Oftan Akvakol tipat

silmätulehdukseen

Sain viikko sitten lääkärin määräyksestä Oftan Akvakol -silmätipat silmätulehdukseen, ja olen käyttänyt niitä määräyksen mukaan. Silmät eivät kuitenkaan ole parantuneet juuri yhtään: ne ovat yhä verestävät ja verisuonet oikein hehkuu punaisina silmien sisänurkissa.

Miten pian läkkeen pitäisi tepsiä? Avattu pullo pitää käyttää 28 päivässä, joten alkaa olla jo vähän kiire tämän paranemisen kanssa.

Siis en usko, että tämä mun tulehdus on kovin paha(määrättiin vain 4-6 tippaa/päivä), mutta paranemistakaan ei tapahdu.

Kertokaas omat kokemukset silmätulehduksista? Miten kauan on kestäneet, miten on lähteny pois? Onko kokemuksia ko. silmätipoista?

5

14265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........................

      lekuriin!!Voi olla sel.tulehdus ettei noilla tipoilla tokene....etkö saanut yöksi antib.voidetta?

      • silmätulehdukseen

        Ei, en saanut voidetta. Kun ei tämä silmätulehdus mikään kovin vaikea tunnu olevan; silmät ei rähmi tai mitään, eikä kovia kipuja ole. Silmät vaan on vähän tavallista aremmat ja varsinki verestys häiritsee!

        En viitsi ainakaan tällä viikolla lääkäriin mennä, kun noikin silmätipat se lekuri määräsi vähän nihkeästi. "jooh, kyyllä noi silmät vähän punoittaa..."


      • punoittaa..
        silmätulehdukseen kirjoitti:

        Ei, en saanut voidetta. Kun ei tämä silmätulehdus mikään kovin vaikea tunnu olevan; silmät ei rähmi tai mitään, eikä kovia kipuja ole. Silmät vaan on vähän tavallista aremmat ja varsinki verestys häiritsee!

        En viitsi ainakaan tällä viikolla lääkäriin mennä, kun noikin silmätipat se lekuri määräsi vähän nihkeästi. "jooh, kyyllä noi silmät vähän punoittaa..."

        Mietin, että onkohan tulehdus vai joku allergia. Kuinkahan pääsis allergiatesteihin? Ei varmaan lähetettä saa kirveelläkään julkisella puolella.


      • silmätulehdukseen
        punoittaa.. kirjoitti:

        Mietin, että onkohan tulehdus vai joku allergia. Kuinkahan pääsis allergiatesteihin? Ei varmaan lähetettä saa kirveelläkään julkisella puolella.

        Saanko kysyä, että miten sun silmät punoittaa? Näkyykö ne verisuonet erityisen selvästi silmien sisänurkissa vai onko verisuonet levinneet ihan koko valkoiselle osalle?

        Itsellä nuo sisänurkat on erityisen punaist, muuallakin silmissä on normaalia enemmän verisuonia.
        Se tässä onkin niin outoa, että silmien punoitus on lähes ainoa silmätulehdukseen viittaava oire!


    • Anonyymi

      Oftan Akvakol silmätipoista minulla tulee silmän ympärys ihoon allerginen reaktio ja lopulta puoli naamaa on turvoksissa. Saattaa simmukin punoittaa, mutta sitä ei näe, kun se on ala- ja yläluomi ovat turvonneet kiinni toisiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe