Herranen aika sentään

Nittaminax

Kuulin radiosta tänään että joku meinaa ajaa sellaista lakia läpi, että jokaisella joka jäällä liikkuu on oltava jäänaskalit mukana tai poliisi voi sakoittaa jos ei ole. Siis poliisi sakottaa, montakos poliisia luulette että tuohon ratsiaan liikenisi.

En väheksy etteikö ne naskalit olisi hyvät, mutta kuinkas monella satunnaisesti jäällä hiihtäjällä sellaiset on mukana. Tämä oli siis vain yksi esimerkki.

10

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhgfhgfhgfhgff
      • tää kiljunen oli saanut kimmokkeen yleisönosaston kirjoituksesta ja siitä ku nuoret oli liikkuneet jäällä hänen mökkirannassa vaikka pariviikkoa sitten vesistö oli ollut sulana.

• gfhgfhgfhgfhgff
        Nittaminax kirjoitti:

tää kiljunen oli saanut kimmokkeen yleisönosaston kirjoituksesta ja siitä ku nuoret oli liikkuneet jäällä hänen mökkirannassa vaikka pariviikkoa sitten vesistö oli ollut sulana.

Ne ehdottelisi yhtä älyvapaasti sitten pelastusliivejä pakollisiksi aina kun astellaan veteen. Varsinainen valopää ja ilmeisesti hakee demarien puheenjohtajaksi. Hieanoo.

• gfhgfhgfhgfhgff kirjoitti:

Ne ehdottelisi yhtä älyvapaasti sitten pelastusliivejä pakollisiksi aina kun astellaan veteen. Varsinainen valopää ja ilmeisesti hakee demarien puheenjohtajaksi. Hieanoo.

vaan kilpauimareille ja uimahalleihin jokaiselle pelastusliivit. Samaten sukeltajillekkin ja näille jotka tekee niit uimahyppyjä.

Kyl mahtais maailmalla olla hauskaa jos ne tietäis.

• Nittaminax kirjoitti:

vaan kilpauimareille ja uimahalleihin jokaiselle pelastusliivit. Samaten sukeltajillekkin ja näille jotka tekee niit uimahyppyjä.

Kyl mahtais maailmalla olla hauskaa jos ne tietäis.

katukävelijöille liukuesteet joka kengän alle.

Mhh.. lienekkö vakuutusyhtiöiden alkuun panemat, loistavat ennaltaehkäisyt ja kaiken varalta ajatelmat.

Voi mooses näitä juttuja..eihän tässä enää ehdi elää,kun täytyy hankkia elämisen varmistamiseksi
        kaikenlaisia lisälaitteita.
        Maalaisjärki ei enää näemmä riitä?
        Hullux on menny koko touhu;D

• gitta5

no joka lätäkölle poliisi seisomaan ja kattomaan onko naskaleita;)))oliskos heillä aikaa siihen?? epäilen :D

• ja varsinkin kun eivät kerkeä tulosvastuullisina hoitamaan nykyisiäkään virkatehtäviä.

• asiaa:

Siis ne, joilla ei ole naskaleita, hukkuvat, eikä mikään vakuutus korvaa

• mutta mitä vakuutusta meinaat. Henkivakuutustako, sitä tuskin edes kaikilla onkaan, tai tapaturmavakuutusko?

• Masse setä

ihan hyvältä ajatukselta. Jos esimerkiksi kävelee näihin suomalaisiin teräsjäihin ilman naskalia, niin ei tietenkään siinä tapauksessa kuulu enää minkään sosiaaliturvan piiriin.
      Jos joku mieleltään avoin ja elämän voittavaan optimistisuuteen luottava ihminen vielä haluaa skimbailemaan järven jäälle, niin voisin kysyä, että, miten pitkät terät pitää laittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3258
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2595
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2238
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2179
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2141
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      109
      2096
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1887
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1864
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1673
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      84
      1597
    Aihe