olenkohan minä uskovainen?

kertokaa se minulle.

11

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merim.raimo

Ps.138:7. Vaikka minä vaellan ahdistuksen keskellä,niin sinä virvoitat minut.Sinä ojennat kätesi minun vihamiesteni vihaa vastaan,ja sinun oikea kätesi auttaa minua.

• uskovaisella saa siis olla vihamiehiä.

• merim.raimo
        auroraboreallis kirjoitti:

uskovaisella saa siis olla vihamiehiä.

.... Sinä ojennat kätesi minun vihamiesteni vihaa vastaan. siis Herra, eikä me

• merim.raimo kirjoitti:

.... Sinä ojennat kätesi minun vihamiesteni vihaa vastaan. siis Herra, eikä me

ei joka kerta.

• merim.raimo
        auroraboreallis kirjoitti:

ei joka kerta.

Hän näkee sen aiheelliseksi.Ei Herra ole kuuro,sokea eikä hidas auttamaan,ei Hän kasaa meidän päällemme vaikeasti kannettavia kuormia.Särjettyä ruokoa hän ei muserra,ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta.

• sairas olet ainakin

Eihän tollaista kukaan täysjärkinen kysele, Eihän sua kukaan ees tunne.

• jotka tuntee ab:n.

Aika tyly oli sun vastaukses. Eiks ab:n alotus oo hätähuuto, johon pitäis vastaa jotain mikä rohkasee. Jos ei osaa ni voi ainaski rukoilla.

Ab. Mä oon lukenut sun kirjotuksii ja vaikka mä oon nuori uskossa ja viel keskenkasvuinen kakara, nii oothan sä uskoon tullu. Jotain sotkuu sun sydämes on, mut Isä auttaa sua. Sulla on ISÄ ja Jeesus sovitti sun kaikki synnit. Kun se riittää sun Isälle niin sen pitäis riittää sullekin. Tää ei oo fiiliksistä kiinni. Mä otan tähän lopuks yhden raamatussa olevan paikan. Se kuuluu tälleen. "Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa" Paavalin kolossalaiskirje, luku 1 jakeet 19-20.

Mä rukoilen, et Jeesus auttais suo kaikessa ja tekis sut lujaks uskossa. Jeesus on vapahtaja, synnistä ja laista.

• \../7

ite ruumillistuma,fariseus,nörtti,pelle...jne

• kettuuntunut

sä et EES osaa kirjoittaa oikein

• wam

persoooooooona

• halusin keskustella helluntailaisesta ilmiöstä nimeltä:"pelastusvarmuus".
        Et ehkä tunne mua ja teksti saattoi näyttää hassulta koska et tunne minua ja olit palstalla kirjoittelemassa muista asioista.
        Tekisit varmaan palveluksen monelle jos olisit vähän hienotunteisempi lausunnoissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2271
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1099
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      99
      963
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      898
    5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      801
    6. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      789
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      56
      768
    8. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      267
      766
    9. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      84
      763
    10. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      51