Kristittyjen asema Ameriikoissa

diapolos

http://www.conservapedia.com/Atheism

Tuolta löytyy alaotsikko "Views on atheists". Ateistit ovat useista etnisistä ja uskonnollisista ryhmistä vähiten sopivat amerikkalaiseen yhteiskuntaan ihmisten näkemyksissä Amerikkalaisessa yhteiskunnassa. 39.6% väestöstä visioihin amerikkalaisesta yhteiskunnasta ei atestit mahdut. Muslimeilla prosentti määrä on     26.3 ja homoseksuaaleilla 22.6. 47.6%kyselyyn vastanneista ei antaisi lapsensa mennä naimisiin ateistin kanssa.

14

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diapolos

      Inessiivi oli virheellisesti "ihmisten näkemyksissä Amerikkalaisessa yhteiskunnassa" -kohdassa. Pahoittelen

      • diapolos

        No katsokaa kelloa, oon oikeutettu virheisiin ja sekavuuteen. "Amrikkalaisessa" joo jee.


    • jaajaa..sellasta se on..kaikkia ei voi miellyttää ja se pitää oppia hyväksymään..

      • diapolos

        Onneksi suomessa ateistien on niin hyvä ola ettei tarvitse edes koettaa miellyttää ketään. Eli ei ole siis hyväksyttävää asian suhteen. Amerikassa jos asuisin, silloin pitäisi oppia hyväksymään toisenluokan kansalaisena eläminen vain koska ei usko sellaiseen josta ei ole saanut mitään merkkejä tai todisteita. Ja siltikään en hyväksyisi tilannetta vaan kapinoisin täysillä.

        Profiiliisi viitaten, käytän huumausaineita ja olen itsemurha-altis ja mielenterveysongelmainen, auta mua.


      • tuiskutyttö.
        diapolos kirjoitti:

        Onneksi suomessa ateistien on niin hyvä ola ettei tarvitse edes koettaa miellyttää ketään. Eli ei ole siis hyväksyttävää asian suhteen. Amerikassa jos asuisin, silloin pitäisi oppia hyväksymään toisenluokan kansalaisena eläminen vain koska ei usko sellaiseen josta ei ole saanut mitään merkkejä tai todisteita. Ja siltikään en hyväksyisi tilannetta vaan kapinoisin täysillä.

        Profiiliisi viitaten, käytän huumausaineita ja olen itsemurha-altis ja mielenterveysongelmainen, auta mua.

        kyllä tässä elämässä tarvii välillä muitakin miellyttää..muista se..:D ei se elämä nyt kuitenkaan oman itsesi ympärillä pyöri.
        Eikä kaikista turhista asioista pidä kapinoida..elämäsikin olisi paljon helpompaa jos ajattelisit asiat positiivisesti..:) Minua ärsyttää suuresti ihmiset jotka valitaavat mitättömistä asioista ja tuo olisi juuri sellainen..
        Sitä ei muuten aina tiedä millon mielenterveys pettää..niin voi käydä kenelletahansa ja koska tahansa. Olen baarissa töissä ja siellä saan kuulla välillä mitä kamalampia asioita mitkä ovat sitten ajaneet nämä ihmiset huonoille teille koska tuntuu että enää ei vaan jaksa..Vaikka pitäisi muistaa että kenellekkään ei anneta niin paljon murhetta etteikö siitä selviytyisi..


      • siellä baarissa
        tuiskutyttö. kirjoitti:

        kyllä tässä elämässä tarvii välillä muitakin miellyttää..muista se..:D ei se elämä nyt kuitenkaan oman itsesi ympärillä pyöri.
        Eikä kaikista turhista asioista pidä kapinoida..elämäsikin olisi paljon helpompaa jos ajattelisit asiat positiivisesti..:) Minua ärsyttää suuresti ihmiset jotka valitaavat mitättömistä asioista ja tuo olisi juuri sellainen..
        Sitä ei muuten aina tiedä millon mielenterveys pettää..niin voi käydä kenelletahansa ja koska tahansa. Olen baarissa töissä ja siellä saan kuulla välillä mitä kamalampia asioita mitkä ovat sitten ajaneet nämä ihmiset huonoille teille koska tuntuu että enää ei vaan jaksa..Vaikka pitäisi muistaa että kenellekkään ei anneta niin paljon murhetta etteikö siitä selviytyisi..

        saatanan kätyrinä tarjoamassa alkoholia ja uskontoja heikoille:-)

        Atte ehdottaa, että jos dokata haluaa, niin tekee sen kotitekoisilla tai ulkomailta hankituilla aineksilla yksin tai hyvässä seurassa jossain muualla kuin baareissa. Tanssipaikkoihin kannattaa mennä selvin päin niin flaksi onnistumiseen on suurempi todennäköisyys kuin kännissä.

        Näin toimien säästä rahaa ja viettää terveellisempää elämää kuin suomalainen baarijuoppo. Alkoholin hankkimiseen kun täytyy tehdä vähän enemmän työtä, kuin mennä baariin tai alkoon, eli matkustaa jonnekin alkomahoolia hakemaan.


      • siellä baarissa kirjoitti:

        saatanan kätyrinä tarjoamassa alkoholia ja uskontoja heikoille:-)

        Atte ehdottaa, että jos dokata haluaa, niin tekee sen kotitekoisilla tai ulkomailta hankituilla aineksilla yksin tai hyvässä seurassa jossain muualla kuin baareissa. Tanssipaikkoihin kannattaa mennä selvin päin niin flaksi onnistumiseen on suurempi todennäköisyys kuin kännissä.

        Näin toimien säästä rahaa ja viettää terveellisempää elämää kuin suomalainen baarijuoppo. Alkoholin hankkimiseen kun täytyy tehdä vähän enemmän työtä, kuin mennä baariin tai alkoon, eli matkustaa jonnekin alkomahoolia hakemaan.

        No en minä nyt mikään saatanan kätyri ole...Olen saanut puhua monien ihmisten kanssa pitkät keskustelut.(tosin siinä vaiheessa kun niitä pitäisi heittää pihalle)Olen jokaiselle heille puhunut siitä että on olemassa parempia vaihtoehtoja ongelmien ratkaisuun kun viina. Monet ymmärtävät kyllä sen mutta eivät uskalla hakea apua, koska luulevat että kukaan ei heistä välitä eikä ketään kiinnosta auttaa heidän kaltaisiaan ihmisiä.


      • diapolos
        tuiskutyttö. kirjoitti:

        kyllä tässä elämässä tarvii välillä muitakin miellyttää..muista se..:D ei se elämä nyt kuitenkaan oman itsesi ympärillä pyöri.
        Eikä kaikista turhista asioista pidä kapinoida..elämäsikin olisi paljon helpompaa jos ajattelisit asiat positiivisesti..:) Minua ärsyttää suuresti ihmiset jotka valitaavat mitättömistä asioista ja tuo olisi juuri sellainen..
        Sitä ei muuten aina tiedä millon mielenterveys pettää..niin voi käydä kenelletahansa ja koska tahansa. Olen baarissa töissä ja siellä saan kuulla välillä mitä kamalampia asioita mitkä ovat sitten ajaneet nämä ihmiset huonoille teille koska tuntuu että enää ei vaan jaksa..Vaikka pitäisi muistaa että kenellekkään ei anneta niin paljon murhetta etteikö siitä selviytyisi..

        Jos ateisti USAssa noin alhaisessa asemassa, vaihtoehtona fundamentalisti kristillisyys, niin ei ole mikään turha pikku asia jonka vuoksi kapinoida. Suomessa tosiaan ei asian suhteen ole kapinoitavaa koska sekularisaation vuoksi ei ole uskonto niin tärkeässä asemassa.


      • diapolos kirjoitti:

        Jos ateisti USAssa noin alhaisessa asemassa, vaihtoehtona fundamentalisti kristillisyys, niin ei ole mikään turha pikku asia jonka vuoksi kapinoida. Suomessa tosiaan ei asian suhteen ole kapinoitavaa koska sekularisaation vuoksi ei ole uskonto niin tärkeässä asemassa.

        ois ihan jees jos käyttäsit vähän helpompia sanoja kun en tosiaan ole ollut mikään ahkera koululainen noiden sivistyssanojen suhteen.. Ei se niin hienoo oo käyttää sellasia sanoja...mut joo ihan sama..
        Ei vaan toisi mielipidettään julki niin kai sitä amerikassakin pärjäis..:D eikä aina nii helppoo voi olla...


    • llllllllllllllllllllllllll

      jepjep.

      Jenkeissä on mm. potkittu porukkaa pois koulusta ateistisuutensa takia. Ei ole terve yhteiskunta tämä.

    • puusilimä

      no idioottejahan ne siellä päin onkin. läskit vaan istuu mäkkärissä ja ulvoo uskonhuuruissa. sitten ylistetään uudestisyntynyttä gw bushia joka tappaa kaikki vääräuskoiset ja sit etsivät vaseliinit ja alkavat mekkoilemaan.
      sortajavaltio parhaimmillaan. toivottavasti niiden kaikkiin ohjuksiin tulee toimintavika ja ne räjähtää sinne siiloihinsa.

      • ylistää

      • USA on maailman

        paras valtio. Käy huviksesi siellä, niin ymmärrät miksi. Hurja elintaso, vapaus, demokratia, onnelliset ihmiset ... Jos kaikki idiootteja, niin miksi maailman suurin talous? Täällä kaikki ovat niin fiksuja, niin kerro mulle miksi täällä palellaan köyhänä pakkasessa ja valitetaan elämän kurjuutta. Esimerkkinä juuri sinä, ei mitään rakentavaa sanottavaa, vaan haukkuu muita joilla menee hyvin.


    • elvisnapoleon

      mitä uskovaiset saavat rahalla aikaan. 100 vuotta sitten USA ei poikennut muista länsimaista paljoakaan.
      Kannattaa pitää mielessä sen islamilla pelottelun lisäksi.
      Nyt jo Suomessa on ihmeellisen tyhjästä noussutta toimintaa, rahattomat saarnaajat perustelevat yhdistyksiä joilla onkin rahaa sukkana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe