hei! yhdestä alahampaasta on koko alareuna ihan tumman ruskea :( jotenkin epäilen että on hammaskiveä, ei se ennenkään tuolta ole näyttänyt! en oo vissiin aikoihin hampaitani kattonu :/ mikä se on?? jos reikä niin onko se jo niin juuressa että ei auta ku juurihoito? hammasta vihloo toisinaan.
ja pelkään hammaslääkäriä tosi paljon :/
kiitos, jos joku osaa auttaa :)
hampaan juuri ruskea
3
3764
Vastaukset
- ........
Se voi olla hammaskiveä, reikä, tummentuma.. Ei näin pysty kertomaan tarvitsetko juurihoitoa vai et. Itselläni oli ulkoapäin katsottuna ihan siisti ja normaalinnäköinen hammas, ei oireillut ja jouduin juurihoitoon. Röntgenillä saa selville.
- jos se
on tummentuma ni luulis et ois muissaki hampaissa? huomenna ooon varaamassa aikaa h-lääkäriin, ois vaa kiva tietää mihin varautua :/
- vaan
jos se kirjoitti:
on tummentuma ni luulis et ois muissaki hampaissa? huomenna ooon varaamassa aikaa h-lääkäriin, ois vaa kiva tietää mihin varautua :/
Soita vaan rohkeesti hammaslääkärille ja kuvaile sitä reunaa :)
Mulla on nimittäin itsellä ihan sama tilanne, yhen hampaan rajassa on musta reuna ja harjailin siitä ientä niin ientulehdushan siinä oli :(
Itsellä huomenna hammaslääkäri, paikataan hammas, rohkeesti vaan sinäkin sinne! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698