Tämä koskee nyt niitä ihmisiä, joilla on auton avaimessaan kaksi tai useampi namiska.
Oletteko koskaat yrittäneet saada kotiovenne lukkoa auki painamalla auton avaimesta avaus namiskaa?
-Minä olen.
Ovien avaaminen
5
621
Vastaukset
- Kaikkonen..
siitä, että ajolupa pitäisi laittaa naulakkoon...
- .....................
Yritin mietteissäni vaientaa jankuttavaa akkaa television kaukosäätimellä...
- The Rat
Olen kyllä yrittänyt päästä parkkihalliin sisälle kotiavaimella, mutta sitä tarvitaan ulospääsyyn kuitenkin - voi selittää. :)
Rutiinia: kun pistän ovet lukkoon, menee avain taskuun. Sieltä ei tule kaivettua kotiavainta (se on avainnipussa). - ...mutta...
Olen kyllä yrittänyt päästä kotiovesta sisälle työpaikan kulunvalvontaläpyskällä ja työpaikan portista sisään/ulos kotiavaimella. Eiköhän tämä mene samaan kategoriaan.
-jotain vastaavaa on tullut yritettyä, en nyt millään muista mitä......
Kotiovessa on tavallinen avain, en nyt juuri siihen kuintenkaan. Tyopaikan pukukaappiin yritän joka toinen päivä kotiavaimella, vaikka avaimet on merkitty..... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189