mielenvikaisia?
Ovatko ateistit
16
943
Vastaukset
- Onko pöksyt märkänä?
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan provoja kaikki päivät, seksuaalinen kiihoitus tulisi itselleni mieleen.
- Sivusta.
avaus ei ollut mikään provo vaan asiallinen kysymys.
- sinulta
Sivusta. kirjoitti:
avaus ei ollut mikään provo vaan asiallinen kysymys.
Katso pornoa ennemmin ja jätä keskustelujen avaukset asiallisille.
- minä ainakin olen
- pimeitä ollaan
koska ollaan jääty asumaan tähän pimeään ja kylmään sosialistiseen sekatalousmaahan, missä evlutkut ja maailman 3. kovin verotus aiheuttaa kaiken pahan.
Jos kaikilla olisi enemmän rahaa, niin voisi asua hyvin ja harrastaa mielekkäitä harrastuksia toisten haukkumisen, kiusaamisen ja pahoinpitelemisen sijaan.
Ainoa toimiva tapa vaikuttaa asioiden kehittymiseksi parempaan suuntaan on jättää äänestämättä vaaleissa. Esim. eduskuntavaaleissa 30% suomalaisista on niin fiksuja, että tietävät ettei suomalainen kansallissosialismidemokratia toimi, kuten ei toiminut saksassakaan ja neuvostoliitossa. - taipuvainen
vastaamaan kysymykseen myöntävästi. Taudin vaikeusaste varmaan vaihtelee.
- puusilima_
pintä mielenhäiriötä alkaa pukata, kun jatkuvasti uskikset suuvaahdossa täällä riehuu.
no ei tosi. täähän on viihdettä ja mielessä on kaikenlaisia kivoja asioita. alattelisit sinäkin välillä jotain muuta kuin kuolemaa. sen palvominen on typerää. - DarkNinjaHiiri
Kerro mistä puskasta oikein huutelet?
Naksutatko omaa avaustasi saadaksesi olemattomia lukijamääriä?
Palataan sitten asiaan kuka se mielenvikainen on? Miksi ihmeessä joillain on tarve yleistää joku todella negatiivinen asia koskemaan kaikkia tietyn ryhmän ihmisiä? Eikö sellaiset ole juuri ennakkoluuloja ja pahimmassa tapauksessa jopa syrjimistä. Tämä nyt ei vielä syrjintää ole kun ei suoraan väitetä että ateistit olisivat mielenvikaisia, mutta kysytään kuitenkin, ja se on vähintään loukkaavaa. Mielenvikaisia varmasti on joukossa saman verran kuin Suomen kansassa nyt yleensäkin on, en tiedä onko tilastollisesti merkittävää poikkeamaa joka osoittaisi että ateisteissa olisi keskimäärin enemmän tai vähemmän mielenvikaisia. Asiaa on tuskin edes tilastotieteellisesti tutkittu.
Mistä nousee epäilys että olisivat? Onko joku joskus vihjannut että hulllujenhuoneet ovat täynnä ateisteja, tai että yhtäkään kirkko ja me -lehteä ei jaeta suljetuille osastoille? Tuskinpa. Luulen että alkuperäinen kysyjä halusi vain ja ainoastaan irvailla ja loukata. Jos tarkoitus oli loukata: napakymppi. Onneksi eivät haukut tee haavoja joten kyllä tästä selvitään ja vahvemmaksi kasvetaan, mutta toivoisin silti että lapsellisuudet voitaisiin jättää hiekkalaatikolle vastaisuudessa.- firerose
sataa satamistaan ketjussa. Eipä juuri huvita enää kirjoitella tänne,kun suurin osa aloituksista on juuri tätä luokkaa :(
Katsoppa vaikka Criminal Minds,tulee juuri nelosella...siinä sulle esimakua millaisia voi mielenvikaiset olla...Siis sellaiset joiden ei vapaalla jalalla tulisi kulkeakkaan. ei ateistit ole mielenvikaisia jos sitä luulet..tutustuppa joihinkin ateisteihin niin huomaat sen..
He haluavat vaan hallita omaa elämäänsä ja sulkevat sen tiedon pois että se on mahdotonta..Kaikkeen ei itse pysty vaikka kuinka haluaisi..
Mutta toivon kuitenkin että jotkut näistäkin ihmisistä voisivat alkaa ajattelemaan aivoillaan vielä joskus..elämä paranee huomattavasti sen jälkeen..- firerose
milläs ihmeellä sitä nyt sitten ajatellaan,jos ei aivoilla? Kerroppas se? Kenties kantapäillä? =)
firerose kirjoitti:
milläs ihmeellä sitä nyt sitten ajatellaan,jos ei aivoilla? Kerroppas se? Kenties kantapäillä? =)
no siinäpä se kun ei teistä joistain aina oikein tiedä..:D joillain taitaa olla aivot välillä vähän lomalla kun ei järki niin hyvin kulje..mutta en nyt puhu kaikista vaan joistain ihmisistä..:D
- firerose
tuiskutyttö kirjoitti:
no siinäpä se kun ei teistä joistain aina oikein tiedä..:D joillain taitaa olla aivot välillä vähän lomalla kun ei järki niin hyvin kulje..mutta en nyt puhu kaikista vaan joistain ihmisistä..:D
eihän sitä itte kustaan aina tiedä,eikä aina luista järki :)Eihän sitä passaisi kenekään liikaa yleistää,joskus meinaa lipsahtaa angstin puolelle =/
- tietää
maailman loppu varmistus
-harras usko olevainen - katrian
eipä taida olla yhtään sen enempää kuin muutkaan ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483