mopo karkasi käsistä

käsikirjoittajilta

Nythän on niin, että Lost-sarjan käsikirjoittajat ovat kirjoittaneet itsensä pussiin. Kirjoittajat vaihtuivat, eivätkä jatkajat tiedä mitä ensimmäisien tuotantokausien kirjoittajat ovat suunnitelleet. Niimpä sarja on täysin sekaisin ja epälooginen eikä käsikirjoittajien lakon takia saada tietää mitä alkuperäiset kirjoittajat avat pääkopassaan viljelleet. Lisää epäloogisuuksia ja häskinkiä on tulossa.

6

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H. Öpö

      "Kirjoittajat vaihtuivat, eivätkä jatkajat tiedä mitä ensimmäisien tuotantokausien kirjoittajat ovat suunnitelleet. Niimpä sarja on täysin sekaisin ja epälooginen eikä käsikirjoittajien lakon takia saada tietää mitä alkuperäiset kirjoittajat avat pääkopassaan viljelleet."

      Höpöhöpö. Käsikirjoituksesta vastaavat Damon ja Carlton ovat edelleen mukana, ja jatkavat loppuun asti.

      "Lisää epäloogisuuksia ja häskinkiä on tulossa."

      Nyt varmaan viittaat omiin kirjoituksiisi.

    • Hohhoijaaa

      "Kirjoittajat vaihtuivat"

      Perustuu mihin tietoon? Johonkin jonka olet keksinyt omasta päästäsi? Mitään tuollaista ei ole tapahtunut.

      "Niimpä sarja on täysin sekaisin ja epälooginen"

      Kuten esimerkiksi missä suhteessa? Olen katsonut joka jakson enkä ole huomannut mitään tuollaista. Annapa pari-kolme asiaa jotka tukevat tuota.

      "eikä käsikirjoittajien lakon takia saada tietää mitä alkuperäiset kirjoittajat avat pääkopassaan viljelleet."

      Sinulla ei ilmiselvästi ole mitään käsitystä mistään. Siis väitätkö, että alkuperäiset käsikirjoittajat ovat nyt lakossa, ja heidän tilalleen on tuotu jotain muita käsikirjoittajia? Tuo on aivan naurettava väite. Ei kukaan ole niin hullu että rupeaisi lakkorikkuriksi ja tuhoaisi oman tulevaisuutensa. Lisäksi yksikään studio ei ole niin itsetuhoinen että edes harkitsisi tuollaisia toimia.

      Neloskauden kahdeksan jaksoa ovat ihan sen saman alkuperäisten käsikirjoittajatiimin työtä joka on tehnyt kaikki muutkin jaksot. Nämä kahdeksan jaksoa kirjoitettiin valmiiksi ennen lakon alkua.

      Teoriasi ovat kyllä eräällä tavalla viihdyttäviä, mutta totuusarvoltaan täyttä tuubaa.

      • että tuubaa

        No, sehän oli ihan tuubaa, kuten on koko sarja.


    • nyt ei ole

      "Niimpä sarja on täysin sekaisin ja epälooginen"

      Sarja on joka tapauksessa täysin sekaisin ja epälooginen. Vain Lost-fanaatikot pystyvät kuvittelemaan kaikenlaisia loogisuuksia sinne missä ei oikeasti ole päätä eikä häntää. Tämä sarja oli erittäin hyvä ensimmäisellä tuotantokaudella, toisella vielä melko hyvä, kolmannella jo pannukakku.

      • tuuban soittaja

        Ihan samaa mieltä olen minäkin, sarjalta odotin paljon hyvän alun takia, nyt se muistuttaa huonoa Indiana Jones -juttua, johon on sotkettu Kauniit ja rohkeat ja Robinson Crusoe.


      • the nero
        tuuban soittaja kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä olen minäkin, sarjalta odotin paljon hyvän alun takia, nyt se muistuttaa huonoa Indiana Jones -juttua, johon on sotkettu Kauniit ja rohkeat ja Robinson Crusoe.

        Kauniit ja Rohkeat? Älä edes mainitse noita samassa lauseessa Lostin kanssa, tuohan on suoranainen loukkaus. Ainoa, mihin Kainarit voi yhdistää, on Pako joka onkin sellaista tuubaa että ihan hirvittää. Nyt kun joku kuollut henkilökin "herätettiin" takaisin 4. tuotantokaudelle, niin siinä onkin melkoinen salkkari-tason moka.

        Sääli, että lopetitte katsomisen kesken. Sarja kun parantunut kuin viini vanhetessaan. Taisi olla teidän herneenkokoisille aivoille liian monimutkainen sarja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe