Huuhaa meininkiä menossa juuri nyt koulussa kuin samalla tavalla kotona.
Täällä on pari huuhaa oppilasta juuri näin.
Meidän lempinimet sillein
Meitä on huuhaa oppillaita useita.
minä olen siskoni on noita oppilas
minä olen rammsteinin oppilas
minä nimeltään kun peli oppilas
ja tässä minä ihan kaikenlainen oppilas koulussa ja netissä.
tälläinen meininki menossa koulussa viimeisellä tunnilla nyt ja kohta osalla kotona ehkä samanlaisena että huuhaa huhuhuhahaha huuhaa
koulussa useat käyvät täällä koulu päivän aikanakin niinku mekin jee nyt pääsemmekin kotia kohta meistä joku on taas huuhaassa käymässä kun koulusta pääsemme tälläistä meininkiä täällä.
KOULULAISET HUUHAASSA
KOULUSSA
2
139
Vastaukset
- koululais meininkiäkin
huuhaata koulussa ja kotona. Näin mä tajusin kun kirjoitatte että koululaiset huuhaassa ni te olette siis koulussa huuhaassa eli täällä.
- koti huuhaassa
nyt minä olen kotona huuhaassa noin tunti sit oli meidän luokka koulu huuhaassa niinkun tuol luki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233