moikka!! kysyisin et onko youtubessa tai missää vähän selvempää videota lucian kuolemasta ja voiskos joku selittää mitä tarkotetaan sillä että ku ne eka juttelee siinä sängyllä lucian kanssa ja sitten yhtäkkiä diego on siellä kaapilla ja lucia soittaa ja sitten puhelukatkaa niin voiskos joku lähettää mulle osotteen missä olis toi video selvemmin tai sitte selittää sen mulle =)=)=)
-kiitos-
paljastuksia!!
8
2855
Vastaukset
- jeops
tässä videosarja lucian kuolemasta jne...
2. osa
http://www.youtube.com/watch?v=LuNYcaOx5cY&feature=related
3.osa
http://www.youtube.com/watch?v=lEIwKDHzByc&feature=related- alyetoro
miten voin liikuttua näin paljon jollekin tv-sarjalle? itkin ihan hulluna kun katoin noi.. diegon ilme oli niin lohduton
- Serraonperhe<3<3<3...
Mä oon ymmärtäny niin, et eka lucia on siinä, ja ne juttelee jotain, sit lucia lähtee, ja joku soittaa Diegolle että Lucia kuoli autokolarissa...
- teremari
diego luulee juttelevansa lucian kans, sit sen puhelin soi ja puhuessaan kännykkään diego huomaa et lucia katos jonnekin. se saa tietää et lucia on kuollut ja se tajuaa et äskönen oli vaan harhaa.
- Näiiiin ooooN!!!
teremari kirjoitti:
diego luulee juttelevansa lucian kans, sit sen puhelin soi ja puhuessaan kännykkään diego huomaa et lucia katos jonnekin. se saa tietää et lucia on kuollut ja se tajuaa et äskönen oli vaan harhaa.
Näin on!
- videon katsonut
Lucia kuolee kolarissa (ilmeisesti.) Minäkään en asiaa oikein ymmärrä, koska Lucia on vieläkin los serranojen sivulla.
- lotttiis
mutta mä kuulin sellasta, että lucia ei kuole oikeasti, vaan diego näkee vain unta. mutt, se selviää tiistaina.
- XNamelessX
lotttiis kirjoitti:
mutta mä kuulin sellasta, että lucia ei kuole oikeasti, vaan diego näkee vain unta. mutt, se selviää tiistaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805