvää.
Epäilevä, epävarma ja etsivä sekoitetaan mitä ihmeellisimpiin ihmistekoisiin opinkiemuroihin ja revitään Raamattua valheilla, kun ei kirjasta mitään tiedetä.
Raamattu on kuitenkin sama tänäänkin ja siellä ilmoitetaan totuus sinusta ja minusta ja siitä, että meillä kaikilla on vielä mahdollisuus, kiitos Jeesuksen.
Juuri meitä kurjia ja heikkoja Jeesus tuli etsimään, kuka kärsii mielenterveydestä, kuka kamppailee ihmissuhteiden, kuka taloutensa kanssa. Ei Jeesus tullut tekemään meidän ajallisesta elämästä ruusutarhaa, vaikeudet elämässä toivottavasti vievät meitä lähemmäksi ristiä.
Synti on tottelemattomuutta Jumalan Sanaa kohtaan ja toisen ihmisen väärä kohtelu. Mutta syntinsä tunnustava saa varmasti anteeksi.
Uskon, että Raamatun lukeminen on verrattomasti näitä palstoja antoisampaa.mä oon lukenut ne 3 ensimmäistäistä pastorin neuvosta(Raamatun käännöskomitean ehdotus vuodelta 1993)Johannesta vasta alkua.
Yksinäistä puuhaa, mutta kiitos sinulle.- PakanainHuuto
" Mutta syntinsä tunnustava saa varmasti anteeksi. "
No, minä tunnustan syntini,
olenko nyt uskossa? ei tunnu miltään. auroraboreallis kirjoitti:
mä oon lukenut ne 3 ensimmäistäistä pastorin neuvosta(Raamatun käännöskomitean ehdotus vuodelta 1993)Johannesta vasta alkua.
Yksinäistä puuhaa, mutta kiitos sinulle.* Raamatun luku on yksinäistä hommaa.
* Mutta jos ja kun pääset tuntemaan Raamatun Sanan, eli jeesuksen sisäisesti, lukeminen muuttuu, niikuin söisit jotain hyvää mannaa, mutta voi olla, että Sana on suussa mekea, mutta vatsassa karvas.
* Tälläkin palstalla on niitä, joiden suussa Sana tuntuu hyvältä ja maistuu mannalata, kun pääsee sillä sivaltelemaan, ja vaatimaan lainkirjaimen täyttämistä.
: Kun ei lueta omaksi elämän tarpeeksi, vaan ihan suussa hyvältä maistuvaksi ja sillä sitten roiskia sinne tänne, ymärtämättä itse, Sanasta tuon taivaallista.
* Sun kannattaisi rukoilla kammiossasi sen tilasta, että etsit pääsyä Kristuksen yhteyteen palstalaisten kautta. Täällä on liian kirjavaa ja omiin oppeihinsa mieltyneitä neuvojia, että jos pyydät Jeesusta rukouksessa Pyhän Hengen avaamaan Sanaa, niin mahdollisuutesi saada elävä usko, jota perään kuulutat, on todennäisempää kuin tällä palstalla koskaan!Mohikaani_27 kirjoitti:
* Raamatun luku on yksinäistä hommaa.
* Mutta jos ja kun pääset tuntemaan Raamatun Sanan, eli jeesuksen sisäisesti, lukeminen muuttuu, niikuin söisit jotain hyvää mannaa, mutta voi olla, että Sana on suussa mekea, mutta vatsassa karvas.
* Tälläkin palstalla on niitä, joiden suussa Sana tuntuu hyvältä ja maistuu mannalata, kun pääsee sillä sivaltelemaan, ja vaatimaan lainkirjaimen täyttämistä.
: Kun ei lueta omaksi elämän tarpeeksi, vaan ihan suussa hyvältä maistuvaksi ja sillä sitten roiskia sinne tänne, ymärtämättä itse, Sanasta tuon taivaallista.
* Sun kannattaisi rukoilla kammiossasi sen tilasta, että etsit pääsyä Kristuksen yhteyteen palstalaisten kautta. Täällä on liian kirjavaa ja omiin oppeihinsa mieltyneitä neuvojia, että jos pyydät Jeesusta rukouksessa Pyhän Hengen avaamaan Sanaa, niin mahdollisuutesi saada elävä usko, jota perään kuulutat, on todennäisempää kuin tällä palstalla koskaan!mä oon lukenut ne 3 ekaa.
johannes ja apostolien teot on vielä lukematta. niiden jälkeen voin liittyä takaisin helluntaiseurakuntaan. sain "meidän"pastorilta neuvon tai oikeastaan sain häneltä vihon jossa luki niin.
sama asia, mun mielestä.- Karvas maku
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Raamatun luku on yksinäistä hommaa.
* Sun kannattaisi rukoilla kammiossasi sen tilasta, että etsit pääsyä Kristuksen yhteyteen palstalaisten kautta. Täällä on liian kirjavaa ja omiin oppeihinsa mieltyneitä neuvojia, että jos pyydät Jeesusta rukouksessa Pyhän Hengen avaamaan Sanaa, niin mahdollisuutesi saada elävä usko, jota perään kuulutat, on todennäisempää kuin tällä palstalla koskaan!Lain kirjaimen täyttymistäkö raamatulta vaaditaan,
siksikö sitä valheista kiinni jäämistä nykyisin
kutsutaan?
Lopettaisit sinäkin valehtelun, ja kunnioittaisit
isääsi ja äitiäsi, jotka sanoivat "totuus ei pala
tulessakaan", et valehtelisi uskon tähden, vaikka
Luther niin opettikin.
Vastaapa huviksesi noihin kysymyksiin, jotka esitettiin
otsakkeen "Jumalan lupaus" alla. Vai sekö on
ihmisen viisautta, kun ei ummista valheelta silmiään?
- valehtelitko,
vai kirjoititko totta, ole hyvä ja vastaa.
mutta jukka jos luet tän niin mitä asiaa sulla oli kun halusit mun kirjoittavan sulle?
En oo saanut sulta vastausta kun kysyin mitä asiaa...oliko jotain?
Onko Miialla kaikki hyvin?- Jukkaan,
auroraboreallis kirjoitti:
mutta jukka jos luet tän niin mitä asiaa sulla oli kun halusit mun kirjoittavan sulle?
En oo saanut sulta vastausta kun kysyin mitä asiaa...oliko jotain?
Onko Miialla kaikki hyvin?kun kysyjä kirjoitti ainoastaa yhdestä palstalaisesta. Oikase valheesi, jos kirjoitit valhetta. Sinulla on vastuu valheiden levittämisestä, jos kirjoituksesi oli sontaa.
- a.b:n kirjoituksia
Jukkaan, kirjoitti:
kun kysyjä kirjoitti ainoastaa yhdestä palstalaisesta. Oikase valheesi, jos kirjoitit valhetta. Sinulla on vastuu valheiden levittämisestä, jos kirjoituksesi oli sontaa.
milloin milläkin nimimerkillä. Et taida saada vastausta a.b:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126