Eli aloitin pitemmän tauon jälkeen Diane Nova pillerit, tuli 3 kk ajan menakt normaalisti, mutta nyt ois eilen pitnäy alkaa, mutta ei oo vieläkään näkynyt kuin pientä tuhrua.
Mietin vaan että voiko pillerit vähentää vuotoa noinkin rajusti? (ei oo ennen ollu vast. vaa menkat tullu aina) Mulla on aika runsaat menkat mutta pillerit autto siihen että vuoto väheni, mutta että ois ihan noin olemattomat....
Raskausmahdollisuuskin ois ollu 2 kk sitten, mutta tosiaan sen jälkeen tullu jo kahdet menkat niin ei kai kuitenkaan :D
Mietin vaan että voiko pillerit vähentää vuotoa noinkin rajusti? (ei oo ennen ollu vast. vaa menkat tullu aina) Mulla on aika runsaat menkat mutta pillerit autto siihen että vuoto väheni, mutta että ois ihan noin olemattomat....
Raskausmahdollisuuskin ois ollu 2 kk sitten, mutta tosiaan sen jälkeen tullu jo kahdet menkat niin ei kai kuitenkaan :D
Vastaukset 1
Vanhimmat
No se tyhjennysvuodon alkupäivä ei oo välttämättä aina sama, voi vaihdella...itellä alkaa joskus vikan pillerin ottamisesta toisena päivänä, yleensä kolmantena, mutta joskus neljäntenä, eli voi ihan hyvin vaihdella 2-5 päivää.
Kuitenkin jos jonkunlaista tuhrua tulee, niin ne menkat on alkamassa. Pillerit kyllä niukentaa sen vuodon ihan kivasti.
Ite oon 7 vuotta syönyt pillereitä ja aina on vuoto alkanut, ja tosiaan päivä on välillä saattanut vaihdella.
Jos jää 2 kertaa vuoto tulematta peräkkäin, voi olla mahdollista että on raskaana.