Jumalanpelko kadonnut meiltä?

SAATANAKSI SYYTTELY TODISTAA JUMALANPELON PUUTTUMISESTA

Nimittäin he syyttelevät ilman syyn osoittamista.
Mutta kun Jeesus sanoi rakasta Pietariaan saatanaksi
niin pääpointtina oli sentään se asia - nimittäin
että:

Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

>>> Uskova_1 =saatana
Kirjoittanut: varokaa sitä 6.2.2008 klo 09.32
näin on > Miksi uskova_ykkönen
Kirjoittanut: valehtelee aina? 6.2.2008 klo 11.35
   Osaako joku valaista asiaa?

3

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jumalanpelko ainakaan sinettiopin pelkäämistä
      tai kunnioittamista ole. Eikä Jumalan luonne
      ole käskyissä tai lainkiihkoilussa.
      Vaan Kristuksen tuntemisen myötä kasvamme
      Kristuksen kaltaisuutta kohti - Jumalan luonnetta.

      Vippaskonsteilla, kuten näkymättömällä sinetillä
      otsassa, ei kasveta piiruakaan. Vaan on meidän
      harjaannuttava Kristuksen mielen omaksumisessa.

      2. Piet. 1:8
      Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.

      2. Piet. 3:18
      ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.

      Room. 8:5
      Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

      Fil. 2:5
      Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,

      Jumalanpelko siis on sitä, että muutumme Jeesukseen katsoen Hänen kaltaisuuttaan kohti.
      Liha ei miksikään uudistu, mutta mielen täytyy.

      Room. 12:2
      Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.

      Joku sanoi, että Riitta on saatana - mutta voimme
      havaita, että Riitta alati katsoo vain Kristukseen, joten ei hän ainakaan monta hetkeä
      enää ole saatana. Kun totuutta julistaa, niin
      tulee yhä enemmän osaksi totuutta.

      Toivon sinulle, Riitta, menestystä (siunausta)
      kaikessa, mitä toimitat! Kiitos Herralle, että
      et voi olla tottelematta taivaallista näkyä
      julistaa evankeliumin totuutta - kuten Paavali.

    • VANHA JA UUSI SIION

      Hepr. 12:18
      Sillä te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn,

      Hepr. 12:22
      vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,

      2. Moos 20:19
      Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."

      Minä en lähesty Isääni silleen, että välissä
      tarvitaan Mooses ja sitten vielä etäinen laki -
      vaan salaisessa kammiossani Isä keskustelee
      kanssani yksityisesti - uskon kautta.
      Tämä jumalanpelko on ennemminkin rakkautta -
      molemminpuolista uskollisuutta.

    • Kunnioittamista

      1. Tim. 2:8
      Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;

      Elikkä että sisaret houkuttelevat myös miehet
      rukoilemaan, vilpittömästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe