Eli kuka olisi hyvä ja ammattitaitoinen hieroja Seinäjoki-Nurmo alueella? Vaihtoehtoja on niin paljon, että olisi kiva tietää kenelle kannattaisi mennä. Kertokaahan kokemuksia kiitos!
Hyvä hieroja hakusessa Seinäjoki-Nurmo alueella
8
3725
Vastaukset
- Rentoudut 100%
Kokovartalon hierontaan kokemuksella suosittelen chokchoi hierontaa kasperinviidalla.
- Jees!!!!!!!
Luoman Jussi. Tekee myös nabrapathin käsittelyä tarvittaessa. Loistava kokonaisuus.
- Katja
Activo paikan nimi ja hieroja nimeltä Seija, paikka löytyy kuulankadulta...Mukava nainen ja sai mun selän kuntoon parilla kerralla ja voin sanoa että olin pitkään tosi kipeä ennen kuin löysin tämän loistavan paikan ja hierojan...
Pitäis itekkin taas mennä, viime kerrasta jo vuosi. Niin ja sain ajan ku muualta en sitä saanu(teki ylitöitä tuntemattoman asiakkaan takia). - Anonyymi
Suosittelen Juhaa, en ole enää pitkään aikaan muuta käyttänyt, ei tarvitse lähteä mihinkään, hieroja tulee luoksesi hierontapöydän kanssa.
https://hierojaseinajoki.fi/ - Anonyymi
Provo aloitus,muutama neutraali vastaus omaan avaukseen jonka jälkeen oman yrityksen kehuminen,nää vaan tulee läpi.
- Anonyymi
Thai-hieromnat ovat ainakin surkeita, pikkuisen hivelevät selkää!
- Anonyymi
Misu on hyvä.
- AnonyymiUUSI
Suosittelen Tarmo Särkelää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978