Matkailuautoilijat ry

Kotisivukurssi

No niin!
Matkailuautoilijat ry on ryhtynyt todella tarpeelliseen jäsenistönsä kouluttamiseen!
Järjestävät oikein Kotisivukurssin 9. - 10.2.2008.

Lähteeköhän tuo tarve oikeasti omista sivuista!
Harvoin tapaa noin onnettomia sivuja kuin nämä yhdistyksen omat:

http://matkailuautoilijat.fi/MATKAILUAUTOILIJAT.html

• ei yhtenäistä sivupohjaa ellei sellaisena pidä
tuota haaleaa logopohjaa
• paluu valikkosivulle selaimen back'lla tai epäloogisesti
logoa painamalla
• tekstikoot vaihtelevat ja asettelut sivupohjaan vaihtelevat sivuttain

Toivottavasti sinne kursseille menee ainakin noista sivuista
vastaava, vaikka en usko yhden kurssin vielä opettavan noin
alkeellisten sivujen parantumiseen!

Parasta olisikin antaa vaikka jonkun ammattilaisen tehdä tuo
pohjatyö kerran kunnolla!

17

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa palautetta
      • keskustelua ja kannanottoja

        Siis! Täällähän viriää keskustelua ja kannanottoja ehkä ei niin
        Karavaanareita koskettavistakin asioista, niin miksei tällaista asiaa
        voi täällä ruotia?
        Varmasti liittyy karavaanareihin ja minkälaisena
        meidät ehkä nähdään ulkopuolisten silmin.
        Vai osuiko nilkkaan?


    • toimi i

      Sivut on siis huomattu .Ja toimii siinä mielesä niin kuten onkin tarkotus .Kävin itsekkin ktsomassa ,kun osote oli kuin tarjottimella .

    • Mielestäni sivut ovat olleet noinkin nuorelle yhdistykselle (1 vuosi) toimivat. Mitkään sivut eivät ole ikuisia, vaan kehitys ajaa niistä ohi. Näillekin sivuille tulee käymään samalla tavalla aikanaan.

      Kotisivun päivittämisestä yhdistyksen omin voimin, on aikoinaan kerrottu teltan puolella. Vaikka yhdistyksen toimihenkilöillä onkin laaja ja monipuolinen osaamistausta, ei tietotekniikan sovellutusten erityisosaamista ole tarpeeksi ollut omasta takaa.

      Nykyiset kotisivut kestävät hyvin kriittisen vertailun monien muidenkin kotisivujen rinnalla.

      • Kotisivuja

        On suht.koht. monta yhdistystä, joilla ei ole minkään laisia sivuja,ehkä ei ole tekijöitäkään,vaikka ei sivujen tekeminen powerpointtia ihmeellisempi asia ole.


      • vanhojen tilalle
        Kotisivuja kirjoitti:

        On suht.koht. monta yhdistystä, joilla ei ole minkään laisia sivuja,ehkä ei ole tekijöitäkään,vaikka ei sivujen tekeminen powerpointtia ihmeellisempi asia ole.

        eli uudistumista tulee ja tarve on aika monellakin www.sfchyvinkaa.net


      • mukava lukea
        vanhojen tilalle kirjoitti:

        eli uudistumista tulee ja tarve on aika monellakin www.sfchyvinkaa.net

        SFCHyvinkää on onnistunut hyvin omien sivujensa kanssa.
        Taitaa tuo Pirkitta olla kyllä ammattilainen ja tehnyt hyvää työtä
        sivujen ulkoasun kanssa.


      • rautalapio69

        Niinkuin minkä? Ei minkään!!!


    • mf...

      Eikös tuo sivusto ole toisarvoinen verrattuna sisältöönsä nähden eli itse matkailuautoilu harrastus ole päätarkoitus ?

      • jookos?

        Asuntoautoyhdistykseen voi jättää jäsenanomuksen sfckotisivujen kautta, ja sen perustettu matkailevia caravansitejja varten, ei tarvitse olla ees välttämäti asuntoautoilija.


    • kotisivu

      Matkailuautoilijat on nuori yhdistys. Hyvä, että on sivut. Sivuilta tieto löytyy kätevästi. Ulkoasu ei liene pääasia tässä vaiheessa.

      Et taida kovin paljon sivulla käydä, jos harvoin tapaat noin onnettomia?? Jos sivuilla pyörii ja niistä mitään ymmärtää, niin paljon on kehnompia.

      Jos olet jäsen niin ehdota jäsenmaksun korotusta 50 e / jäsen. Sillä rahalla varmaankin saa jo sivut teetettyä muilla. Eri asia on tuleeko niistä paremmat kuin nykyiset.

      • suhtautuminen

        Nuorena yhdistyksenä näkisin kyllä tärkeäksi minkälaisena se näyttäytyy ulospäin.
        Sivut sinänsä eivät ole itseisarvo. Tässä vaiheessa kun yhdistys halunnee uusia jäseniä ja
        edustaa jotakin uutta niin se ulkoasu on varmaankin erittäin tärkeää!



        No kyllähän noita surkeita harrastelijoiden sivuja on tullut nähtyä,
        mutta ne osaa asettaakin omaan kategoriaansa.
        Se että kehnompiakin sivuja löytyy ei puolusta huonojen sivujen tekemistä!



        Itse asiassa jossain vaiheessa harkitsin liittymistä, mutta odottelen että saisivat vähän "ammattimaisemman" otteen, eivätkä esim. sivujensa osalta näyttäsi täysin harrastelupohjalta luodolta yhdistykseltä.

        Tuossa aikaisemmin joku esitti hyvänä esimerkkinä hyvin tehdyt sfchyvinkään sivut: http://www.sfchyvinkaa.net/
        Kyllä tuon tapaiset sivut antavat sitä kuulua katu-uskottavuutta ja kertovat toiminnan tasostakin aivan toisella tavalla!


    • sivukoti

      Soita puheenjohtajalle (löytyy kotisivuilta) ja ilmoittaudu yleishyödyllisiin talkoisiin. Uskon löytyvän puuhaa yllin kyllin. Ja ehkä saisit vähäsen päteäkin.

      • vielä....

        Jos et ole vielä heidän jäsen, ano ensiksi jäsenyyttä.


      • pätemisen takia

        Yhdistyksiä tuskin perustetaan sen takia, että jäsenistö niissä saisi tehdä talkoilla töitä
        ja päteä asioissa, joita ei vain osaa, vaan edistämään jonkun tietyn ryhmän asiaa.
        Tässä tapauksessa joku on saanut yhdistyksessä jo vähäsen päteäkin:
        "Teinpähän meille hienot kotisivut, vaikken mokomien tekemisestä mitään ymmärräkään".


      • höh
        pätemisen takia kirjoitti:

        Yhdistyksiä tuskin perustetaan sen takia, että jäsenistö niissä saisi tehdä talkoilla töitä
        ja päteä asioissa, joita ei vain osaa, vaan edistämään jonkun tietyn ryhmän asiaa.
        Tässä tapauksessa joku on saanut yhdistyksessä jo vähäsen päteäkin:
        "Teinpähän meille hienot kotisivut, vaikken mokomien tekemisestä mitään ymmärräkään".

        Ketjun aloittaja moittii Matkailuautoilijoiden kotisivuja:

        "Matkailuautoilijat ry on ryhtynyt todella tarpeelliseen jäsenistönsä kouluttamiseen!
        Järjestävät oikein Kotisivukurssin 9. - 10.2.2008.

        Lähteeköhän tuo tarve oikeasti omista sivuista!
        Harvoin tapaa noin onnettomia sivuja kuin nämä yhdistyksen omat."

        Yksi vastaus kertoo yhdistyksen tarvitsevan omissa joukoissaan henkilöä joka osaisi päivittää kotisivut:

        "Kotisivun päivittämisestä yhdistyksen omin voimin, on aikoinaan kerrottu teltan puolella. Vaikka yhdistyksen toimihenkilöillä onkin laaja ja monipuolinen osaamistausta, ei tietotekniikan sovellutusten erityisosaamista ole tarpeeksi ollut omasta takaa."

        Kuinka tähän sopii väite:

        "Tässä tapauksessa joku on saanut yhdistyksessä jo vähäsen päteäkin:
        "Teinpähän meille hienot kotisivut, vaikken mokomien tekemisestä mitään ymmärräkään"."

        Olisiko kotisivukurssille vielä isoa tarvetta, jos kotisivut olisivat yhdistyksen omien jäsenien tekemät?


    • saavat

      Näin pitkällä ketjulla ko. yhdistys saa jo tarpeettoman paljon huomiota. Alkaa olla jo tunnetuin yhdistys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe