perv. runoelma No. 23

..hengentuotteita tässä.. olen täällä penäämässä.. en tahdo päätäni keloon takoa.. vaan etsin elämääni rakoa.. jonne varpaani väliin työntää voisin ja itselleni sen myöntää soisin.. lisää elämään piristystä.. ei enää hampaiden kiristystä.. jos uusi aika alkaa koittaa ja uudet naiset mulle soittaa.. mitä mies muuta tahtoo.. ei enää ulkona huuda ja vaahtoo.. hiljaa omissa tuskissansa.. villiruusupuskissansa..

7

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

ei ole täälläkään hyvä kolo.Jäi pullo saamatta ja maistiaiset kaatamatta.Nyt pitäis keksiä jotain muuta, millä kostuttaa suuta tai muuten heiluu kiukkuisesti luuta..

• ..ilman viiniä on todella epäfiiniä.. se alkaa kiukuttaa.. ja hermoja riuduttaa..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..ilman viiniä on todella epäfiiniä.. se alkaa kiukuttaa.. ja hermoja riuduttaa..

suuri kuin päässä oisi ylimääräinen ruuvi..voi se niinkin olla, kun kumisee koko polla..

• Sini_siivetär kirjoitti:

suuri kuin päässä oisi ylimääräinen ruuvi..voi se niinkin olla, kun kumisee koko polla..

..sherry viini.. pää kipeä toista päivää.. ei tässä ryypiskleyssä enää järjen häivää.. ei kestä polla enää.. tipaton tammikuu vaan ja lopputulos nolla..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..sherry viini.. pää kipeä toista päivää.. ei tässä ryypiskleyssä enää järjen häivää.. ei kestä polla enää.. tipaton tammikuu vaan ja lopputulos nolla..

vaikka olinkin ripeä..heitin siideriä pullon kaksi..joku sanoi vedä jo raksi, mut ei se auta..kun täytyy hakee lauta, jolla takoo järkeä päähän, et vois sukeltaa tänäänkin tonne säähän..

• Sini_siivetär kirjoitti:

vaikka olinkin ripeä..heitin siideriä pullon kaksi..joku sanoi vedä jo raksi, mut ei se auta..kun täytyy hakee lauta, jolla takoo järkeä päähän, et vois sukeltaa tänäänkin tonne säähän..

..nuo tummat juomat.. huonon olon tuovat... takovat päätä metanoli.. tuo epäkelpo etanoli..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..nuo tummat juomat.. huonon olon tuovat... takovat päätä metanoli.. tuo epäkelpo etanoli..

kun tuli kauppaan hoppu, hyvät iltapäivät sulle ja menokengät jalkaan mulle..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2481
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      2004
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1664
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1501
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1411
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      12
      1032
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1013
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      898
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      875
    Aihe