Onko tietoa mitä maksaa hampaiden hoito nukutuksessa?
Nukutuksen hinta?
4
2073
Vastaukset
- Viisaudeton
Mulla tulehtui viisauden hammas josta tulehdus levisi viereisen terveen hampaan juureen, että särky oli helevetillinen, ettei särkylääkkeetkään tehonneet (tramal). Poistatin siis kaikki viisurit nukutuksessa, kun kärsin sellaisesta paniikkihäiriöstä, ettei tajuissaan olisi tullut mitään. Koko lysti jälkitarkastuksineen n.1700 €. Saihan siitä muutaman satkun kelasta takaisin. Että tyyristä lystiä on.
- vähän paikasta
Eli nukutuksen tekee nukutuslääkäri ja heilläkin taksat vaihtelee ja voipi se hammaslääkärikin ottaa siitä jotain välistä. Hammaslääkärin palkkiot on ihan taksan mukaiset.
Sanoisin, että nukutuksen osuus olisi ehken 400 euroa. - auttaisi
turhaan maksat nukutuksesta. Esilääkitysanestesia on hyvä vaihtoehto. sAattaja mukaan kun olet pökkyrässä lääkehöyrystä.
- Arkajalkainen
Mulle tehty kaksi isoa remonttia nukutuksessa ja kyllä kannatti. Hirvittää se tuoli nuoruuden juurihoitojen ja paikkausten jälkeen niin paljon, että tätä naista ei siihen enää ilman nukutusta vain saa... Kolmikymppisenä tehtiin ensimmäinen nukutus ja silloin pääsin sen hetkisen kotikunnan kautta sairaalaan. Nukutus kesti 4h ja siinä poistettiin 9 hammasta ja paikattiin reilusti toistakymmentä, ja maksoi vain poliklinikkamaksun! Toinen kerta nyt nelikymppisenä, ja yksityisellä. Kesti 5h ja poistettiin loput 9 ylähammasta ja leikattiin puhkeamattomat yläviisurit pois kaikki kokoproteesia varten, poistettiin 3 alahammasta uutta osaproteesia varten ja paikattiin muutamaa alahammasta. Nukutus maksoi 350e ensimmäinen tunti ja seuraavat 250e/tunti eli koko nukutus yhteensä 1350e ja lisäksi 100e leikkaussalimaksu, sekä tietysti kaikki hampaiden leikkaukset ja poistot ja muut toimenpiteet päälle normaalisti. En olisi ikipäivänä voinut kuvitellakaan kestäväni 12 hampaan poistoa (osa leikattiin myös) ja 2 puhekeamattoman hampaan poistoleikkausta ilman nukutusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371429Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455