Olen jonossa PHKS:aan pienennysleikkaukseen ja nyt olisikin kaikki info ja teidän kokemukset päksistä tervetulleita. Ei malttais millään odottaa uusia nättejä pieniä kivoja tisuja...;)
Rintojen pienennys
2
375
Vastaukset
- -laa-laa-
Itse harkitsen vakavasti rintojen pienennysleikkausta. (tai kohotus).
Päänsärkyä,selkä/hartiakipuja.
En oikeastaa tiedä kokoa,tällä hetkellä muutamat DD-liivit,mut nyt niistäkin "pursuaa" rinnat yli.
Oletko jo lääkärin kanssa suunitellut,minkä kokoiset "tulevat" rintasi ovat? Itse en vielä ole lääkärille aikaa tilannut,että saisin lähetteen,koska en tiedä minkäkokoiset rinnat haluaisin. B kuulustaa pieneltä,mutta voisi käyttää vaikka minkälaisia liivejä. C kuulostaa hyvältä,mut arveluttaa voiko käyttää olkaimettomia liivejä?. Kasvavatko rinnat enää pienennyksen jälkeen? Sori,tästä viestistä ei ollut sinulle apua.- minäkin jotain 80DD
Menen huhtikuussa Phksiinb. Kävin lääkärillä, mutta siinä ai kyllä kokoa sanottu suoraan...eli tullekohan se sitten yllärinä vai sairaanhoitajan ajalla?? Nimittäin mielummin sitten B kuin iso C. Tosin kiloja pitäisi tiputtaa ja aika ei tahdo riittää saatika motivaatio..Tuleekohan saikkua kuinka kauan? Entä se toipuminen?Please kertokaa kuka tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835