Kummallista logiikkaa

Minun logiikkani

Toivottavasti viestini lukevat naiset ja miehet. Mikä minussa on vikana? Kiinnostun harvoin kenestäkään miehestä. Lesbo en ole. Miehet pelottavat minua jollain tapaa. En pysty pysty luottamaan varauksettomasti mieheen ja sen rakkauteen minuun. Harvoin tulee ihastumisia. Vietän suurimman osan ajasta itsekseni, ja olen huolestuttavan tyytyväinen siihen. Olenko aseksuaali vai mikä?

4

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vastaus.

Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki miehet kiinnostaisivat.

Omallla kohdalla varmasti ikäni vaikuttaa siihen, että elän jonkinkaltaista seksuaalista kultakautta. Siitäkin huolimatta jaan miehet kolmeen ryhmään, 1) miehiin joiden kanssa jutellaan kuin tuttaville (70%), 2) miehiin, joita voisin harkita seksuaalisesti käyttäväni (25%) ja 3) miehiin, jotka kiinnostavat kokonaisuutena ja joita voisin ajatella vakavissani (5%).

Koska noita kokonaisuutena kiinnostavia on vähän ja suhteeseen tarvitaan kaksi, niin pariutumisen mahdollisuus on promilleluokkaa. Olen päätynyt ei vakavimpiin -suhteisiin silloin tällöin.

Tässä olisi yksi vastaus.

• HomMma

Olen mies ja koen myös suorastaan pelkääväni naisia, joita en näe täysin kavereina. Eli jos huomaan ihastuvani naiseen tai päinvastoin, niin menee ihan hätälukkoon. Viihdyn myös yksinäni, sikäli kuin ajoittaiset "en löydä ketään"-tuskailut eivät vaivaa.

• ei hätää...

Jos viihdyt yksiksesi ja olet tyytyväinen elämääsi, mitään ei ole pielessä. Toiset meistä ovat libidoltaan heikompia eli "pakkoa" purkautumiseen tai tyydytykseen ei ole, tai voihan sen saada ilman mietäkin.

Kannattaisi kuitenkin pohtia, mikä miehissäpelotta`? Pelkästäänkö sukupuoli? MOnet naiset ovat paljon vaarallisempia, ilkeämpiä ja epäluotettavampia kuin hyvät ja kiltit miehet.

• tuommoinen tuntemus on ihan normaali jos ei vielä tunne täysin itseään, omia halujaan. luottamuksen kasvattaminen saattaa joskus kestää pidemmänkin aikaa, se on pitkälti tapauskohtaista. kun opit tuntemaan itsesi ja halusi paremmin niin itseluottamuksesi kasvaa ja sitä kautta pystyt luottamaan muihin ihmisiinkin paremmin. omalla kohdallani aloin tuntea itseni kunnolla vasta sen jälkeen kun olin jo seurustellut yli 4 vuotta. nyt voin omaksi ilokseni tunnustaa tuntevani itseni ja haluni hyvin. oman itsensä tunteminen on hyvin tärkeää sen osalta että tietää mitä oikeasti haluaa ja mikä oikeasti tuntuu hyvältä, ja sitä kautta osaa myös vaatia sitä. toiset oppivat tuntemaan itsensä nopeammin kuin toiset ja erilaisissa tilanteissa, toisilla se taas vie pidempään. kyllä se tilanne siitä varmasti vielä helpottuu kun opit tuntemaan oman sisäisin itsesi ja saat itsevarmuutta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6144
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      3956
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3315
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2793
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      273
      1795
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1463
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1310
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe