..kun minä huomenna otan? ,,mutta otanko minä.. viihdykkeeksi.. lämmikkeeksi, virvokkeeksi, juovukkeeksi, surukkeeksi, ilokkeeksi, janokkeeksi, turhukkeeksi?? oi miksi mnä otan kun huomenna minä otan?
miksi minä otan?
18
501
Vastaukset
niin tarvi tuotakaan asiaa pähkäillä, ottaako minkä vuoksi ja jos ottaa niin miksi otti...
..kun mieli tekevi todistin tässä että pystyn olemaan ottamatta että siitä sai ne jotka luulivat meikää tissuttelijaks.. ahahah.. ilokkeeksi ja viihdykkeeksi minä otan.. se on ihan hyvä syy eikös joo??
pervokki kirjoitti:
..kun mieli tekevi todistin tässä että pystyn olemaan ottamatta että siitä sai ne jotka luulivat meikää tissuttelijaks.. ahahah.. ilokkeeksi ja viihdykkeeksi minä otan.. se on ihan hyvä syy eikös joo??
Hattua nostan kyllä tuostakin että ottamatta olit, todistit muille mutta ennenkaikkea itsellesi, näin luulen...
Ilolientä ota, viihdylkkeeksi...Silipa-Tuuli kirjoitti:
Hattua nostan kyllä tuostakin että ottamatta olit, todistit muille mutta ennenkaikkea itsellesi, näin luulen...
Ilolientä ota, viihdylkkeeksi.....ennen kaikkea itselle juu.. huomenna helmeilevää ja sherryä kupoliin..
- Sini_siivetär
ota vain alkoholittomia..seuraava pävä on paljon mukavampi pervokki..
..alkoholi nyt van sattuu olemaan asian aa ja oo ja ydin.. voi ottasa sillai ettei tartte katua.. mutta taitaaåpa nyt kuukauden jälkeen pörähtää hattuun..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..alkoholi nyt van sattuu olemaan asian aa ja oo ja ydin.. voi ottasa sillai ettei tartte katua.. mutta taitaaåpa nyt kuukauden jälkeen pörähtää hattuun..
ota sitten viihdykkeeksi..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..syyn järkevin vaihtoehto..
otan enää harvoin ja silloinkin kohtuulliseti, etenkin siiderit ja liköörit ovat mieleen, muuten kahvilikööri jäillä vie kielen mennessään..siihen jää koukkuun..vaarallinen yhdistelmä..
Sini_siivetär kirjoitti:
otan enää harvoin ja silloinkin kohtuulliseti, etenkin siiderit ja liköörit ovat mieleen, muuten kahvilikööri jäillä vie kielen mennessään..siihen jää koukkuun..vaarallinen yhdistelmä..
..on hyvää mut kallista ja pistää putket paukkuu..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..on hyvää mut kallista ja pistää putket paukkuu..
tuu sellasia oireita..mut nytte lähen tonne kohenteleen takkaa, joten hyvät illan jatkot sulle ja otetaan vain viihdykkeeksi..))
Sini_siivetär kirjoitti:
tuu sellasia oireita..mut nytte lähen tonne kohenteleen takkaa, joten hyvät illan jatkot sulle ja otetaan vain viihdykkeeksi..))
..alkaakin sydämen asialla..
- kbasa
ota ensin yksi kun minakin otan
ota sitten puol' tusinaa kun minakin otan
ota sitten kaljaautollinen mannaa kun minakin otan
otetaan yhessa :-)..syö, kun minäkin syön.. PUUROA.. kansan ruokalassa.. reklaami 2000 luvulla.. juo, kun minäkin juon.. VIINAAA.. kallion puistossa.. kalliossa taidan käydä tuopilla kun olen kiskaissut helmeilevää jäiden kera ja nobleza oloroosoo sherryy lämpösenä..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..syö, kun minäkin syön.. PUUROA.. kansan ruokalassa.. reklaami 2000 luvulla.. juo, kun minäkin juon.. VIINAAA.. kallion puistossa.. kalliossa taidan käydä tuopilla kun olen kiskaissut helmeilevää jäiden kera ja nobleza oloroosoo sherryy lämpösenä..
katevasti kupla siirtyy ottasta luvuaariin ja hanan kautta takasi
siirtyma koettu ja oivaksi todettu.
- "mr.nylkynen"
kun tulee mittariin 18 kolmannen kerran.
- koolinki
Silipa-Tuuli kirjoitti:
niin tuolle ottaisin, jos en tänään, niin...
Huomenna varmasti, kippis...suunnittelin ottaa, mutta rakkaalle vaimolleni se ei käynnyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
