Oletko vapaa ???

savonarola

Päivän Sana

Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

Room. 8:1-2 (KR33/38)

Ja mitä tämä sitten sulle merkitsee? Sitäkö että saat poltta tupakka ? Mitä muuta ??

14

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaus..

>> Oletko vapaa ??? Ja mitä tämä sitten sulle merkitsee? >>

... merkitsee ? Sen päättää jokainen itse omalta kohdaltaan.
      Sillai vapaasti....

• 1. Piet. 2:16

niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.

• yritä..
        savonarola kirjoitti:

1. Piet. 2:16

niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.

>> Ei se nyt ihan noin ole !! >>

... rajoittaa minun vapauttani omilla luuloillasi ja uskomuksillasi.
        Lakikirja ja omatunto asettavat jo aivan riittävästi rajoituksia.

• tekevät vapaaksi?

Tavallinen kansalainen ei kyllä ajattele noin. Vapaus on nimen omaan vapautta tehdä omia valintoja. Uskovaisella tuota vapautta ei ole.

• Mutta en näe että on tullut mitään vapaus kun tavallinen kansalainen on saanut tehdä omia päätöxiä niinkuin Aadam ja Eeva teki ja seurauxet nähdään tänä päivänä vielä. Saatanan vankilassa ovat ihmiskunta joka on tavalisia kansalaisia. Ainoastaan vapaus Kristuxessa voi sanoa vapauutta..

• Pelastusyksikkö

sinä näet asian niin, että himojen tyydyttämisen kieltäminen on rajoittamista.

minä näen, että ilman himojen kahleita eläminen on vapautta.

itse käytin paljon alkoholia, poltin tupakkaa ja pilveä, harrastin irstautta, kiroilinkin. aluksi tuntui, ettei näistä "ihanista" asioista voi mitenkään luopua, sehän on hirveää rajoittamista! kun käännyin Jeesuksen puoleen niin olen aivan ihmeellisesti päässyt eroon kaikista näistä kahleista ja nykyään olen vieläpä paljon itsevarmempi, skarpimpi ja iloisempikin!

suurin ihme uskoontulossa on tämä mielenmuutos ja himojen siirtyminen lihallisista hengellisiksi! nykyään kaipaan eniten hyviä hengellisiä keskusteluja, joista saan ihanan hengen tyydytyksen! ..eikä tule krapulaa eikä morkkista!! :)

muistan itsekin kun mummini aikoinaan sanoi, että kun tulee uskoon, ei kaipaa enää maallisia asioita. pidin tätä hyvin outona silloin ja epätodennäköisenä, että itsekin saisin kokea saman, mutta kappas, tässä minä paasaan samasta asiasta nyt teille!

kyllä Jeesus on paras matkakumppani elämässä, ei tarvii mistään huolehtia, asiat on aivan ihmeellisesti järjestynyt omalla kohdallani kun on ollut kaikenlaisia ongelmia matkassa. en voi muutakuin erittäin lämpimästi suositella, elämä siirtyy kirjaimellisesti aivan uudelle tasolle!

• Pelastusyksikkö kirjoitti:

itse käytin paljon alkoholia, poltin tupakkaa ja pilveä, harrastin irstautta, kiroilinkin. aluksi tuntui, ettei näistä "ihanista" asioista voi mitenkään luopua, sehän on hirveää rajoittamista! kun käännyin Jeesuksen puoleen niin olen aivan ihmeellisesti päässyt eroon kaikista näistä kahleista ja nykyään olen vieläpä paljon itsevarmempi, skarpimpi ja iloisempikin!

suurin ihme uskoontulossa on tämä mielenmuutos ja himojen siirtyminen lihallisista hengellisiksi! nykyään kaipaan eniten hyviä hengellisiä keskusteluja, joista saan ihanan hengen tyydytyksen! ..eikä tule krapulaa eikä morkkista!! :)

muistan itsekin kun mummini aikoinaan sanoi, että kun tulee uskoon, ei kaipaa enää maallisia asioita. pidin tätä hyvin outona silloin ja epätodennäköisenä, että itsekin saisin kokea saman, mutta kappas, tässä minä paasaan samasta asiasta nyt teille!

kyllä Jeesus on paras matkakumppani elämässä, ei tarvii mistään huolehtia, asiat on aivan ihmeellisesti järjestynyt omalla kohdallani kun on ollut kaikenlaisia ongelmia matkassa. en voi muutakuin erittäin lämpimästi suositella, elämä siirtyy kirjaimellisesti aivan uudelle tasolle!

Mitä jää jäljelle kun tule uskoon? Jos ei ole halu saada puhtaat vaateet?

Minusta kirjoiti hyvin ja tyhjentävästi rakas pelastusyxikkö !!! Ole siunatu !!!!!!!!!! : )

• erinomainen..
        Pelastusyksikkö kirjoitti:

>> ..itse käytin paljon alkoholia, poltin tupakkaa ja pilveä, harrastin irstautta..>>

... valinta niille, joiden oma moraali ja etiikka eivät riitä pysymään erossa 'himojen kahleista', pilven polttamisesta, irstailusta yms.

Selaisille ihmisille lähes mikä tahansa muutos on muutos parempaan suuntaan.

>> nykyään olen vieläpä paljon itsevarmempi, skarpimpi ja iloisempikin! >>

Kaikki on suhteellista. Millä tavoin tämä lisääntynyt 'skarppius' sinulla ilmenee ?

• ovat ne

jotka paasaavat kirkkojen päivän tunnussanojen mukaista lakihenkeä

• Rakas kansalainen !! Ole siunattu !!

• on todella hienoa,että on uskoossa JEESUS KRISTUKSEEN,joka tekee vapaaksi,on mut vapautanut alkoholismista,ja masenuksesta ja monensta asista,mutta vielä mullakin on muutama juttu jotka sitoovat minua,en nää niitä tarpeelikseski tuoda niitä tänne,vaikka oon avoin ihminen,mutta voisitte muistaa mua rukouksin yhden erityisen asian puolesta,sitoo kovasti,kiitos

• Ei ole tarpeelisex tuoda sellaista joka Herra tietää ,, Ei !! Mutta minä rukoilen --->

Että saat tuta tuliset kivet sun sisällä sydämessä ja omatunto herää. Niin että sänky tulee liian lyhyex ja hiki tekee sut märäx pelosta,, kun laki ja tuomio vilisee sun silmien edessä!
        Voi kuulosta raakalta mutta vaihtoehto,, että sä voit jatka ilman kääntymystä on huono valinta.

Sen takia !! Tulko se tuli sinuun joka Jeesus on tullut heittämään Pyhän Henkensä kautta !! Auta Jeesus Axu Pyhityxeeen !!!

• MiesUskossa
        savonarola kirjoitti:

Ei ole tarpeelisex tuoda sellaista joka Herra tietää ,, Ei !! Mutta minä rukoilen --->

Että saat tuta tuliset kivet sun sisällä sydämessä ja omatunto herää. Niin että sänky tulee liian lyhyex ja hiki tekee sut märäx pelosta,, kun laki ja tuomio vilisee sun silmien edessä!
        Voi kuulosta raakalta mutta vaihtoehto,, että sä voit jatka ilman kääntymystä on huono valinta.

Sen takia !! Tulko se tuli sinuun joka Jeesus on tullut heittämään Pyhän Henkensä kautta !! Auta Jeesus Axu Pyhityxeeen !!!

Kuka on mainitsemasi "Axun"

Voisitko kertoa?

• frihet

tapasin tuossa iltapäivällä erään ystävän, jota en vuosiin ole jututtanut.

Hän kertoi, kuinka oli kuullut kolme kertaa äänen, "sinun ei enää tarvitse poltaa tupakka ja sit kun kuuli äänen, että kerro tämä myös vaimollesi, ettei sinun enää tarvitse poltaa tupakkaa, niin hän päätti vihdoin tehdä tuon kehoituksen mukaan ja koki täydellisen vapauden tupakan poltosta ja nyt on ollut 2,5 vuotta ilman.

Kertoi vielä kuinka heti oli palautunut tuo iljettävä tupakan haju, jota 36 vuoden aikana ei huomannut, eli Jeesus vapauttaa synnin kahleesta vielä tänäkin päivänä ja veri pesee puhtaaksi kaikesta saastasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      199
      8000
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      100
      3794
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3674
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2971
    5. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      148
      2587
    6. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2496
    7. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      4
      2318
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      142
      2104
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      68
      1564
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      65
      1429
    Aihe