Lonkan limapussin tulehdus

Väinö1

Olisko hyviä vinkkejä limapussin tulehduksen hoitoon kotikonstein, muitakin mahdollisuuksia kuin kortisonipistokset, vaivannut jo 2 vuotta.

10

7817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko kokeillut?

Miten tuo on sinulta todettu? Ja mikä siihen on syynä?

Usein kun lantiossa/selkärangassa on toimintahäiriötä, niin lonkan yli kulkevat kudokset kiristyy ja aiheuttaa kiputuntemuksia lonkkaan.

Oletko jo kokeillut manuaalista hoitoa, kuten kalevalaista kansanparannusta? Se on pehmeää, turvallista ja erittäin tehokasta.

• Väinö1

Limapussintulehdus lääkärin toteama. Kalevalainen hoito,missähän päin suomea olisi saatavana / omahoito?

• saatavilla on
        Väinö1 kirjoitti:

Limapussintulehdus lääkärin toteama. Kalevalainen hoito,missähän päin suomea olisi saatavana / omahoito?

Miten lääkäri sen totesi? Teki vain arvauksen?

Yhelle kaverille teki lääkäri ihan saman arvauksen. Kaveri sit söi monenlaisia lääkkeitä vuoden ajan ja kivut vain paheni. Kertakäynti niksauttajan luona korjasi ongelman, koska kivun syynä oli lantion virheasento. Tuosta on jo yli 2 vuotta ja kaveri edelleen loistokunnossa.

Niitä löytyy:
        http://www.kansanlaakintaseura.fi/

• hoitoja
        Väinö1 kirjoitti:

www.kaustinen.fi ja sen sivun kautta löytyy kansanlääkintäkeskus - ehkä suoraan keskukseen.

• väinö1
        saatavilla on kirjoitti:

Miten lääkäri sen totesi? Teki vain arvauksen?

Yhelle kaverille teki lääkäri ihan saman arvauksen. Kaveri sit söi monenlaisia lääkkeitä vuoden ajan ja kivut vain paheni. Kertakäynti niksauttajan luona korjasi ongelman, koska kivun syynä oli lantion virheasento. Tuosta on jo yli 2 vuotta ja kaveri edelleen loistokunnossa.

Niitä löytyy:
        http://www.kansanlaakintaseura.fi/

Lonkassa nivelrikko, josta johtuen limapussi tulehtuu.

• tarkistus
        väinö1 kirjoitti:

Lonkassa nivelrikko, josta johtuen limapussi tulehtuu.

Miten se limapussin tulehdus on todettu?
        Lääkärikö vain siis olettaa, että siellä on tulehdus?

• peliin???

mihinkäs se kukonhelttauute auttoi, oliko polveen.? On kai pistoshoito, muttei kai kovin pitkävaikutteinen.

• JHent

Hei minulla ollut sama vaiva jo pian kanssa 2 vuotta, kun kortisonipiikkejä on saanut aikavälilleen maksimimäärän niin sitten ei edes särkylääkkeet enää auta...Joten tutkin vanhoja parannuskeinoja ja nykyisin kun ensimmäiset oireet pahenevat niin aloitan ns. kylmähoidon eli etsin ensin kipeänpaikan keskikohdan ja sen päälle ja ympärille annan ns. kylmää eli pakastepussi tai nyt talvella lunta jonkun kankaan läpi ja annan sen jäähtyä kunnolla toistan sen muutamia kertoja päivässä parina päivänä ja joskus jopa tuntuu että kipu kuvaannollisesti menee kurkkimaan nurkan taakse. Nyt vasta pääsin tutkimuksiin ja parinviikonpäästä lääkäri kyseiseen vaivaan... Jonkinasteinen saunakielto myös edesauttaa asiaa..

• väinö1

Täytyypä kokeilla tuota kylmäjuttua.Ja ruveta seuraamaan, onko saunomisella mitään vaikutusta, olen itse kova saunoja ja löylyssä tulee istuttua usein.

• Meg52

Kylmäpussilla haudot kipeää kohtaa puolisen tuntia ainakin. Kylmäpussia ei saa laittaa suoraan iholle vaan laita se jonkun kankaan sisälle muuten voi lonkkasi vallan jäätyä. Sitten lääkkeenä esim. Buranaa. Mutta jos se on noin ärtynyt niin hoito varmaan kestää aika kauan, jätä se saunominen nyt ja kylmää vaan lonkkaan, niin toivottavasti paranee, niin ainakin minulla on parantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe