Olen siis syönyt vuoden verran e-pillereitä akneen, enkä käytä e-pillereitäni lainkaan ehkäisyyn.
Kiinnostaisi tietää, että onko reseptiä mahdollista uusia puhelimitse, vai täytyykö minun varata yksityiselle taas aika ja pyytää siellä häntä uusimaan resepti?
E-pilleri reseptin uusiminen puhelimitse?
6
8205
Vastaukset
- Mui
Pilleriresepti on mahdollista uusia puhelimitse, mutta täytyy soittaa omalle/hoitavalle lääkärille. Eli apteekin kautta en ainakaan itse ole sitä saanut uusittua. Yksityisillä yleensä riittää, että soittaa ajanvaraukseen ja sanoo asiansa, niin lääkäri soittaa takaisin tai puhelu yhdistetään.
- keksi vielä parempi
Joo mä soittelen jatkuvasti apteekkiin omia reseptejäni ja lääkärin ei tarvitse tutkia, sen kun vaan uusii. Onneksi ei sentään.
- ainakin täällä
Vuositarkastuksessa/reseptin uusimisessa katsotaan verenpaine ja otetaan papa-näyte ja jutustellaan hetki,olipa ollut sukupuoliyhteydessä tai ei.
- s9b
Soitanko vain kyseiselle lääkäriasemalle ja kyselen soittoaikaa tälle lääkärilleni?
- kysymykseen
Lääkärin tulee nähdä asiakas ja suorittaa sisätutkimus,papa ja pillereistä riippuen ottaa maksakokeet.Siihen ei vaikuta se onko ollut yhdynnässä vai ei.Pillerit voi vaikuttaa terveyteen.
Ilman lääkäriaikaa reseptiä ei uusita.
Miksi sinä yksityisellä?TK lääkäri voi tehdä saman ja halvemmalla.- .......
itse olen apteekin kautta saanut e-pilleri respetin uusittua. Joka toinen vuosi sitten joutuu käymään lääkärillä ja papa-kokeessa.
Myös opiskelupaikassa terveydenhoitajan kautta on meillä mahdollisuus saada resepti uusittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856