KUINKA PALJON SAA SIITÄ SAKKOJA ETTÄ ESITTÄÄ MIKKO HAAJAMOA

NÄIN TÄSSÄ KÄVI

KETKÄ TEISTÄ BLUES FANEISTA ON SITÄ MIELTÄ ETTÄ JOS JOKU HULLU ESITTÄÄ MIKKO HAAJAMOA BLUES PALSTALLA, SAA SIITÄ SAKOT, SE ON REILUA VAI MITÄ.

15

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko haajamo

      eikös se ollut vain mikko espoosta tai jotain vastaavaa??

      • Et ole oikea Mikko Haajamo!

        Sanoin jo edellisessä viestissäni että minun nimimerkkiä saa käyttää vain minä koska minä olen se Mikko Haajamo.
        Hetkinen nyt kyllä käytit nimimerkkiäni, tässä viestissä:   kuka on sanonut olevansa
        mikko haajamo 27.1.2008 klo 20.08
           eikös se ollut vain mikko espoosta tai jotain vastaavaa??


      • en ole mikko haajamo
        Et ole oikea Mikko Haajamo! kirjoitti:

        Sanoin jo edellisessä viestissäni että minun nimimerkkiä saa käyttää vain minä koska minä olen se Mikko Haajamo.
        Hetkinen nyt kyllä käytit nimimerkkiäni, tässä viestissä:   kuka on sanonut olevansa
        mikko haajamo 27.1.2008 klo 20.08
           eikös se ollut vain mikko espoosta tai jotain vastaavaa??

        ja asiasta helvetin onnellinen


      • Tätä tarkoitan nettihäirikö...

        Mikä on muuten oikea nimesi joka esitti tällä Blues palstalla Mikko Haajamo, haluan tietää sen koska loukkasit minua kun esitit minua tällä Blues paltalla, käytä järkeä mies, lähetä tänne vain omissa nimissä viestejä omalla nimimerkillä jatkossa, eikä mikko haajamo nimimerkillä, kun kerta et ole ollenkaan se oikea Mikko Haajamo.
        Itsensä paljasta olet sinä joka ei ole oikea Mikko Haajamo joka lähetti tämän perättömän viestin tänne Blues palstalle, kyllä tämän sivun seriffi tietää mikä on ip osoitteesi, ja tietää senkin että ole oikea MIKKO Haajamo, joten viestisi on tässä muodossa kirjoitettu:kuka on sanonut olevansa
        mikko haajamo 27.1.2008 klo 20.08
           eikös se ollut vain mikko espoosta tai jotain vastaavaa??


      • nimimerkkisi
        Et ole oikea Mikko Haajamo! kirjoitti:

        Sanoin jo edellisessä viestissäni että minun nimimerkkiä saa käyttää vain minä koska minä olen se Mikko Haajamo.
        Hetkinen nyt kyllä käytit nimimerkkiäni, tässä viestissä:   kuka on sanonut olevansa
        mikko haajamo 27.1.2008 klo 20.08
           eikös se ollut vain mikko espoosta tai jotain vastaavaa??

        vaan kaiketi sinun nimesi..nimimerkkisi oli joku vantaan mikko..mikä tässä on niin saatanan vaikeaa.


      • ei kukaan muu
        Tätä tarkoitan nettihäirikö... kirjoitti:

        Mikä on muuten oikea nimesi joka esitti tällä Blues palstalla Mikko Haajamo, haluan tietää sen koska loukkasit minua kun esitit minua tällä Blues paltalla, käytä järkeä mies, lähetä tänne vain omissa nimissä viestejä omalla nimimerkillä jatkossa, eikä mikko haajamo nimimerkillä, kun kerta et ole ollenkaan se oikea Mikko Haajamo.
        Itsensä paljasta olet sinä joka ei ole oikea Mikko Haajamo joka lähetti tämän perättömän viestin tänne Blues palstalle, kyllä tämän sivun seriffi tietää mikä on ip osoitteesi, ja tietää senkin että ole oikea MIKKO Haajamo, joten viestisi on tässä muodossa kirjoitettu:kuka on sanonut olevansa
        mikko haajamo 27.1.2008 klo 20.08
           eikös se ollut vain mikko espoosta tai jotain vastaavaa??

        koeta nyt saada se päähäsi..rekisteröi se


      • Siis miten teen sen helposti
        ei kukaan muu kirjoitti:

        koeta nyt saada se päähäsi..rekisteröi se

        En väittänytkään olevani kukaan muu henkilö kun se Mikko Haajamo, mutta kerropa minulle suoraan miten rekistöröin itseni sinne Suomi24 palstoille, eikä sinne sähköposti palveluun, johon voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]


      • Näin menettelet tässä!
        en ole mikko haajamo kirjoitti:

        ja asiasta helvetin onnellinen

        Älä sitten lähetä tänne perättömiä viestejä Mikko Haajamon nimissä Jukka Kotovirta, kun kerta et ole Mikko Haajamo, muuten minä lähetän sinun nimissä tänne Blues palstalle viestejä, katsotaan sitten kumpi nauraa viimeiseksi.


      • nimimerkiksesi
        Siis miten teen sen helposti kirjoitti:

        En väittänytkään olevani kukaan muu henkilö kun se Mikko Haajamo, mutta kerropa minulle suoraan miten rekistöröin itseni sinne Suomi24 palstoille, eikä sinne sähköposti palveluun, johon voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]

        ja rekisteröi se..näin kukaan muu ei voi sitä käyttää vaan se on varattu yksin sinulle.jos kerran pelkäät jonkun käyttävän nimeäsi nimimerkkinään.


      • espoonmikko
        nimimerkiksesi kirjoitti:

        ja rekisteröi se..näin kukaan muu ei voi sitä käyttää vaan se on varattu yksin sinulle.jos kerran pelkäät jonkun käyttävän nimeäsi nimimerkkinään.

        Rekistöröin äsken itseni espoonmikoksi, joten nyt kukaan muu henkilö ei voi enää käyttää väärin nimimerkkiäni.


      • nyt voit kirjoitella omalla...
        espoonmikko kirjoitti:

        Rekistöröin äsken itseni espoonmikoksi, joten nyt kukaan muu henkilö ei voi enää käyttää väärin nimimerkkiäni.

        tosin vissiin joku voi yrittää apinoida ja kirjoittaa esim. Espoon Mikko nimimerkillä, kun kirjoitusmuoto eri, mutta eiköhän siitä silti heti näe että kyseessä halpa kopio.


      • espoonmikko
        nyt voit kirjoitella omalla... kirjoitti:

        tosin vissiin joku voi yrittää apinoida ja kirjoittaa esim. Espoon Mikko nimimerkillä, kun kirjoitusmuoto eri, mutta eiköhän siitä silti heti näe että kyseessä halpa kopio.

        Tuota noin se toimiikin, jos joku yrittää esittää minua, ilman rekistöröitymistä tänne Blues palstalle, se enää onnistukaan.
        Varmuuden vuoksi rekistöröin vielä sen Espoon Mikon, sitten kukaan ei voi käyttää nimimerkkiäni väärään tarkoituksen, näin se homma etenee.


      • takalinjojen lukko

        pilaileeko joku ihan huvikseen..ei tää mitää normaalia oo


      • Muhahaa nettihäiriköt
        takalinjojen lukko kirjoitti:

        pilaileeko joku ihan huvikseen..ei tää mitää normaalia oo

        Sanoin jo edellisessä viestisäni että kukaan muu henkilö ei voi enää esittää sitä espoonmikkoa, koska olen rekistöröinyt espoonmikon omaksi nimimerkiksi sinne Suomi 24 keskustelufoorumiin.


      • Anonyymi
        Muhahaa nettihäiriköt kirjoitti:

        Sanoin jo edellisessä viestisäni että kukaan muu henkilö ei voi enää esittää sitä espoonmikkoa, koska olen rekistöröinyt espoonmikon omaksi nimimerkiksi sinne Suomi 24 keskustelufoorumiin.

        Mikä tää oli oikeen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe