Päivän Sana
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Joh. 10:10 (KR33/38
Mutta myös Markus neljässä puhutaan varkaudesta-->
14 Kylväjä kylvää sanan.
15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
16 Ja mitkä kallioperälle kylvettiin, ovat niinikään ne, jotka, kun kuulevat sanan, heti ottavat sen ilolla vastaan,
17 mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee ahdistus tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.
18 Ja toisia ovat orjantappuroihin kylvetyt; nämä ovat ne, jotka kuulevat sanan,
19 mutta maailman huolet ja rikkauden viettelys ja muut himot pääsevät valtaan ja tukahuttavat sanan, ja se jää hedelmättömäksi.
Kun joku saa sanoman Herralta mitä meidän tulis tehdä tai ollaan kutsuttu,, niin saatanalla on moni tapoja millä hän kitke sen pois sydämestämme jos sallimme sen tapahtua.
Olkaa siunattuja rukouxessa !!! Varokaa saatanan juonia.
Varastaminen on julma !
10
291
Vastaukset
- ja Liliukselle...
Nämä varastavat joka päivä 20 miljoonaa euroa Suomen kansalta! Herra on Kuningas!
- umpihetero.
että kyseinen avaaja tietää mikä on fortum tai kuka on lillus? ei niitä löydä raamatusta...
- ..ajattelin vain jos...
umpihetero. kirjoitti:
että kyseinen avaaja tietää mikä on fortum tai kuka on lillus? ei niitä löydä raamatusta...
..jeesus sattuu lukemaan tätä palstaa, että se saattais tuntee. Ainakin etunimellä, Mikael Lilius.
Tiijä vaikka olis jeesuksella sähkölasku maksamatta, saattais vaikka lasettaa jonkun kirouksen tms. - väärin
..ajattelin vain jos... kirjoitti:
..jeesus sattuu lukemaan tätä palstaa, että se saattais tuntee. Ainakin etunimellä, Mikael Lilius.
Tiijä vaikka olis jeesuksella sähkölasku maksamatta, saattais vaikka lasettaa jonkun kirouksen tms.Taivaan sähkö saadaan tuulivoimasta. Niillä on omat keneraattorit. Jos tulee tyyni niin enkelit vatkaa siipiä ropelin edessä ja Jeesus voi mennä nettiin eroakirkosta.fi sivulle.
väärin kirjoitti:
Taivaan sähkö saadaan tuulivoimasta. Niillä on omat keneraattorit. Jos tulee tyyni niin enkelit vatkaa siipiä ropelin edessä ja Jeesus voi mennä nettiin eroakirkosta.fi sivulle.
Tulee kohta takaisin !! Niin ja kun Hän tulee,, olis parasta olla Hänen oma koska Hän Omiensa luo tulee.
Ei Hän mitään luopioitten luo menee ero.fi. ryhmään luo ettäs tiät.- raahaa
savonarola kirjoitti:
Tulee kohta takaisin !! Niin ja kun Hän tulee,, olis parasta olla Hänen oma koska Hän Omiensa luo tulee.
Ei Hän mitään luopioitten luo menee ero.fi. ryhmään luo ettäs tiät.Luopiot varastaa rahaa veljiltä ja siskoilta. Huijaavat keksityillä tarinoilla puutteistaan. Se on varkautta.
"ettette olisi kenenkään avun tarpeessa."
Joku väitti mun varastaneen auroraboreallis nikkini ja että se on rekattu, hällä väliä, mutta varastaminen on julmaa enkä salli että edes köyhät varastavat ruokaa, ajattele.
Silti "ryöväri"sai armon ristinpuulla, koska tiesi mitä oli väärin tehnyt ja katui. Mä oon, Savonarola monesti miettinyt voiko sitä soveltaa juuri kuolemassa olevaan katuvaan syntiseen vai oliko se armo silloin vain varkaalle.
En tiiä sitä.Armollinen sovintoVeri voi meitä auttaa? Niin tuskin täältä kukaan meistä selviää taivaaseen? Kyllä mun mielestä voi, sellainen varmuus mulla on. Tätä minä pidän kiinni kunnes Pyhä Henki muuta näyttää minulle !! Pidämme kiinni Jeesuxen veri ja julistamme Hänen Veressä armoa niille jotka katuvat ja tekevät parannuxen vaikka se olis sekuntti ennen kuolema. Ole siunattu ja Rohkea !! : )
savonarola kirjoitti:
Armollinen sovintoVeri voi meitä auttaa? Niin tuskin täältä kukaan meistä selviää taivaaseen? Kyllä mun mielestä voi, sellainen varmuus mulla on. Tätä minä pidän kiinni kunnes Pyhä Henki muuta näyttää minulle !! Pidämme kiinni Jeesuxen veri ja julistamme Hänen Veressä armoa niille jotka katuvat ja tekevät parannuxen vaikka se olis sekuntti ennen kuolema. Ole siunattu ja Rohkea !! : )
Jeesus elää:)
- henkinen lihamöykky
auroraboreallis kirjoitti:
Jeesus elää:)
Jos jeesus elää, se on zombie.
Elvis elää kans. Se on zombie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416