MITÄ TEHDÄ, KUN MIES HARRASTAA SEKSIÄ NETTISSÄ. ITSE OLISIN HALUKAS JA TILANNE AHDISTAA PALJON. PIKKUPÖKSYNI KELPAAVAT KYLLÄ HARRASTUKSEEN MUKAAN, MUTTA MINÄ EN! MIES KIELTÄYTYY VÄSYMYKSEEN VEDOTEN TMS. VAAN EIPÄ TIEDÄ, ETTÄ MINÄ TIEDÄN MITÄ TAPAHTUU PÄIVITTÄIN SILLOIN, KUN EN OLE ITSE KOTONA.
MIESTÄ KIINNOSTAA ENEMMÄN NETTISEKSI
7
2489
Vastaukset
- mies...
Yleensä on hyvin tavallista että mies menettää kiinnostuksen kumppaniinsa jossain vaiheessa.. se on ihan tavallista lähes jokaisessa parisuhteessa.
Voisit ehdottaa miehesi kuvittelevan teidän seksin aikana hänen rakastelevan jonkun toisen kanssa, jota hän himoitsee. Mikäli tämä sinulle käy, miehesi voisi innostua uudestaan.
Tai sitten petät miestäsi ja tuot asian ilmi ja syytät miestä huomion puutteesta ja seksittömyydestä. Tässä on aika iso riski pahaan välirikkoon, mutta voi korjata asiat.
Tai voit sanoa miehellesi, että seksiä on tultava sinullekkin, vaikka hän netissä vehtaa. Jos tämän hyväksyt.
Siinä muutama keino, melko radikaaleja ratkaisuja nuo ovat, mutta mitäs hyötyä sinunkaan on elää onnettomana lopun ikääsi.- MAURITSION
Kiitos ajatuksistasi! Pettämistä en hyväksy, vaikka joskus houkuttaisikin. Siinä satuttaa muitakin ja meillä on myös lapsi. Sinällään en tuomitse mieheni "harrastusta", kunhan muistasi myös minutkin. Jos seksielämä tyydyttäisi minua, ei asia minua häiritse, kunhan pysyy kohtuudessa ja se jää siihen nettiin. Täytyy vaan nostaa kissa pöydälle ja yrittää päästä johonkin ratkaisuun.
- Aislin
Höpöhöpö mies mitään menetä kiinnostustaan kumppaniin lähes joka suhteessa. Ei sellainen ole mies ensinnäkään.
- sqwsqwsd
MAURITSION kirjoitti:
Kiitos ajatuksistasi! Pettämistä en hyväksy, vaikka joskus houkuttaisikin. Siinä satuttaa muitakin ja meillä on myös lapsi. Sinällään en tuomitse mieheni "harrastusta", kunhan muistasi myös minutkin. Jos seksielämä tyydyttäisi minua, ei asia minua häiritse, kunhan pysyy kohtuudessa ja se jää siihen nettiin. Täytyy vaan nostaa kissa pöydälle ja yrittää päästä johonkin ratkaisuun.
soitappa palveluntarjoajalle ja pyydä sulkemaan netti vaikkapa viikoksi tai sitten pyydän, että estävät kaiken liikenteen sexxx sivuille...
vetoat että murrosikäinen ei saa päästä katsomaan missään olosuhteissa.
- naisesta
kiinni! Jos ei nainen ole kyllin houkutteleva niin tietenkin etsitään parempi vaihtoehto.
Ja perin kehnosti asiat ovat, jos mentaali kiinnostaa fyysistä aktiviteettiä enemmän.- Dorishan
Milloin nainen lakkaa olemasta sen näköinen ettei mies enää huoli? Entä milloin mies alkaa olla sen näköinen ettei nainen huoli?
Kuinka käy pitkässä liitossa kun ulkonäöt muuttuvat, kestääkö aito rakkaus ja onko sellaista? - mitään
Dorishan kirjoitti:
Milloin nainen lakkaa olemasta sen näköinen ettei mies enää huoli? Entä milloin mies alkaa olla sen näköinen ettei nainen huoli?
Kuinka käy pitkässä liitossa kun ulkonäöt muuttuvat, kestääkö aito rakkaus ja onko sellaista?ulkonäöstä. Suhteessa sillä ei ole paljoa merkitystä. Kunhan kasvat, ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810