puoliso? Helppo tai sitten ei ;=)
Kuka oli
8
1368
Vastaukset
- oli tietenkin
jalmari rinne
- teikkuliini...
Tauno Palo ainakin elokuvassa....
- näyttelikö hän
Komisario Palmua?
- kalle
näyttelikö hän kirjoitti:
Komisario Palmua?
Komisario Palmua esitti Joel "Jopi" Rinne, Jalmarin veli.
- mutta vaikeutetaan
kalle kirjoitti:
Komisario Palmua esitti Joel "Jopi" Rinne, Jalmarin veli.
ketkä näyttelivät komisario Palmun tutkijakollegoida eli vaaditaan sekä roolinimi että näyttelijän nimi! Kolme on helppoa, mutta yksi vaikeahkoko???
- juntti
mutta vaikeutetaan kirjoitti:
ketkä näyttelivät komisario Palmun tutkijakollegoida eli vaaditaan sekä roolinimi että näyttelijän nimi! Kolme on helppoa, mutta yksi vaikeahkoko???
Kokki oli toinen ja sitä näytteli joko Matti Ranin,tai Leo Jokela,enpäs muista muita.
- Leo Jokela,
juntti kirjoitti:
Kokki oli toinen ja sitä näytteli joko Matti Ranin,tai Leo Jokela,enpäs muista muita.
mutta minkä nimistä etsivää Matti Raniin näytteli?
- Maisteri
Leo Jokela, kirjoitti:
mutta minkä nimistä etsivää Matti Raniin näytteli?
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283