Olisko hyviä vinkkejä limapussin tulehduksen hoitoon kotikonstein, muitakin mahdollisuuksia kuin kortisonipistokset, vaivannut jo 2 vuotta.
Lonkan limapussin tulehdus
10
7817
Vastaukset
- oletko kokeillut?
Miten tuo on sinulta todettu? Ja mikä siihen on syynä?
Usein kun lantiossa/selkärangassa on toimintahäiriötä, niin lonkan yli kulkevat kudokset kiristyy ja aiheuttaa kiputuntemuksia lonkkaan.
Oletko jo kokeillut manuaalista hoitoa, kuten kalevalaista kansanparannusta? Se on pehmeää, turvallista ja erittäin tehokasta.- Väinö1
Limapussintulehdus lääkärin toteama. Kalevalainen hoito,missähän päin suomea olisi saatavana / omahoito?
- saatavilla on
Väinö1 kirjoitti:
Limapussintulehdus lääkärin toteama. Kalevalainen hoito,missähän päin suomea olisi saatavana / omahoito?
Miten lääkäri sen totesi? Teki vain arvauksen?
Yhelle kaverille teki lääkäri ihan saman arvauksen. Kaveri sit söi monenlaisia lääkkeitä vuoden ajan ja kivut vain paheni. Kertakäynti niksauttajan luona korjasi ongelman, koska kivun syynä oli lantion virheasento. Tuosta on jo yli 2 vuotta ja kaveri edelleen loistokunnossa.
Niitä löytyy:
http://www.kansanlaakintaseura.fi/ - hoitoja
Väinö1 kirjoitti:
www.kaustinen.fi ja sen sivun kautta löytyy kansanlääkintäkeskus - ehkä suoraan keskukseen.
- väinö1
saatavilla on kirjoitti:
Miten lääkäri sen totesi? Teki vain arvauksen?
Yhelle kaverille teki lääkäri ihan saman arvauksen. Kaveri sit söi monenlaisia lääkkeitä vuoden ajan ja kivut vain paheni. Kertakäynti niksauttajan luona korjasi ongelman, koska kivun syynä oli lantion virheasento. Tuosta on jo yli 2 vuotta ja kaveri edelleen loistokunnossa.
Niitä löytyy:
http://www.kansanlaakintaseura.fi/Lonkassa nivelrikko, josta johtuen limapussi tulehtuu.
- tarkistus
väinö1 kirjoitti:
Lonkassa nivelrikko, josta johtuen limapussi tulehtuu.
Miten se limapussin tulehdus on todettu?
Lääkärikö vain siis olettaa, että siellä on tulehdus?
- peliin???
mihinkäs se kukonhelttauute auttoi, oliko polveen.? On kai pistoshoito, muttei kai kovin pitkävaikutteinen.
- JHent
Hei minulla ollut sama vaiva jo pian kanssa 2 vuotta, kun kortisonipiikkejä on saanut aikavälilleen maksimimäärän niin sitten ei edes särkylääkkeet enää auta...Joten tutkin vanhoja parannuskeinoja ja nykyisin kun ensimmäiset oireet pahenevat niin aloitan ns. kylmähoidon eli etsin ensin kipeänpaikan keskikohdan ja sen päälle ja ympärille annan ns. kylmää eli pakastepussi tai nyt talvella lunta jonkun kankaan läpi ja annan sen jäähtyä kunnolla toistan sen muutamia kertoja päivässä parina päivänä ja joskus jopa tuntuu että kipu kuvaannollisesti menee kurkkimaan nurkan taakse. Nyt vasta pääsin tutkimuksiin ja parinviikonpäästä lääkäri kyseiseen vaivaan... Jonkinasteinen saunakielto myös edesauttaa asiaa..
- väinö1
Täytyypä kokeilla tuota kylmäjuttua.Ja ruveta seuraamaan, onko saunomisella mitään vaikutusta, olen itse kova saunoja ja löylyssä tulee istuttua usein.
- Meg52
Kylmäpussilla haudot kipeää kohtaa puolisen tuntia ainakin. Kylmäpussia ei saa laittaa suoraan iholle vaan laita se jonkun kankaan sisälle muuten voi lonkkasi vallan jäätyä. Sitten lääkkeenä esim. Buranaa. Mutta jos se on noin ärtynyt niin hoito varmaan kestää aika kauan, jätä se saunominen nyt ja kylmää vaan lonkkaan, niin toivottavasti paranee, niin ainakin minulla on parantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809