Kummallista logiikkaa

Minun logiikkani

Toivottavasti viestini lukevat naiset ja miehet. Mikä minussa on vikana? Kiinnostun harvoin kenestäkään miehestä. Lesbo en ole. Miehet pelottavat minua jollain tapaa. En pysty pysty luottamaan varauksettomasti mieheen ja sen rakkauteen minuun. Harvoin tulee ihastumisia. Vietän suurimman osan ajasta itsekseni, ja olen huolestuttavan tyytyväinen siihen. Olenko aseksuaali vai mikä?

4

772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vastaus.

Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki miehet kiinnostaisivat.

Omallla kohdalla varmasti ikäni vaikuttaa siihen, että elän jonkinkaltaista seksuaalista kultakautta. Siitäkin huolimatta jaan miehet kolmeen ryhmään, 1) miehiin joiden kanssa jutellaan kuin tuttaville (70%), 2) miehiin, joita voisin harkita seksuaalisesti käyttäväni (25%) ja 3) miehiin, jotka kiinnostavat kokonaisuutena ja joita voisin ajatella vakavissani (5%).

Koska noita kokonaisuutena kiinnostavia on vähän ja suhteeseen tarvitaan kaksi, niin pariutumisen mahdollisuus on promilleluokkaa. Olen päätynyt ei vakavimpiin -suhteisiin silloin tällöin.

Tässä olisi yksi vastaus.

• HomMma

Olen mies ja koen myös suorastaan pelkääväni naisia, joita en näe täysin kavereina. Eli jos huomaan ihastuvani naiseen tai päinvastoin, niin menee ihan hätälukkoon. Viihdyn myös yksinäni, sikäli kuin ajoittaiset "en löydä ketään"-tuskailut eivät vaivaa.

• ei hätää...

Jos viihdyt yksiksesi ja olet tyytyväinen elämääsi, mitään ei ole pielessä. Toiset meistä ovat libidoltaan heikompia eli "pakkoa" purkautumiseen tai tyydytykseen ei ole, tai voihan sen saada ilman mietäkin.

Kannattaisi kuitenkin pohtia, mikä miehissäpelotta`? Pelkästäänkö sukupuoli? MOnet naiset ovat paljon vaarallisempia, ilkeämpiä ja epäluotettavampia kuin hyvät ja kiltit miehet.

• tuommoinen tuntemus on ihan normaali jos ei vielä tunne täysin itseään, omia halujaan. luottamuksen kasvattaminen saattaa joskus kestää pidemmänkin aikaa, se on pitkälti tapauskohtaista. kun opit tuntemaan itsesi ja halusi paremmin niin itseluottamuksesi kasvaa ja sitä kautta pystyt luottamaan muihin ihmisiinkin paremmin. omalla kohdallani aloin tuntea itseni kunnolla vasta sen jälkeen kun olin jo seurustellut yli 4 vuotta. nyt voin omaksi ilokseni tunnustaa tuntevani itseni ja haluni hyvin. oman itsensä tunteminen on hyvin tärkeää sen osalta että tietää mitä oikeasti haluaa ja mikä oikeasti tuntuu hyvältä, ja sitä kautta osaa myös vaatia sitä. toiset oppivat tuntemaan itsensä nopeammin kuin toiset ja erilaisissa tilanteissa, toisilla se taas vie pidempään. kyllä se tilanne siitä varmasti vielä helpottuu kun opit tuntemaan oman sisäisin itsesi ja saat itsevarmuutta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe