Tarjolla olisi hienokuntoinen auto, mutta edellinen omistaja on laittanut ovien ikkunakarmeihin karmin levyiset kromilistat. Listat ovat siististi paikoillaan, mutta eivät sovi auton tyyliin yhtään. Olisiko vinkkejä, miten poistaa listat vaurioittamatta karmia/karmin maalipintaa? Lista on edell. omistajan mukaan ns. kaksipuolisella teipillä kiinnitetty. Olisiko lämmittämisestä apua?
Liimattujen listojen
3
408
Vastaukset
- esson veijo
siimaa ostamaan. Vahvalla siimalla sahaamalla saattaisivat lähteä.
Kun et liikaa lämmitä.
Paras olisi jos niitä kromilistoja ei tarvitse saada ehjänä pois. Silloin vain kylmästi kiskoa ne irti, Lähtee todennäköisesti teippeineen. Jos jää teippiä maalipintaan niin pehmeällä kumilastalla tai peukalolla voi hinkata pois. Peukaloon tulee todennäköisesti rakko joten en suosittele sitä. Maalipinnan ei pitäisi vaurioitua kyseisestä toimenpiteestä, jos se on ehjä ja alkuperäis maalauksessa.- kalle
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=364519.htm&tuote=364519
Itse käytän vastaavaa ammattikäyttöön tarkoitettua ja pirusti kalliimpaa tuotetta töissäni, mutta tämä Bilteman aine on yhtä hyvää.
Nämä sitruspohjaiset tarran/liimanirrottajat ovat uskomattoman toimivia kemikaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973