juhuu!!

melkein rinnaton,,,

Millaisista rinnoista miehet pidätte? :)
Onko a- kuppi liian pieni?

Laittakaa kaikki mielipiteitä millaiset rinnat on teidän mielestänne ihanat ja mistä tulette kiihkoisiksi? :D

Itselläni on 70-75a-kuppi.. vähä harmittaa ku ne on pienet mutta silti olen jokseenkin tyytyväinen.
Urheilen hyvinkin paljon (helpottaa ku rinnat ei pompi)päivittäin.. :) olen kerran elämässäni maistanu alkoholia enkä sen jälkeen oo juonu.. tupakkaa en polta.. mut ihmettelen miks rintani ei kasva :(

8

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minätiedän

      Älä urheile enää yhtään vaan rupea syömään roskaruokaa ja suklaata päivittäin ja juo ainakin 3 litraa olutta päivässä niin eiköhä ne rinnat rupea siitä kasvamaan. Onko toi sitten terveellistä niin siitä en sano mitään.

      • pökkis_poitsu

        Ennemmin pienet rinnat ja timmi kroppa kuin isot rinnat ja plösö kroppa.


    • on parhaat

      Ainakin minä pidän enemmän pienistä rinnoista. En ymmärrä muita miehiä jotka pitävät yli isoista rinnoista, mutta makunsa kullakin. mutta tärkeintä on aina sisäinen kauneus, sieltä se kaikki tärkein lähtee, ei rinnoista.

    • Nimetön

      näin naisena voin sanoo, et mulla tuli ainaki yx kuppikoko lisää lapsen jälkee, et jos rintoi haluut isontaa, niin ei ku lapsii tekeen

    • tisut

      Eli sanotaan näin että ei tissien koko tärkeä vaan kokonaisuus..

    • nyarik

      hyvä

    • Näin luulen

      Kuuleehan tuota paljon että isot rinnat ovat parhaat. On tuo varmasti monen kohdalla totta, mutta itse en erityisemmin pidä kovinkaan isoista rinnoista, ja minulla on useampi kaveri joka on samaa mieltä. Itse pidän seksikkäämpänä hoikkaa hyvin hoidettua vartaloa kuin itse rintoja. Jos unelmavartaloa mietin, niin olisi se kuitenkin hyvä että olisi edes jonkinlaiset rinnat.

      En silti pidä rintojen kokoa kovin tärkeänä kriteerinä partneria valitsiessani.

    • että jokaisella on omanlaisensa mieltymykset, toiset tykkää isommista, toiset taas pienemmistä ja kiinteämmistä. itse tykkään eniten kiinteistä, koolla ei niinkään ole väliä, pienetkin rinnat voivat olla hyvin kauniit jos kroppa on muuten kunnossa (enkä kyllä pistä pahakseni vaikka rinnat eivät niin kiinteät välttämättä olisikaan, osaan olla tyytyväinen siihen mitä on tarjolla). eivätkä ne rinnat ole naisessa se tärkein osa, vaan se kokonaisuus. johon kuuluu koko kroppa kaikkine puolineen, rinnat on kuitenkin pieni alue siitä :) mutta tottakai rinnat aina kiinnostavat koska se on luonnon määräämää. rinnat ovat hedelmällisyyden symboli ja tästä johtuen monet miehet kuolaavat niiden perään, ja alitajuisesti "ajattelevat" että suuret rinnat ovat "paremmat" koska se symboloi hedelmällisyyttä. pieniä rintoja ei kuitenkaan kannata hävetä missään nimessä, tai muutenkaan olla harmissaa. pienet rinnat ovat rinnat siinä missä isommatkin, onhan miehilläkin erikokoisia peniksiä, pienempiä ja isompia. pitää vain olla tyytyväinen siihen mitä on annettu ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja ottaa siitä kaikki irti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe