sirdalud 2mg

minna.

Moi! Haluaisin kuulla käyttäjien kommentteja lääkkeestä. Väsyttääkö enempi lihasrelaksanttina kuin esim. diapam 5mg? Millä tavoin eroaa käytettynä vaikkapa tästä diapamista? En ole vielä aloittanut kokeilemaan tätä uutta.. Uskaltaako ottaa vai meneekö voimat kokonaan lihaksista jne? Lääkäri sanoi, että sirdalud väsyttää paljon.

12

6646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemussta

Mulla meni täysin taju kankaalle tuosta, on siis tosi vahvaa kamaa. Lääkäri määräsi sitä jäykkiin niskoihin. Yritin ensin ottaa kaksi kertaa päivässä, mutta kun homma meni pelkäksi sängyssä makaamiseksi, niin oli pakko vähentää. Vaikka otin vain iltaisin, seuraavana päivänä olo tuntui kuin olisi pumpulissa kävellyt. Niskoihin lääke kyllä auttoi :-D.

• Niskavaivainen

Itse olen käyttänyt ko. tuotetta jo muutaman vuoden, ja itseäni ei kyllä ihmeemmin väsytä. Siis ihan pystyn normaalisti toimimaan, vaikka tuon 2mg otan. Rentouttaa kyllä, mutta juuri sillai "sopivasti". Ei missään nimessä omasta mielestäni mitään taju kankaalle- vaikutusta.

• mutta otan

illalla ennen nukkumaanmenoa.
        On auttanut jäykkään niskaan.

• vastauksistanne
        mutta otan kirjoitti:

illalla ennen nukkumaanmenoa.
        On auttanut jäykkään niskaan.

Lisää kommentteja saa laittaa, kun näyttää siltä, että uskaltaako sitä kokeilla vai ei.. No jos puolikkan ensin illalla? Hmmm mitenhän käy. Lisäänyttkö kaatumariski esim?

• voit
        vastauksistanne kirjoitti:

Lisää kommentteja saa laittaa, kun näyttää siltä, että uskaltaako sitä kokeilla vai ei.. No jos puolikkan ensin illalla? Hmmm mitenhän käy. Lisäänyttkö kaatumariski esim?

ihan huoletta ottaa kokonaisen 2mg.ei pitäisi kun vähän rentouttaa lihaksia.pienenpi vaikutus kun 5 pamilla.

• Nainen 27

Itsellänikin on selkäkipujen takia käytössä Sirdalud 2mg. Otan sitä kipukohtauksien yhtydessä kuuriluontoisesti n. 3-5 päivän aikana. Diapamista ei ole kokemusta, Sirdaludia ota nimenomaan lihaksien rentouttamiseen aina tulehduskipulääkkeen kanssa.

Minua tuo kyseinen lääke ei ala kovin hirvittävästi väsyttämään, toisin kuin esim. Panacod ja migreenilääkkeeni. Taas avomieheltäni Sirdalud vetää tajun kankaalle melkein hetkessä, tiedä sitten, mistä ero johtuu.

Kuriositeettinä mainittakoon, että on olemassa eräs yskänlääke, joka väsyttää äitiäni niin paljon, ettei pysy hererillä. Näin erilaisia me olemme.

• akdhs

Käytin niskaan puolivuotta lääkettä, eikä se minua ainakaan väsyttännyt.

• niin..

Jos on käyttänyt jo aiemmin paljon lääkkeitä, niin muistakaan ei tule sitten niin paljoa oireita, varsinkaan "samantyyppisistä"?? Tietty ne yksilökohtaiset erot myös vaikuttaa. Mutta se "tottumus" tms. voisi olla joissain tapauksissa osittain taustalla vaikuttamassa. Epäilen. Täytyypi koittaa lääkettä. Kiitos paljon teille rakkaat ihanat ihmiset vastauksistanne. :)

• El-Tonto

Minua Sirdalud kyllä väsyttää, en ole sitä pitkään aikaan käyttänyt. Viisimillinen Diapam sopii hyvin päiväkäyttöön. Minua se ei ainakaan väsytä erityisemmin.

Sirdalud on aivan erityyppinen lääke kuin Diapam. Yhteistä molemmissa on kolmio. Vaikutuksissa voi olla samaa: väsymys (ehkä) ja relaksaatio (ehkä).

Sirdalud ei poista ahdistuneisuutta, ei tuota euforiaa eikä siten aiheuta riippuvuuttakaan. Diapam pidemmällä aikavälillä jatkuvalla käytöllä aiheuttaa riippuvuutta.

Ota illalla, jos Sirdalud väsyttää. Siinä on lääke joka jakaa käyttäkuntaa.

• lapset

jos 2mg auttaa niin kannattaa jättää ottamatta ja alkaa niskajumppaan. Miten te voitte sekoittaa erilaiset lääkkeet keskenään.

• tuota noin..
        lapset kirjoitti:

jos 2mg auttaa niin kannattaa jättää ottamatta ja alkaa niskajumppaan. Miten te voitte sekoittaa erilaiset lääkkeet keskenään.

Lääkäri mulle määrännyt sekä diapamia, että sirdaludia lihasrelaksantiksi. Jompaa kumpaa sitten tarvittaessa.. Krampit selässä murtumien takia niin pahoja, että pahimmillaan ei voi puhua, vaikea hengittää..

Vain pelkään, että lihasrelaksantti,(sirdalud) täysin uusi lääke minulle, vie voimat, kaadun vaik yöllä yksin ollessani ja saan lisää murtumia. Halvaantumisen riski olemassa...

• tarvittaessa

iltaisin on määräys. ei väsytä yhtään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe