Minun oli ennen vaikea ilmaista pahaa oloa. Yritin käyttäytyä korrektisti tilanteessa kuin tilanteessa. Viha ja katkeruus kasvoi sisälläni.
Vuonna 1995 nukuin ja söin vähän. Vaivuin vähitellen psykoosiin (Psykoosi=todellisuudentajun pettäminen. Psykoottinen ihminen ei täysin erota mikä on oman mielen ja aivojen tuottamaa
ja mikä itsen ulkopuolista todellisuutta)
Jouduin sairaalaan ja lääkitykselle. Osastoilla oli raju meno koko ajan – tappeluita huutoa ja välillä aika mielivaltaista toimintaa myös hoitajien osalta. Eristyskoppiin tuli lennettyä monta kertaa milloin mistäkin syystä. Ei tarvinnut edes kuin korottaa ääntään jos hermostui. Se riitti syyksi.
Raamattua ei saanut lukea julkisissa tiloissa ja evankeliointi oli kiellettyä.
Paranin akuuteista psykooseista mutta diagnoosi oli että aivoissa välittäjäaineiden toimintahäiriö mikä vaati lääkitystä. Lopetin lääkkeet lihomisen takia ja psykoosit toistuivat. Vuosien 1995 ja 2006 välissä sairastin yhteensä 7 psykoosia – parhaat vuodet elämästäni.
Jeesus ei kuitenkaan jättänyt minua vaan paransi sekä eheytti mieleni täydellisesti. Sain seurakuntayhteyden jossa opin että syyksi nousta petiltä aamulla riittää Jeesus, olen oppinut välttämään katkeroitumista ja puhumaan jos paha olla. olen oppinut että Jumalan rakkaus ei lopu virheisiini, olen päässyt kuolemanpelosta. Olen myös oppinut että Jumalalla on valta yli kaikkien vaikeuksien ja jos Herra ottaa jotain pois hän haluaa antaa parempaa tilalle. Sain kielilläpuhumisen armolahjan sekä lahjan säveltää omaa gospel-musiikkia. Pystyn nyt kanavoimaan tunteet musiikkiin. Kotisivuiltani http://galleria.suomi24.fi/teknorokkari löytyy linkki ”demomusaa ja taidekuvia” – sieltä pääsee mikseriin tutustumaan musatuotantooni. ks. projektit -Olen nyt säveltänyt neljässä vuodessa yli 70 sävellystä ja aina vaan tulee lisää ideoita. Sairastellessa tilanneyhteydet puheesta tai kirjotuksesta heitti aiheesta toiseen. Kirjotus oli kuin maanista puuroa josta ei ottanut erkkikään selvää. Nyt tilanne toinen- Jeesus on hyvä.
t: sami s
Jeesus paransi psykooseista
12
1544
Vastaukset
- Daniel 4
...
Selkeällä todistuksellasi on varmasti parantava
vaikutus palstallakin. Kaikkea hyvää sinulle!- Teknorokkari
Kiitoksia kannustuksesta. Minulle oli alussa kova kynnys lähteä kirjoittamaan näistä asioista.
sami
Kun tuota rokkia rakastat.
Täältä Turusta Stadiin muuttanut poikani soitti
minulle silloin yöllä - silloin kun suomi voitti
Euroviisut. Mehän olimme hartaasti anoneet -
monen muun suomalaisen kanssa - että Lordi
voittaisi omaleimaisella gospel-hevillään.
Poika siis soitti voiton nähdessään ja oli aivan
itku kurkussa, liikuttunut. "Isä, mä olen
uudelleen rakastunut Jeesukseen!"
Niin että - kaikki yhdessä vaikuttaa niiden
parhaaksi, jotka Jumalaa etsivät.
Eikä mikään ole saastaista, kun Herra sen pyhittää meille.
Mitä itseeni tulee, niin -07 Euroviisuissakin
vastattiin hartaaseen rukoukseeni, Marija voitti
ja voitti Jumalalle kunniaksi.
Niin että toivon sulle siunausta myös rokin
parissa!- Nimetön
että Marija on julkkislesbo (itse tunnustautunut lesboksi) ja sehän on uskiksille kauhistus! Pitäis vähän miettiä, mitä rukoilee! :D
- rakastaa
Poikasi rakastaa miestä koska Lordi voitti??? okei, aika homoo...
- sanotukset
on kristinuskon vastaisia! kristittyjä sanotaan vääriksi profeetoiksi jne. Teknorokkarin biisit on oikeella asialla.
- His Pride
Iloitsen puolestasi,että Herra on näyttänyt kuka Hän on. Hän on Hyvä Paimen ja hiljainen ja nöyrä. Hän säälii heikkouksiammekin.Armosta niin yksin armosta pelastuminen ja SE ON jUMALAN LAHJAA!!!Hän on erityisesti uskovien Vapahtaja,loppuun asti. Ihmeinen risti ja pelastuspaikka sinua siunatkoon nyt aina ja iankaikkisesti. Raamattu sanoo, että Jeesus pelastaa ne joilla on särkynyt sydän ja murtunut mieli.Enempää ei tarvita, Hallelujah. uskon sisko Herrassa
- Mirka ..
Jeesus & jumala ovat oikeasti pelkkää satua ja höpötystä.
- Teknorokkari
Minulle myös uskonasiat olivat höpötystä ennen kuin alkoi konkreettisesti tapahtua ihmeitä rukoiltuani. Sen ainakin tiedän että olen parantunut. Raamatussa on esimerkkeinä tämänkaltaisista asioista riivattuja ihmisiä jotka Jeesus paransi. Silloin ei vielä ollut tän päivän psykologisia termejä käytössä.
Sanopa sinä, mikä minussa tällä hetkellä kuulostaa skitsolta??? Sinulle se mikä on höpötystä on mulle elämäksi. On olemassa juttuja mitä ei pystytä tieteellisesti mittaamaan. Uskoon liittyvät asiat ovat juuri niitä - Toivon sinulle kaikkea hyvää. - Parantumisesi johdosta
Teknorokkari kirjoitti:
Minulle myös uskonasiat olivat höpötystä ennen kuin alkoi konkreettisesti tapahtua ihmeitä rukoiltuani. Sen ainakin tiedän että olen parantunut. Raamatussa on esimerkkeinä tämänkaltaisista asioista riivattuja ihmisiä jotka Jeesus paransi. Silloin ei vielä ollut tän päivän psykologisia termejä käytössä.
Sanopa sinä, mikä minussa tällä hetkellä kuulostaa skitsolta??? Sinulle se mikä on höpötystä on mulle elämäksi. On olemassa juttuja mitä ei pystytä tieteellisesti mittaamaan. Uskoon liittyvät asiat ovat juuri niitä - Toivon sinulle kaikkea hyvää.Kirjoituksesi perusteella vaikutat terveeltä. Toivottavasti episodit eivät toistu. En itse usko jumalaan mutta olen huomannut, että usko todella auttaa tiettyihin psyyken häiriöihin. Asiaa sietäisi tutkia.
Onneksi olkoon vielä sinulle.
- toinenluterilainen
Uskon Jeesuksen eheyttävään vaikutukseen tajunnan häiriöissä.
Toisaalta psykoosissa ihminen voi uskoa olevansa Jeesus.
On uskonnollisia yhteisöjä ja yksilöitä, jotka oikeuttavat väkivaltansa Jeesuksella ja Jumalalla.
Kun usko muuttuu ideologiaksi eli oikeaksi olemiseksi on se jo väkivaltaa ja ilmausta tajunnan häiriintymisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785