Mellakkakilpi

P.H.

Oletko ostanut keravan hong-kongista mellakkakilven? Siis noin metrin korkea ja puolimetriä leveä läpinäkyvä muovilevy jossa käsikahvat.
Nyt ne on loppuneet myymälästä.
Tarvitsen sellaisen keskipulpetti veneeseeni tuulilasiksi.

Ostan sellaisen vaikka kaksinkertaisella hinnalla mitä itse maksoit, loistava sijoitus eikö? puh 0400775666

8

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.H.

Jos tiedät jonkun jolla voisi olla kilpi niin kerro ihmeessä tästä ilmoituksesta hänelle.

• muissakaan

taloissa enään ollut kilpiä jäljellä vai oliko vaan keravan talon tuote? Luulisi että olisivat tilanneet toisesta talosta sinullee kilven.

• P.H.

Soitin uudenmaan liikkeet läpi muissa ei edes tunnettu tuotetta.

• Tavallinen kulkija

Keravalla liikkuessa mellakkakilpi on välttämätön "asuste".

Eilen illallakin torjuin sillä yhden huumehörhön, yhden puukottajan, kaksi kerjäläistä ja irrallaan olevan taistelukoiran...

• Ai Mää VAI?!

Sori Mutta Mutta....

Ullavasa liikuttaessa vielä välttämättömämpi ''asuste''

Eilen koko päivän aikana torjuin sillä kolme humalaista putkaan meniää, yhden vanhan ukon haulikon kanssa, kasi autovarasta ja emokarhun poikasineen.

Eikä siinä vielä kaikki, sillä tippui avaruudesta jokin palava esine, eikä sekään mahtanut mitään mellakakilvelleni. Katsos itse jos tekee, niin ei mikään mahda sinulle mitään...

• kynämies.
      • heinääkenkää

Aseeks aika nynny. Ei tollasella Kervåssa pärjää. Mulle on tosin riittäny tähän mennessä ihan vaan pelkkä vanha kunnon talikko. Tinatuopin poke ei vaan muutama vuosi sitten ymmärtänyt asiaa ja se piti jättää narikkaan *pkle! Sille olikin sitten enempi käyttöä illemmalla kun taksijonossa piti puolustaa paikkaansa etulijoilta. Eli tais poke olla oikeassa?

• heinä-seiväs..
        heinääkenkää kirjoitti:

Aseeks aika nynny. Ei tollasella Kervåssa pärjää. Mulle on tosin riittäny tähän mennessä ihan vaan pelkkä vanha kunnon talikko. Tinatuopin poke ei vaan muutama vuosi sitten ymmärtänyt asiaa ja se piti jättää narikkaan *pkle! Sille olikin sitten enempi käyttöä illemmalla kun taksijonossa piti puolustaa paikkaansa etulijoilta. Eli tais poke olla oikeassa?

Ei talikoita kuppilaan, kiitos! Terassille voi toki otta mukaan jos tulee suoraan heinänteosta. Tällöin on kuitenkin hyvä muistaa pokea ja antaa muutama lantti lohdutukseksi niin ei sille tule paha mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3406
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      342
      2981
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1410
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe