jos nyt lopetan pillerit

eli olen nyt syönyt 2 vkoa niitä, lähetin aiemmin viestin koskein tätä samaa nimim.epätoivonen ,eli jos nyt lopetan pillerit niin tuskin tulee mitään sivuvaikutuksia vielä?paitsi kuukautiset varmaan menee sekasin,mutta tuskin mitään pahempaa??että parempi lopettaa nyt kun viiden vuoden päästä...
4308
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Vielä kerran: Ei ole millään tavalla parempi lopettaa nyt, kuin viiden vuoden päästä. Asiaa olisi pitänyt ajatella pidemmälle ennen pillereiden aloittamista. Katsohan ihan rauhassa nyt tämä tie ennen kuin lähdet mutkittelemaan muille poluille. Voisit myös lopettaa pillerikokemusten lukemisen, jos se saa sinut vainoharhaiseksi, mikä tässä nyt näyttää vähän käyneen.

Äänestä

Ei pillerit ole mikään kortsu!! Tänään käytän, huomenna en jne.
Jos käytät niin syö niitä pitkään, tai ole sitten ilman pitkään.
Elimistö tottuu siihen rytmiin ja sen kanssa sinun pitää elää, pitkään.
Elimistöäsi et voi huijata päivittäin, et viikottain.
Jos sinulla suhde katkeaa, jota varten olet pillerit hankkinut, niin syö niitä silti. Tulee uusi suhde, menkat supistuu, säännöllistyy, kivut vähenee jne.

Äänestä

Juu, on parempi lopettaa nyt kuin vuosien päästä. Joskin olen varma että et mahdollisia/todennäköisiä sivuvaikutuksia ja terveyshaittoja kestäisi vuosia, vaan lopettaisit jo paljon aiemmin. Ei myöskään ole syytä olettaa, että merkin vaihto auttaisi. Se kun on itse se pillereiden ehkäisymekanismi joka niitä sivuvaikutuksia aiheuttaa. Monella naisella myös tulee akne takaisin pillereiden lopetuksen jälkeen. Tai sitten aknea ei alunperin ollut, mutta se tuli kun pillerit lopetti.
Koska Diane Nova on voimakkaan antiandrogeeninen, eli vähentää dramaattisesti halu- ja kykyhormoni testosteronin tasoa kropassasi, se todennäköisesti aiheuttaa sinulle mm. haluttomuutta ja kyvyttömyyttä. Tähän testosteronitasoa laskevaan vaikutukseen perustuu tuo aknea parantava vaikutus. Kokemuksesta tiedän että mm. edellämainittuja (sivu)vaikutuksia et taatusti halua vaihtokaupaksi hyvästä ihosta. Aknea voidaan hoitaa myös ilman hormoneja. Tällöin se ei myöskään mahdollisesti uusi, kuten tod. näk. kävisi Diane Novan lopetuksen jälkeen kun omat hormonisi alkavat toimia . Tuossa ylempänä ja alempana viestiketjussa on kommentteja nimenomaan tästä merkistä. Lueppa ne.

Äänestä
  • Tämä viesti olikin sitten puhdasta sontaa, joten jätetäänpä omaan arvoonsa. Joku taas täällä oman kokemuksensa perusteella neuvoo muita ja yleistelee asioita täysin riippumatta faktoista.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


diane nova kirjoitti:

eli olen nyt syönyt 2 vkoa niitä, lähetin aiemmin viestin koskein tätä samaa nimim.epätoivonen ,eli jos nyt lopetan pillerit niin tuskin tulee mitään sivuvaikutuksia vielä?paitsi kuukautiset varmaan menee sekasin,mutta tuskin mitään pahempaa??että parempi lopettaa nyt kun viiden vuoden päästä...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu