miksi minä otan?

..kun minä huomenna otan? ,,mutta otanko minä.. viihdykkeeksi.. lämmikkeeksi, virvokkeeksi, juovukkeeksi, surukkeeksi, ilokkeeksi, janokkeeksi, turhukkeeksi?? oi miksi mnä otan kun huomenna minä otan?

18

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tarvi tuotakaan asiaa pähkäillä, ottaako minkä vuoksi ja jos ottaa niin miksi otti...

• ..kun mieli tekevi todistin tässä että pystyn olemaan ottamatta että siitä sai ne jotka luulivat meikää tissuttelijaks.. ahahah.. ilokkeeksi ja viihdykkeeksi minä otan.. se on ihan hyvä syy eikös joo??

• pervokki kirjoitti:

..kun mieli tekevi todistin tässä että pystyn olemaan ottamatta että siitä sai ne jotka luulivat meikää tissuttelijaks.. ahahah.. ilokkeeksi ja viihdykkeeksi minä otan.. se on ihan hyvä syy eikös joo??

Hattua nostan kyllä tuostakin että ottamatta olit, todistit muille mutta ennenkaikkea itsellesi, näin luulen...

Ilolientä ota, viihdylkkeeksi...

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Hattua nostan kyllä tuostakin että ottamatta olit, todistit muille mutta ennenkaikkea itsellesi, näin luulen...

Ilolientä ota, viihdylkkeeksi...

..ennen kaikkea itselle juu.. huomenna helmeilevää ja sherryä kupoliin..

• Sini_siivetär

ota vain alkoholittomia..seuraava pävä on paljon mukavampi pervokki..

• pervokki

..alkoholi nyt van sattuu olemaan asian aa ja oo ja ydin.. voi ottasa sillai ettei tartte katua.. mutta taitaaåpa nyt kuukauden jälkeen pörähtää hattuun..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..alkoholi nyt van sattuu olemaan asian aa ja oo ja ydin.. voi ottasa sillai ettei tartte katua.. mutta taitaaåpa nyt kuukauden jälkeen pörähtää hattuun..

ota sitten viihdykkeeksi..

• Sini_siivetär kirjoitti:

ota sitten viihdykkeeksi..

..syyn järkevin vaihtoehto..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..syyn järkevin vaihtoehto..

otan enää harvoin ja silloinkin kohtuulliseti, etenkin siiderit ja liköörit ovat mieleen, muuten kahvilikööri jäillä vie kielen mennessään..siihen jää koukkuun..vaarallinen yhdistelmä..

otan enää harvoin ja silloinkin kohtuulliseti, etenkin siiderit ja liköörit ovat mieleen, muuten kahvilikööri jäillä vie kielen mennessään..siihen jää koukkuun..vaarallinen yhdistelmä..

..on hyvää mut kallista ja pistää putket paukkuu..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..on hyvää mut kallista ja pistää putket paukkuu..

tuu sellasia oireita..mut nytte lähen tonne kohenteleen takkaa, joten hyvät illan jatkot sulle ja otetaan vain viihdykkeeksi..))

tuu sellasia oireita..mut nytte lähen tonne kohenteleen takkaa, joten hyvät illan jatkot sulle ja otetaan vain viihdykkeeksi..))

..alkaakin sydämen asialla..

• kbasa

ota ensin yksi kun minakin otan
      ota sitten puol' tusinaa kun minakin otan
      ota sitten kaljaautollinen mannaa kun minakin otan
      otetaan yhessa :-)

• ..syö, kun minäkin syön.. PUUROA.. kansan ruokalassa.. reklaami 2000 luvulla.. juo, kun minäkin juon.. VIINAAA.. kallion puistossa.. kalliossa taidan käydä tuopilla kun olen kiskaissut helmeilevää jäiden kera ja nobleza oloroosoo sherryy lämpösenä..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..syö, kun minäkin syön.. PUUROA.. kansan ruokalassa.. reklaami 2000 luvulla.. juo, kun minäkin juon.. VIINAAA.. kallion puistossa.. kalliossa taidan käydä tuopilla kun olen kiskaissut helmeilevää jäiden kera ja nobleza oloroosoo sherryy lämpösenä..

katevasti kupla siirtyy ottasta luvuaariin ja hanan kautta takasi
        siirtyma koettu ja oivaksi todettu.

• "mr.nylkynen"

kun tulee mittariin 18 kolmannen kerran.

• niin tuolle ottaisin, jos en tänään, niin...

Huomenna varmasti, kippis...

• koolinki
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

niin tuolle ottaisin, jos en tänään, niin...

Huomenna varmasti, kippis...

suunnittelin ottaa, mutta rakkaalle vaimolleni se ei käynnyt.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      73
      4665
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      107
      4151
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3730
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2911
    5. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2670
    6. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2663
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2637
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1977
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1948
    10. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      1916
    Aihe