Uskovat ovat täysin pullossa

kasvaneita kehittymättömiä

ajattelemaan mitään muuta kuin mitä raamattu sanoo. It's so sad.

10

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ei-pullossa kasvanut?

• Aksu521..........

USkovaset on lisäksi homoja, kun Jeesuksesta vaan haaveilevat, Jeesuksen rakastelemisesta, ISOT aikaiset miehet........homot

• merim.raimo

kaikkea muuta mahdollista,mutta ei sitä mitä raamatussa sanotaan.

• merim.raimo
        Aksu521.......... kirjoitti:

USkovaset on lisäksi homoja, kun Jeesuksesta vaan haaveilevat, Jeesuksen rakastelemisesta, ISOT aikaiset miehet........homot

ja Aksun likainen mielikuvitus lentelee.

• Aksu521.......... kirjoitti:

mitähän vielä,

• itse puhut pulloista kokoajan

jos ei ole pullossa kasvanut ihminen, niin silloin on vielä taskussa ja tasku pysyy tiukasti kiinni. Se on vain se pienen pieni ahdas ympäristö mihin tieteen silmä yltää ja siinä kaikki.

Aina siellä kyllä huudetaan ja hehkutetaan ihanaa ajattelemisen vapautta vailla "sääntöjä", mutta ei huomata että itse ollaan niin aivopestyjä, ettei edes haluta vapauteen.
        Onhan se vapaata, ajatella kaikesta kuten päällikkö käskee ja vähän heitellä toisinajattelijoita kapuloilla rattaisiinkin.
        Onhan taskussa pieni reikäkin että happea elämiseen riittää. Siinäpä se ilonlähde onkin :)

Joku yksinäinen ulkomaailmasta kun yrittää taskun vetoketjua avata ja nostaa raíkkaaseen ilmaan hengittämään Vapautta ja ikuista Elämää, niin siellä jo aletaan parkumaan, että taas nuo sekopäät tulee ahdistumaan. On se ihmisen niin paljon mukavampaa siellä lämpimässä, hiljakseen homenevassa taskun uumenissa leikkiä olevansa taskun herra.

Mutta tästähän on kysymys. Ateistille on liikaa, että olisi muita hallitsijoita kuin hän itse. Tai, että olisi muuta elämää. Ai niin, on se lähipiiri. Mutta, oikeasti maailma on vapaa siinä määrin, että saa niinkin uskoa jos haluaa.

Jos takkiin tehdään viilto, pullossa voi kuitenkin pysytellä turvassa ja pullosta kasvaneet pystyvät auttamaan taskuun jumittuneita tai luikkimaan karkuun, mutta taskun pohjalle totuutta piiloon käpertyneet saattavat ulahtaa vähän enemmän.

Mutta eihän ne sieltä pois tule, kun ei ole halua eikä edes järkeä. Taskupäällikkö on niin hyvin aivopessyt suuren osan meistä ihmisistä.

Ihan ihmisten kesken: tulkaa järkiinne se kannattaa.

yst. terv: ***: lue nimimerkki :***

• christian_29

kiitos alkaneen vuoden isoimmista nauruista :DDDDDDDDDDDDDDD

Se on vähän sad, kun ei uskota mitä R sanoo ja sitten pitää kantapäät ja polvet ruvella opetella käytännössä tajuamaan, mistä oikeasti on kysymys.

Hyvää illanjatkoa vain, oot palstan uskomattomin humoristi, väitteesi naurattaa vieläkin.

• hyvä esimerkki

pullossa kasvamisesta, luulet että kaikki jotka ei koko ajan nussi raamattua, on "kantapäät ja polvet ruvella". Työnnä se idioottinuppis ulos sieltä pullosta, niin näet että suuri enemmistö ihmisistä on ihan tavallista kunnollista porukkaa ilman raamattuakin, ja ehkä juuri siksi.

• christian_29
        hyvä esimerkki kirjoitti:

pullossa kasvamisesta, luulet että kaikki jotka ei koko ajan nussi raamattua, on "kantapäät ja polvet ruvella". Työnnä se idioottinuppis ulos sieltä pullosta, niin näet että suuri enemmistö ihmisistä on ihan tavallista kunnollista porukkaa ilman raamattuakin, ja ehkä juuri siksi.

juu. Kiitos! Ihan omasta kokemuksestanihan minä puhun, enkä ajattele asioita koskaan vain yhdeltä kannalta.
        Jos, en olisi kokenut asioita, olisin hiljaa :)

Heräs vaan kiinnostus, miksi kalikka kalahti noin kovaa?? osuiko liian arkaan paikkaan?

ps. suosittelen avoimuutta sinullekin.

• armosta pelastettu

jaa-a hassua.mulle vain Raamattu tuo ilon ei mikään muu kaikesta muusta ajattelen its so sad mut sekin on vain Jeesuksen työtä koskapa olen ollut samas tilantees ku sä luulin samoja asioita uskost.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3755
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3320
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      69
      3164
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2780
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2352
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1923
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      29
      1869
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      40
      1867
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1708
    Aihe